Szerző Téma: Szerver leáll  (Megtekintve 652 alkalommal)

Szerver leáll
« Dátum: 2015. szeptember 22. - 15:13:12 »
0 Show voters
Helló az volna a gondom,hogy a szerver inditto leáll,miután rájoinoltam a játékba a pawnoba nincs hiba leteszteltem,de itt van az elkezdett módom remélem segittetek előre is köszönöm
 
//#define=definálás....
//nagyon hasznos dolog ennélkül el sem lehet kezdeni módot készitenni
//
#include <a_samp>
#if defined FILTERSCRIPT
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
 
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Első filterscriptem betöltve\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
#else
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Első módom betöltve\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
#endif
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Teszt módom/scriptem\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
AddPlayerClass(66,1,1,1,180,43,100,22,1000,0,0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
  new uzi[50];
GetPlayerName (playerid,uzi,sizeof(uzi));
  format(uzi,50,\"%s Bövitette a szerver létszámát\",uzi);
  SendClientMessage (playerid,0x365df7AA,\"Üdvözöllek a szerveren kedves %s!\",uzi);
  printf (\"Új player érkezett a közösségbe :D\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    SendClientMessage (playerid,0x000000AA,\"Viszlát,reméljük visszajösz!\");
    printf (\"Playert vesztettél!!! De ne szomorkodj,hisz visszajöhet :D\");
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
return 1;
}
public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
return 1;
}
public OnVehicleDeath(vehicleid, killerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/mycommand\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
// Do something here
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerEnterRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerLeaveRaceCheckpoint(playerid)
{
return 1;
}
public OnRconCommand(cmd[])
{
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
return 1;
}
public OnObjectMoved(objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerObjectMoved(playerid, objectid)
{
return 1;
}
public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{
return 1;
}
public OnVehicleMod(playerid, vehicleid, componentid)
{
return 1;
}
public OnVehiclePaintjob(playerid, vehicleid, paintjobid)
{
return 1;
}
public OnVehicleRespray(playerid, vehicleid, color1, color2)
{
return 1;
}
public OnPlayerSelectedMenuRow(playerid, row)
{
return 1;
}
public OnPlayerExitedMenu(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerInteriorChange(playerid, newinteriorid, oldinteriorid)
{
return 1;
}
public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys)
{
return 1;
}
public OnRconLoginAttempt(ip[], password[], success)
{
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamIn(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnPlayerStreamOut(playerid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamIn(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnVehicleStreamOut(vehicleid, forplayerid)
{
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
return 1;
}
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
return 1;
}

 
Kérlek segitsetek :( kezdő scripter vagyok a logba sincs hiba,eddig nincs probléma:
SA-MP Dedicated Server
----------------------
v0.3.7-R2, ©2005-2015 SA-MP Team
[16:05:43] filterscripts = \"\"  (string)
[16:05:43]
[16:05:43] Server Plugins
[16:05:43] --------------
[16:05:43]  Loading plugin: streamer
[16:05:43]
*** Streamer Plugin v2.7.8 by Incognito loaded ***
[16:05:43]   Loaded.
[16:05:43]  Loading plugin: sscanf
[16:05:43]
[16:05:43]  ===============================
[16:05:43]       sscanf plugin loaded.     
[16:05:43]          Version:  2.8.1       
[16:05:43]    © 2012 Alex \"Y_Less\" Cole 
[16:05:43]  ===============================
[16:05:43]   Loaded.
[16:05:43]  Loaded 2 plugins.
[16:05:43]
[16:05:43] Filterscripts
[16:05:43] ---------------
[16:05:43]   Loaded 0 filterscripts.
[16:05:43]
----------------------------------
[16:05:43]  Első módom betöltve
[16:05:43] ----------------------------------
[16:05:43] Number of vehicle models: 0
[16:05:45] [connection] 127.0.0.1:51659 requests connection cookie.
[16:05:46] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:51659 id: 0
[16:05:57] [connection] incoming connection: 127.0.0.1:51660 id: 0
[16:05:58] [join] Jhon_Daniel has joined the server (0:127.0.0.1)
-----ezután kilép a cmd indittó :(

ᗩωєѕσмє

  • Vendég
Szerver leáll
« Válasz #1 Dátum: 2015. szeptember 22. - 15:19:11 »
0 Show voters
Az Onplayerconnectnél az üzeneteket így próbáld meg elküldeni.:
 

public OnPlayerConnect(playerid) {
      new uzi[256];
      format(uzi, sizeof(uzi), \"%s Bövitette a szerver létszámát\", GetPlayerName(playerid));
      SendClientMessageToAll(-1, uzi);
      SendClientMessage(playerid, 0x365df7AA, \"Üdvözöllek a szerveren kedves %s!\",GetPlayerName(playerid));
      printf (\"Új player érkezett a közösségbe\");
}
« Utoljára szerkesztve: 2015. szeptember 22. - 15:22:58 írta zιтяσиє »

Szerver leáll
« Válasz #2 Dátum: 2015. szeptember 22. - 15:40:38 »
0 Show voters
Köszi Zárók :D

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal