new Vehicles[MAX_VEHICLES];
Mindig amikor létrehozol egy kocsit átállitasz a vehicleid index-el egy tömb változót vagy GVar változó értékét 1-re pl Vehicles[vehicleid-1] = true;
amikor törlöd a kocsit Vehicles[vehicleid] = false;
és bizonyos idöközönként lefuttatsz egy loop ot ami törli az összes olyan jármûvet ami mellett a Vehicles[vehicleid-1] értéke false (A -1 azért kell mert a jármûvek azonosítói 1-tõl kezdõdnek nem 0-tól)
for(new i; i < MAX_VEHICLES; i++)
{
if(!Vehicles) DestroyVehicle(i+1);
}
Hogy mennyire lassú? Viszonylag lassú, de hatásos az is biztos. Viszont arra ügyelni kell hogy ha scriptben hozunk létre játmûveket, akkor ott nem tudjuk a tömbnek az értékét módosítani a módban, maximum CallRemoteFunction-al tudnánk trükközni, de ha ilyen eset van akkor ajánlott a GV ar plugint használni, viszont a GV ar viszonylag lassabb mint a tömb. Bocsi ha kicsit össze vissza van az egész, azért remélem valamit sikerült megérteni belõle.
Hogy mennyi idõközönként csináld ezt? Hát semmi képp sem javasolnám egy percnél kisebb idõközönként.