Szerző Téma: Szerveren lehelyezett 3d text-ek!  (Megtekintve 1234 alkalommal)

Szerveren lehelyezett 3d text-ek!
« Dátum: 2016. április 18. - 09:18:20 »
0 Show voters
Sziasztok egy olyan gondom lenne hogy ha a szerveren leteszek egy 3d text-et akkor lehelyezi azt úgy ahogy én beírom. Viszont betölteni a texteket már valamiért ékezetek nélkül teszi. Mi lehet ennek az oka ?
Ha a módba írom bele hogy letegye a text-et akkor meg jól írja ki mindig.
Amikor elmenti egy cfg-be akkor is ékezet nélkül menti \"Főbejárat\" helyett így menti el: \"F§bejrat\"
Előre is köszönöm!
« Utoljára szerkesztve: 2016. április 18. - 09:40:57 írta Jim Toretto »

Nem elérhető ZSOLTI99

  • 1827
    • Profil megtekintése
Szerveren lehelyezett 3d text-ek!
« Válasz #1 Dátum: 2016. április 18. - 09:41:02 »
+1 Show voters
Ékezet megjelenítése fixharc
https://sampforum.hu/index.php?topic=15558.0

Szerveren lehelyezett 3d text-ek!
« Válasz #2 Dátum: 2016. április 19. - 10:25:48 »
0 Show voters
Idézetet írta: ZSOLTI99 date=1460965262\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60144\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ékezet megjelenítése fixharc
https://sampforum.hu/index.php?topic=15558.0
 
Betettem és a probléma megoldódott viszont most meg a szerveren lévő textdrawok lettek ékezet nélküliek :o

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Szerveren lehelyezett 3d text-ek!
« Válasz #3 Dátum: 2016. április 19. - 11:36:43 »
0 Show voters
szerintem a mentés és betöltés amit meg kellene nézned...
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Nem elérhető whadez

  • 719
  • DEFEATER
    • Profil megtekintése
Szerveren lehelyezett 3d text-ek!
« Válasz #4 Dátum: 2016. április 19. - 12:22:35 »
+1 Show voters
:wave:
Próbáld meg ezt a fixchars.inc-et, és ha Notepad++-ban scriptelsz, akkor a kódolást állítsd át ANSI-ra.
 
#include <a_samp>
#if defined fixchars_included
#endinput
#endif
#define fixchars_included
#pragma library fixchars
stock Fixchar(c)
{
switch (c)
{
    // ß
case 223: c = 150;
// ä/Ä
case 228: c = 154;
case 196: c = 131;
   
