#define FILTERSCRIPT#include <a_samp>#include <a_objects>forward GateCheck(playerid);new kapu;new kapu1;new kapu2;new kapu3;new kapu4;new kapu5;new kapu6; public OnFilterScriptInit(){ kapu = CreateObject(980, 2287.57080, 616.71912, 12.53460, 0.00000, 0.00000, 0.00000); SetTimer(\"ajtotimer\", 500, true); kapu1 = CreateObject(980, 1497.33289, 999.50568, 9.72123, 0.00000, 0.00000, 90.30872); SetTimer(\"ajtotimer1\", 500, true); kapu2 = CreateObject(980, 1497.28967, 988.06036, 9.81657, 0.00000, 0.00000, -89.94001); SetTimer(\"ajtotimer2\", 500, true); kapu3 = CreateObject(985, 2497.40625, 2777.07031, 11.53130, 0.00000, 0.00000, -270.35999); SetTimer(\"ajtotimer3\", 500, true); kapu4 = CreateObject(985, 2497.40625, 2769.10938, 11.53130, 0.00000, 0.00000, -90.30000); SetTimer(\"ajtotimer4\", 500, true); kapu5 = CreateObject(980, 1812.93579, -2072.02661, 13.35602, 0.00000, 0.00000, -89.63997); SetTimer(\"ajtotimer5\", 500, true); kapu6 = CreateObject(980, -2128.05737, -80.41345, 36.71779, 0.00000, 0.00000, 0.00000); SetTimer(\"ajtotimer6\", 500, true); return 1;}forward ajtotimer();public ajtotimer(){ new bool:nyissuk =false; for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ if(!IsPlayerConnected(i)) continue; if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.4, 2302.6038, 616.9786, 12.5346)){ // ide ismét a nyitott kell nyissuk=true; break; } } if(nyissuk)MoveObject(kapu, 2302.6038, 616.9786, 12.5346, 3.4); // nyitva else MoveObject(kapu, 2287.5708, 616.7191, 12.5346, 3.4); // zárva}forward ajtotimer1();public ajtotimer1(){ new bool:nyissuk =false; for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ if(!IsPlayerConnected(i)) continue; if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.3, 1497.3123, 1004.2274, 9.7212)){ // ide ismét a nyitott kell nyissuk=true; break; } } if(nyissuk)MoveObject(kapu1, 1497.3123, 1004.2274, 9.7212, 3.3); // nyitva else MoveObject(kapu1, 1497.33289, 999.50568, 9.72123, 3.3); // zárva}forward ajtotimer2();public ajtotimer2(){ new bool:nyissuk =false; for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ if(!IsPlayerConnected(i)) continue; if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.3,1497.2555, 982.3357, 9.8166)){ // ide ismét a nyitott kell nyissuk=true; break; } } if(nyissuk)MoveObject(kapu2, 1497.2555, 982.3357, 9.8166, 3.3); // nyitva else MoveObject(kapu2, 1497.28967, 988.06036, 9.81657, 3.3); // zárva}forward ajtotimer3();public ajtotimer3(){ new bool:nyissuk =false; for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ if(!IsPlayerConnected(i)) continue; if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.3,2497.4092, 2783.2690, 11.5313)){ // ide ismét a nyitott kell nyissuk=true; break; } } if(nyissuk)MoveObject(kapu3, 2497.40625, 2777.07031, 11.53130, 3.3); // nyitva else MoveObject(kapu3, 2497.4092, 2783.2690, 11.5313, 3.3); // zárva}forward ajtotimer4();public ajtotimer4(){ new bool:nyissuk =false; for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ if(!IsPlayerConnected(i)) continue; if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.3,2497.3696, 2761.3926, 11.5313)){ // ide ismét a nyitott kell nyissuk=true; break; } } if(nyissuk)MoveObject(kapu4, 2497.3696, 2761.3926, 11.5313, 3.3); // nyitva else MoveObject(kapu4, 2497.40625, 2769.10938, 11.53130, 3.3); // zárva}forward ajtotimer5();public ajtotimer5(){ new bool:nyissuk =false; for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ if(!IsPlayerConnected(i)) continue; if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.3,1812.9246, -2061.6765, 13.3560)){ // ide ismét a nyitott kell nyissuk=true; break; } } if(nyissuk)MoveObject(kapu5, 1812.9246, -2061.6765, 13.3560, 3.3); // nyitva else MoveObject(kapu5, 1812.93579, -2072.02661, 13.35602, 3.3); // zárva}forward ajtotimer6();public ajtotimer6(){ new bool:nyissuk =false; for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ if(!IsPlayerConnected(i)) continue; if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.3,-2138.0618, -80.3315, 35.9776)){ // ide ismét a nyitott kell nyissuk=true; break; } } if(nyissuk)MoveObject(kapu6, -2138.0618, -80.3315, 35.9776, 3.3); // nyitva else MoveObject(kapu6, -2128.0574, -80.4135, 36.7178, 3.3); // zárva}
MoveObject(kapu, 2302.6038, 616.9786, 12.5346, 3.4);//rosszMoveObject(kapu, 2302.6038, 616.9786, 12.5346, 3.4, 0, 0, 0);//jóMoveObject(< Mit >, < X koordináta >, < Y koordináta >, < Z koordináta >, <Mozgatási sebesség>, <X Forgás>, <Y Forgás>, <Z Forgás>);//magyarázat
Próbáld meg CreateDynamicObjecttel, és MoveDynamicObjecttel. Nekem bevált.
Nem az a baja!Minek írsz hülyeséget ha nem tudod?? -.-Ha nem akarod hogy össze vissza forogjon akkor csak simán írsz 3 darab 0-át a kódba Hogy mégértsd hogy hogy kell: MoveObject(kapu, 2302.6038, 616.9786, 12.5346, 3.4);//rosszMoveObject(kapu, 2302.6038, 616.9786, 12.5346, 3.4, 0, 0, 0);//jóMoveObject(< Mit >, < X koordináta >, < Y koordináta >, < Z koordináta >, <Mozgatási sebesség>, <X Forgás>, <Y Forgás>, <Z Forgás>);//magyarázat [/quote]Te meg hiába írsz nagy betûvel, nem lesz igazad A MoveObject függvénynél elhagyható a rotálási érték. Ha pedig megadja, ajánlott lebegõpontosan. Tessék, nagy betûvel írok én is. Most menõ vagyok! :facepalm: