GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: SSK - 2013. November 30. - 16:51:56

Cím: Szerver leállás hiba.
Írta: SSK - 2013. November 30. - 16:51:56
Sziasztok!
Egy olyan problémával állok szemben,hogy amikor fellépek a szerverre és belépek akkor leáll a szerver magától valamiért.
Remélem tudtok segíteni!
Elõre is köszi!
Cím: Szerver leállás hiba.
Írta: Lucio - 2013. November 30. - 18:36:29
Vannak benne scriptek? Ha igen mennyi és mik?
Cím: Szerver leállás hiba.
Írta: SSK - 2013. November 30. - 18:39:06
Nincsen egy sem.
Cím: Szerver leállás hiba.
Írta: Lucio - 2013. November 30. - 18:40:08
Lehet hogy van valami olyan kód a belépésnél ami kifagyasztja
Cím: Szerver leállás hiba.
Írta: Blaise - 2013. November 30. - 18:55:21
Melyik módot használod? (Gondolom, nem saját)
Cím: Szerver leállás hiba.
Írta: SSK - 2013. November 30. - 19:01:42
De saját :D
Lucio: majd átnézem a login,spawn részét és majd jelentkezek.
Cím: Szerver leállás hiba.
Írta: Zsolesszka - 2013. November 30. - 19:09:37
https://www.dropbox.com/sh/jpv5nggselur9su/HbO2UZXUg0
Ezt a plugint használd (4.12), majd ha újból összeomlik a szerver akkor a server_log fájlból egy szerverindítástól számított részt másold ide.
Cím: Szerver leállás hiba.
Írta: SSK - 2013. November 30. - 20:42:43
[20:40:53] [debug] Server crashed due to an unknown error
[20:40:53] [debug] System backtrace:
[20:40:53] [debug] #0 773fe023 in ?? () from C:\\Windows\\SysWOW64\\ntdll.dll
[20:40:53] [debug] #1 76eb14ad in ?? () from C:\\Windows\\syswow64\\kernel32.dll
[20:40:53] [debug] #2 6cda016a in ?? () from C:\\Windows\\system32\\MSVCR100.dll
[20:40:53] [debug] #3 6f7c4990 in ?? () from D:\\ez mindegy\\plugins\\streamer.DLL
[20:40:53] [debug] #4 6f7c2aee in ?? () from D:\\ez mindegy\\plugins\\streamer.DLL
[20:40:53] [debug] #5 6f7c27dd in ?? () from D:\\ez mindegy\\plugins\\streamer.DLL
[20:40:53] [debug] #6 6f7b00ae in ?? () from D:\\ez mindegy\\plugins\\streamer.DLL
[20:40:53] [debug] #7 00469086 in ?? () from D:\\ez mindegy\\samp-server.exe
Cím: Szerver leállás hiba.
Írta: Gh0st - 2013. November 30. - 20:46:23
Szerintem frissítsd a pluginokat...
Cím: Szerver leállás hiba.
Írta: SSK - 2013. November 30. - 21:08:14
Hmm érdekes,kivettem az összes mapot és kocsit és most megy rendesen.
Cím: Szerver leállás hiba.
Írta: Zsolesszka - 2013. November 30. - 21:08:57
Újra kellene fordítanod a szkriptjeid -d3 beállítással (ellátja debug információkkal az .amx fájlt) talán akkor megtudja állapítani a crashdetect plugin hogy mi okozza az összeomlást.
Hozz létre egy pawn.cfg fájlt a pawno mappán belül és csak ezt írd bele
-d3
.
Majd újra fordítsd le a szkriptjeid.
 

Hmm érdekes,kivettem az összes mapot és kocsit és most megy rendesen.
 
