Lehet azért ment a spawn alatt mert az onplayerdeath alatt nem ment.Bár én csinálnék percenkénti mentést. [/quote]Minek percenként menteni? :facepalm: A játékos akár kickel, akár crashel, akár lecsatlakozással lép ki a szerverrõl, meghívódik az OnPlayerDisconnect, így bõven elég ott menteni. [/quote]és ha a szerver crashel akkor repül az adat amúgy az OnPlayerStateChange is lefut spawnkor szóval ott is lehet a hiba, vagy az OnPlayerRequestSpawn alatt...
De itt mondjuk nem crashel a szerver Nameg nálam 1,5 év alatt egyszer sem crashelt maga a szerver. Meg ha egy jó módról van szó, meg a szervergép sem utolsó, akkor amúgy sincs crash... Ja és szerintem elvárható a szerver tulajdonosoktól, hogy ne crasheljen a szerver, maximum a host hibájából. De ez nem ide tartozik, szóval ha nem maradhat a hsz, töröljétek nyuogdtan... [/quote]minden eshetõségre fel kell készülni