    // á/Á
        case 225: c = 152;
        case 193: c = 128;
// é/É
        case 233: c = 158;
        case 201: c = 135;
        // í/Í
        case 237: c = 162;
        case 205: c = 139;
        // ó/Ó
        case 243: c = 166;
        case 211: c = 143;
// ő/Ő
case 245: c = 167;
        case 213: c = 144;
// ö/Ő
case 246: c = 168;
        case 214: c = 145;
// ú/Ú
case 250: c = 170;
        case 218: c = 147;
        // ű/Ű
case 251: c = 171;
        case 219: c = 148;
        // í/Í
case 252: c = 172;
        case 220: c = 149;
}
return c;
}
stock FIXCHARS_GameTextForPlayer(playerid,text[],time,style)
{
    for (new index, character; (character = getarg(1, index)); index++) setarg(1, index, Fixchar(character));
return GameTextForPlayer(playerid,text,time,style);
}
#if defined _ALS_GameTextForPlayer
    #undef GameTextForPlayer
#else
    #define _ALS_GameTextForPlayer
#endif
#define GameTextForPlayer FIXCHARS_GameTextForPlayer
stock FIXCHARS_GameTextForAll(text[],time,style)
{
    for (new index, character; (character = getarg(0, index)); index++) setarg(0, index, Fixchar(character));
return GameTextForAll(text,time,style);
}
#if defined _ALS_GameTextForAll
    #undef GameTextForAll
#else
    #define _ALS_GameTextForAll
#endif
#define GameTextForAll FIXCHARS_GameTextForAll
stock Text:FIXCHARS_TextDrawCreate(Float:x, Float:y, text[])
{
for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return TextDrawCreate(x,y,text);
}
#if defined _ALS_TextDrawCreate
    #undef TextDrawCreate
#else
    #define _ALS_TextDrawCreate
#endif
#define TextDrawCreate FIXCHARS_TextDrawCreate
stock Menu:FIXCHARS_CreateMenu(title[], columns, Float:x, Float:y, Float:col1width, Float:col2width = 0.0)
{
for (new index, character; (character = getarg(0, index)); index++) setarg(0, index, Fixchar(character));
return CreateMenu(title,columns,x,y,col1width,col2width);
}
#if defined _ALS_CreateMenu
    #undef CreateMenu
#else
    #define _ALS_CreateMenu
#endif
#define CreateMenu FIXCHARS_CreateMenu
stock FIXCHARS_SetMenuColumnHeader(Menu:menuid, column, columnheader[])
{
    for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return SetMenuColumnHeader(menuid, column, columnheader);
}
#if defined _ALS_SetMenuColumnHeader
    #undef SetMenuColumnHeader
#else
    #define _ALS_SetMenuColumnHeader
#endif
#define SetMenuColumnHeader FIXCHARS_SetMenuColumnHeader
stock FIXCHARS_AddMenuItem(Menu:menuid, column, menutext[])
{
    for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return AddMenuItem(menuid, column, menutext);
}
#if defined _ALS_AddMenuItem
    #undef AddMenuItem
#else
    #define _ALS_AddMenuItem
#endif
#define AddMenuItem FIXCHARS_AddMenuItem
stock FIXCHARS_TextDrawSetString(Text:text, string[])
{
    for (new index, character; (character = getarg(1, index)); index++) setarg(1, index, Fixchar(character));
return TextDrawSetString(text,string);
}
#if defined _ALS_TextDrawSetString
    #undef TextDrawSetString
#else
    #define _ALS_TextDrawSetString
#endif
#define TextDrawSetString FIXCHARS_TextDrawSetString
#if defined CreatePlayerTextDraw
stock PlayerText:FIXCHARS_CreatePlayerTextDraw(playerid, Float:x, Float:y, text[])
{
for (new index, character; (character = getarg(3, index)); index++) setarg(3, index, Fixchar(character));
return CreatePlayerTextDraw(playerid, x, y, text);
}
#if defined _ALS_CreatePlayerTextDraw
    #undef CreatePlayerTextDraw
#else
    #define _ALS_CreatePlayerTextDraw
#endif
#define CreatePlayerTextDraw FIXCHARS_CreatePlayerTextDraw
#endif
#if defined PlayerTextDrawSetString
stock FIXCHARS_PlayerTextDrawSetS(playerid, PlayerText:text, string[])
{
for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return PlayerTextDrawSetString(playerid,text,string);
}
#if defined _ALS_PlayerTextDrawSetString
    #undef PlayerTextDrawSetString
#else
    #define _ALS_PlayerTextDrawSetString
#endif
#define PlayerTextDrawSetString FIXCHARS_PlayerTextDrawSetS
#endif

 
 :wave:

Szerveren lehelyezett 3d text-ek!
« Válasz #5 Dátum: 2016. április 19. - 21:48:50 »
0 Show voters
Nekem is volt ilyen problémám, ha a fentiek nem sikerülnének próbálj meg egy mostani streamert berakni nekem utána jó volt.

Szerveren lehelyezett 3d text-ek!
« Válasz #6 Dátum: 2016. április 19. - 23:47:04 »
0 Show voters
Idézetet írta: whadez date=1461061355\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"60144\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
:wave:
Próbáld meg ezt a fixchars.inc-et, és ha Notepad++-ban scriptelsz, akkor a kódolást állítsd át ANSI-ra.
 
#include <a_samp>
#if defined fixchars_included
#endinput
#endif
#define fixchars_included
#pragma library fixchars
stock Fixchar(c)
{
switch (c)
{
    // ß
case 223: c = 150;
// ä/Ä
case 228: c = 154;
case 196: c = 131;
   