[/quote]
Akkor lehet ott van valami ami okozza ezt a problémát.
Cím: Szerver leállás hiba.
Írta: SSK - 2013. December 01. - 09:59:52
Jelenleg csak akkor fagy ki ha rámegyek a spawn gombra,tehát ha lespawnolok.
Nem találtam semmi olyat az onplayerspawn-nál ami ki fagyaszthatná..
Csak ez van az OnPlayerSpawn alatt:
 
   SetPlayerPos(playerid,947.07379150391,3044.03125,1005.9375);
skvedelem[playerid] = 1;
AdatLoad(playerid);
fegyverbetolt(playerid);
Mentes(playerid);
Cím: Szerver leállás hiba.
Írta: Dfoglalo - 2013. December 01. - 23:31:00
Az AdatLoad, fegyverbetölt, és Mentes függvényeket másold be. Habár nem hiszem, hogy az okozná a hibát, de hátha... Amúgy minek mentesz spawnkor? :hmmm:
Cím: Szerver leállás hiba.
Írta: AdamHawer - 2013. December 02. - 13:46:05
Lehet azért ment a spawn alatt mert az onplayerdeath alatt nem ment.
Bár én csinálnék percenkénti mentést.
Cím: Szerver leállás hiba.
Írta: Dfoglalo - 2013. December 02. - 14:07:39

Lehet azért ment a spawn alatt mert az onplayerdeath alatt nem ment.
Bár én csinálnék percenkénti mentést.
 
[/quote]
Minek percenként menteni? :facepalm: A játékos akár kickel, akár crashel, akár lecsatlakozással lép ki a szerverrõl, meghívódik az OnPlayerDisconnect, így bõven elég ott menteni.
Cím: Szerver leállás hiba.
Írta: Kovacs_Richard - 2013. December 02. - 14:38:45

 

Lehet azért ment a spawn alatt mert az onplayerdeath alatt nem ment.
Bár én csinálnék percenkénti mentést.
 
[/quote]
Minek percenként menteni? :facepalm: A játékos akár kickel, akár crashel, akár lecsatlakozással lép ki a szerverrõl, meghívódik az OnPlayerDisconnect, így bõven elég ott menteni.
 
[/quote]
és ha a szerver crashel akkor repül az adat :D
amúgy az OnPlayerStateChange is lefut spawnkor szóval ott is lehet a hiba, vagy az OnPlayerRequestSpawn alatt...
Cím: Szerver leállás hiba.
Írta: Dfoglalo - 2013. December 02. - 15:10:55
De itt mondjuk nem crashel a szerver :D Nameg nálam 1,5 év alatt egyszer sem crashelt maga a szerver. Meg ha egy jó módról van szó, meg a szervergép sem utolsó, akkor amúgy sincs crash... Ja és szerintem elvárható a szerver tulajdonosoktól, hogy ne crasheljen a szerver, maximum a host hibájából. De ez nem ide tartozik, szóval ha nem maradhat a hsz, töröljétek nyuogdtan...
Cím: Szerver leállás hiba.
Írta: Kovacs_Richard - 2013. December 02. - 15:14:26

De itt mondjuk nem crashel a szerver :D Nameg nálam 1,5 év alatt egyszer sem crashelt maga a szerver. Meg ha egy jó módról van szó, meg a szervergép sem utolsó, akkor amúgy sincs crash... Ja és szerintem elvárható a szerver tulajdonosoktól, hogy ne crasheljen a szerver, maximum a host hibájából. De ez nem ide tartozik, szóval ha nem maradhat a hsz, töröljétek nyuogdtan...
 
[/quote]
minden eshetõségre fel kell készülni :)
Cím: Szerver leállás hiba.
Írta: AdamHawer - 2013. December 02. - 18:47:51
Látom azt nem vetted figyelembe, ha Gamemodeexit van akkor nem menti el. Kivéve akkor ha ezt megírod alá.
(Dfagolo)
Cím: Szerver leállás hiba.
Írta: Dfoglalo - 2013. December 02. - 19:02:35
Adam, az megint csak egy \"biztonsági rés\", arra is fel kell készülni. Nálam meg a resi, meg a stop is késleltetve van, elõtte kickelve a játékosokat a biztonság kedvéért.  De nagyon elkanyarodtunk a témától...
Cím: Szerver leállás hiba.
Írta: AdamHawer - 2013. December 03. - 19:59:38
A témánál maradva nekem is volt ilyen problémám és csak akkor jött ki, ha hibás textdraw volt a szerveremben.