D:\\Letöltések\\Pawno cuccok\\proline\\gamemodes\\proline.pwn(666) : warning 215: expression has no effectD:\\Letöltések\\Pawno cuccok\\proline\\gamemodes\\proline.pwn(2592) : warning 215: expression has no effectPawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Warnings.
Bent vannak és melyiket? a 666 és a 2592 es sort?
// Megjegyzéssel
}public OnPlayerConnect(playerid) {if(!GetPVarInt(playerid, \"wlKicked\")) {GetPlayerHost(playerid);(playerid, 0.008, true);}return 1;}
fclose(cmsgs);if(!strcmp(pName(playerid), \"Mike.\") || !strcmp(pName(playerid), \"Pedro.\")) (playerid, true);SetPVarInt(playerid, \"t_OnPlayerSeconds\", SetTimerEx(\"OnPlayerSeconds\", 1000, true, \"i\", playerid));PlayerTextDrawShow(playerid, SVBox1);PlayerTextDrawShow(playerid, SVBox2);PlayerTextDrawSetString(playerid, SVText, \"_\");PlayerTextDrawShow(playerid, SVText);return 1;}
public OnPlayerConnect(playerid) {if(!GetPVarInt(playerid, \"wlKicked\")) {GetPlayerHost(playerid);(playerid, 0.008, true);}return 1;}
if(!GetPVarInt(playerid, \"wlKicked\" == /*1 vagy 0, a visszatérés értéke*/))
IF elágazás, vizsgálat nélkül?!
if(IsPlayerConnected(playerid))//vagy 1-el, vagy 0-val tér vissza. A kódban így fut le:if(1) //csatlakozva van//vagyif(0) //nincs csatlakozva//Csak azért mûködik, mert if(szám) = if(szám == 1) és if(!szám) = if(szám == 0)
fclose(cmsgs);if(!strcmp(pName(playerid), \"Mike.\") || !strcmp(pName(playerid), \"Pedro.\"))SetPVarInt(playerid, \"t_OnPlayerSeconds\", SetTimerEx(\"OnPlayerSeconds\", 1000, true, \"i\", playerid));PlayerTextDrawShow(playerid, SVBox1);PlayerTextDrawShow(playerid, SVBox2);PlayerTextDrawSetString(playerid, SVText, \"_\");PlayerTextDrawShow(playerid, SVText);return 1;}
D:\\Letöltések\\Pawno cuccok\\proline\\gamemodes\\proline.pwn(664) : error 001: expected token: \"-string end-\", but found \"-identifier-\"D:\\Letöltések\\Pawno cuccok\\proline\\gamemodes\\proline.pwn(666) : warning 217: loose indentationD:\\Letöltések\\Pawno cuccok\\proline\\gamemodes\\proline.pwn(666) : warning 215: expression has no effectD:\\Letöltések\\Pawno cuccok\\proline\\gamemodes\\proline.pwn(667) : warning 209: function \"Streamer_OnPlayerConnect\" should return a valueD:\\Letöltések\\Pawno cuccok\\proline\\gamemodes\\proline.pwn(668) : error 010: invalid function or declarationD:\\Letöltések\\Pawno cuccok\\proline\\gamemodes\\proline.pwn(2590) : warning 217: loose indentationD:\\Letöltések\\Pawno cuccok\\proline\\gamemodes\\proline.pwn(2592) : warning 217: loose indentationPawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors.
C:\\Users\\DVID~1\\AppData\\Local\\Temp\\_tc\\proline\\gamemodes\\proline.pwn(667) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerGravity\"C:\\Users\\DVID~1\\AppData\\Local\\Temp\\_tc\\proline\\gamemodes\\proline.pwn(2593) : error 017: undefined symbol \"SetPlayerAdmin\"Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 2 Errors.
Az MSVCPR100.dll (vagy mi a pontos neve) pedig a MySQL csatlakozáshoz kell! Ezt a gépednek a Windows/System32 mappájába kell másolnod, majd betöltened CMD alól (vagy újraindítani a gépet)
hagyd inkább :nono: [/quote][mod]OFF törölve.[/mod]Spoiler for Közben érkezett pár hozzászólás, szóval már nem aktuális.: SetPVarInt(playerid, \"t_OnPlayerSeconds\", SetTimerEx(\"OnPlayerSeconds\", 1000, true, \"i\", playerid)); Ez mi akar lenni? Én nem értek a PVar-okhoz, de nem hiszem, hogy timert lehet benne indítani... Bár ki tudja. if(!strcmp(pName(playerid), \"Mike.\") || !strcmp(pName(playerid), \"Pedro.\")) Ez után pedig esetleg blokkot rakni? Kéne... Na meg valami érték mellé? Pl.: if(!strcmp(pName(playerid), \"Mike.\", true) == 0 || !strcmp(pName(playerid), \"Pedro.\", true) == 0){ // ... PlayerTextDrawShow(playerid, SVBox1); PlayerTextDrawShow(playerid, SVBox2); // ...} Habár anélkül is jó lehet.
SetPVarInt(playerid, \"t_OnPlayerSeconds\", SetTimerEx(\"OnPlayerSeconds\", 1000, true, \"i\", playerid));
if(!strcmp(pName(playerid), \"Mike.\") || !strcmp(pName(playerid), \"Pedro.\"))
if(!strcmp(pName(playerid), \"Mike.\", true) == 0 || !strcmp(pName(playerid), \"Pedro.\", true) == 0){ // ... PlayerTextDrawShow(playerid, SVBox1); PlayerTextDrawShow(playerid, SVBox2); // ...}