    // á/Á
        case 225: c = 152;
        case 193: c = 128;
// é/É
        case 233: c = 158;
        case 201: c = 135;
        // í/Í
        case 237: c = 162;
        case 205: c = 139;
        // ó/Ó
        case 243: c = 166;
        case 211: c = 143;
// ő/Ő
case 245: c = 167;
        case 213: c = 144;
// ö/Ő
case 246: c = 168;
        case 214: c = 145;
// ú/Ú
case 250: c = 170;
        case 218: c = 147;
        // ű/Ű
case 251: c = 171;
        case 219: c = 148;
        // í/Í
case 252: c = 172;
        case 220: c = 149;
}
return c;
}
stock FIXCHARS_GameTextForPlayer(playerid,text[],time,style)
{
    for (new index, character; (character = getarg(1, index)); index++) setarg(1, index, Fixchar(character));
return GameTextForPlayer(playerid,text,time,style);
}
#if defined _ALS_GameTextForPlayer
    #undef GameTextForPlayer
#else
    #define _ALS_GameTextForPlayer
#endif
#define GameTextForPlayer FIXCHARS_GameTextForPlayer
stock FIXCHARS_GameTextForAll(text[],time,style)
{
    for (new index, character; (character = getarg(0, index)); index++) setarg(0, index, Fixchar(character));
return GameTextForAll(text,time,style);
}
#if defined _ALS_GameTextForAll
    #undef GameTextForAll
#else
    #define _ALS_GameTextForAll
#endif
#define GameTextForAll FIXCHARS_GameTextForAll
stock Text:FIXCHARS_TextDrawCreate(Float:x, Float:y, text[])
{
for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return TextDrawCreate(x,y,text);
}
#if defined _ALS_TextDrawCreate
    #undef TextDrawCreate
#else
    #define _ALS_TextDrawCreate
#endif
#define TextDrawCreate FIXCHARS_TextDrawCreate
stock Menu:FIXCHARS_CreateMenu(title[], columns, Float:x, Float:y, Float:col1width, Float:col2width = 0.0)
{
for (new index, character; (character = getarg(0, index)); index++) setarg(0, index, Fixchar(character));
return CreateMenu(title,columns,x,y,col1width,col2width);
}
#if defined _ALS_CreateMenu
    #undef CreateMenu
#else
    #define _ALS_CreateMenu
#endif
#define CreateMenu FIXCHARS_CreateMenu
stock FIXCHARS_SetMenuColumnHeader(Menu:menuid, column, columnheader[])
{
    for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return SetMenuColumnHeader(menuid, column, columnheader);
}
#if defined _ALS_SetMenuColumnHeader
    #undef SetMenuColumnHeader
#else
    #define _ALS_SetMenuColumnHeader
#endif
#define SetMenuColumnHeader FIXCHARS_SetMenuColumnHeader
stock FIXCHARS_AddMenuItem(Menu:menuid, column, menutext[])
{
    for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return AddMenuItem(menuid, column, menutext);
}
#if defined _ALS_AddMenuItem
    #undef AddMenuItem
#else
    #define _ALS_AddMenuItem
#endif
#define AddMenuItem FIXCHARS_AddMenuItem
stock FIXCHARS_TextDrawSetString(Text:text, string[])
{
    for (new index, character; (character = getarg(1, index)); index++) setarg(1, index, Fixchar(character));
return TextDrawSetString(text,string);
}
#if defined _ALS_TextDrawSetString
    #undef TextDrawSetString
#else
    #define _ALS_TextDrawSetString
#endif
#define TextDrawSetString FIXCHARS_TextDrawSetString
#if defined CreatePlayerTextDraw
stock PlayerText:FIXCHARS_CreatePlayerTextDraw(playerid, Float:x, Float:y, text[])
{
for (new index, character; (character = getarg(3, index)); index++) setarg(3, index, Fixchar(character));
return CreatePlayerTextDraw(playerid, x, y, text);
}
#if defined _ALS_CreatePlayerTextDraw
    #undef CreatePlayerTextDraw
#else
    #define _ALS_CreatePlayerTextDraw
#endif
#define CreatePlayerTextDraw FIXCHARS_CreatePlayerTextDraw
#endif
#if defined PlayerTextDrawSetString
stock FIXCHARS_PlayerTextDrawSetS(playerid, PlayerText:text, string[])
{
for (new index, character; (character = getarg(2, index)); index++) setarg(2, index, Fixchar(character));
return PlayerTextDrawSetString(playerid,text,string);
}
#if defined _ALS_PlayerTextDrawSetString
    #undef PlayerTextDrawSetString
#else
    #define _ALS_PlayerTextDrawSetString
#endif
#define PlayerTextDrawSetString FIXCHARS_PlayerTextDrawSetS
#endif

 
 :wave:
 
Ez oldotta meg a problémát! Köszönöm mindenk a segítségét!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal