[20:40:53] [debug] Server crashed due to an unknown error
[20:40:53] [debug] System backtrace:
[20:40:53] [debug] #0 773fe023 in ?? () from C:\\Windows\\SysWOW64\\ntdll.dll
[20:40:53] [debug] #1 76eb14ad in ?? () from C:\\Windows\\syswow64\\kernel32.dll
[20:40:53] [debug] #2 6cda016a in ?? () from C:\\Windows\\system32\\MSVCR100.dll
[20:40:53] [debug] #3 6f7c4990 in ?? () from D:\\ez mindegy\\plugins\\streamer.DLL
[20:40:53] [debug] #4 6f7c2aee in ?? () from D:\\ez mindegy\\plugins\\streamer.DLL
[20:40:53] [debug] #5 6f7c27dd in ?? () from D:\\ez mindegy\\plugins\\streamer.DLL
[20:40:53] [debug] #6 6f7b00ae in ?? () from D:\\ez mindegy\\plugins\\streamer.DLL
[20:40:53] [debug] #7 00469086 in ?? () from D:\\ez mindegy\\samp-server.exe
Hmm érdekes,kivettem az összes mapot és kocsit és most megy rendesen.
[/quote]
Akkor lehet ott van valami ami okozza ezt a problémát.
SetPlayerPos(playerid,947.07379150391,3044.03125,1005.9375);
skvedelem[playerid] = 1;
AdatLoad(playerid);
fegyverbetolt(playerid);
Mentes(playerid);
Lehet azért ment a spawn alatt mert az onplayerdeath alatt nem ment.
Bár én csinálnék percenkénti mentést.
[/quote]
Minek percenként menteni? :facepalm: A játékos akár kickel, akár crashel, akár lecsatlakozással lép ki a szerverrõl, meghívódik az OnPlayerDisconnect, így bõven elég ott menteni.
Lehet azért ment a spawn alatt mert az onplayerdeath alatt nem ment.
Bár én csinálnék percenkénti mentést.
[/quote]
Minek percenként menteni? :facepalm: A játékos akár kickel, akár crashel, akár lecsatlakozással lép ki a szerverrõl, meghívódik az OnPlayerDisconnect, így bõven elég ott menteni.
[/quote]
és ha a szerver crashel akkor repül az adat :D
amúgy az OnPlayerStateChange is lefut spawnkor szóval ott is lehet a hiba, vagy az OnPlayerRequestSpawn alatt...
De itt mondjuk nem crashel a szerver :D Nameg nálam 1,5 év alatt egyszer sem crashelt maga a szerver. Meg ha egy jó módról van szó, meg a szervergép sem utolsó, akkor amúgy sincs crash... Ja és szerintem elvárható a szerver tulajdonosoktól, hogy ne crasheljen a szerver, maximum a host hibájából. De ez nem ide tartozik, szóval ha nem maradhat a hsz, töröljétek nyuogdtan...
[/quote]
minden eshetõségre fel kell készülni :)