Szerző Téma: müködik ugy??  (Megtekintve 738 alkalommal)

müködik ugy??
« Dátum: 2014. május 06. - 22:59:23 »
0 Show voters
Sziasztok!!!
 
 
OnGameModeInit()
{
ShowNameTags(0);
}
ShowPlayerNameTagForPlayer

 
Kérdésem az ha ShowNameTags(0); használok OnGameModeInit() alat akkor a ShowPlayerNameTagForPlayer
hibák nélkül fog mûködni??? Nem fog a kettõ bezavarni??
mert egy admin parancsot akarok meg csinálni hogy ha beírom a parancsot akkor mindenki nevét látom .

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
müködik ugy??
« Válasz #1 Dátum: 2014. május 06. - 23:06:39 »
0 Show voters
A simával teljesen letiltod, és akkor asszem\' nem tudod néhány player számára mutatni csak. Bár ki tudja... Szerintem inkább playeressel vedd el mindenkiét, és aztán adminnak mutathatod.
 
// InIt alá
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    ShowPlayer // ...
}

müködik ugy??
« Válasz #2 Dátum: 2014. május 06. - 23:12:28 »
0 Show voters
lehet picit össze kavarodtam
ez melyik??
 
ShowPlayerMarkers(0); // <--- ez az életet tünteti el????
ShowNameTags(0); // ez pedig a nevet??

 
így gondoltad??(így sajnos nem megy mert nincs playeridnek értéke)
 
// InIt alá
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
ShowPlayerNameTagForPlaye(playerid,i,false);
}

 
[mod]Kitettem helyetted a pawn code tageket![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 07. - 10:16:26 írta Dfoglalo »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
müködik ugy??
« Válasz #3 Dátum: 2014. május 07. - 10:24:04 »
0 Show voters
A markeros a térképrõl leszedi le a játékos helyét jelölõ markert, a tages pedig a játékos feje fölül az életet és a nevet.


A ciklusosnál pedig a playerid lenne az i. De mivel csak most látom, hogy itt még külön meg kell adni azt is, hogy kinek a tagje látszódjon, ezért oda is kell egy érték, mondjuk így, de természetesen lehet máshogyan is (nem tudom, ez a sok ciklus mennyire felesleges, de megteszi):
 
// InIt alá
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    for(new j; j < MAX_PLAYERS; j++)
    {
        ShowPlayerNameTagForPlayer(i, j, false);
    }
}

 
Vagy csinálhatod csatlakozáskor is:
 
// OnPlayerConnect alá
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    ShowPlayerNameTagForPlayer(i, playerid, false);
}

müködik ugy??
« Válasz #4 Dátum: 2014. május 07. - 18:34:51 »
0 Show voters
siker :)
thx:)

müködik ugy??
« Válasz #5 Dátum: 2014. május 06. - 22:59:23 »
0 Show voters
Sziasztok!!!
 
 
OnGameModeInit()
{
ShowNameTags(0);
}
ShowPlayerNameTagForPlayer

 
Kérdésem az ha ShowNameTags(0); használok OnGameModeInit() alat akkor a ShowPlayerNameTagForPlayer
hibák nélkül fog mûködni??? Nem fog a kettõ bezavarni??
mert egy admin parancsot akarok meg csinálni hogy ha beírom a parancsot akkor mindenki nevét látom .

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
müködik ugy??
« Válasz #6 Dátum: 2014. május 06. - 23:06:39 »
0 Show voters
A simával teljesen letiltod, és akkor asszem\' nem tudod néhány player számára mutatni csak. Bár ki tudja... Szerintem inkább playeressel vedd el mindenkiét, és aztán adminnak mutathatod.
 
// InIt alá
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    ShowPlayer // ...
}

müködik ugy??
« Válasz #7 Dátum: 2014. május 06. - 23:12:28 »
0 Show voters
lehet picit össze kavarodtam
ez melyik??
 
ShowPlayerMarkers(0); // <--- ez az életet tünteti el????
ShowNameTags(0); // ez pedig a nevet??

 
így gondoltad??(így sajnos nem megy mert nincs playeridnek értéke)
 
// InIt alá
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
ShowPlayerNameTagForPlaye(playerid,i,false);
}

 
[mod]Kitettem helyetted a pawn code tageket![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. május 07. - 10:16:26 írta Dfoglalo »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
müködik ugy??
« Válasz #8 Dátum: 2014. május 07. - 10:24:04 »
0 Show voters
A markeros a térképrõl leszedi le a játékos helyét jelölõ markert, a tages pedig a játékos feje fölül az életet és a nevet.


A ciklusosnál pedig a playerid lenne az i. De mivel csak most látom, hogy itt még külön meg kell adni azt is, hogy kinek a tagje látszódjon, ezért oda is kell egy érték, mondjuk így, de természetesen lehet máshogyan is (nem tudom, ez a sok ciklus mennyire felesleges, de megteszi):
 
// InIt alá
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    for(new j; j < MAX_PLAYERS; j++)
    {
        ShowPlayerNameTagForPlayer(i, j, false);
    }
}

 
Vagy csinálhatod csatlakozáskor is:
 
// OnPlayerConnect alá
for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
    ShowPlayerNameTagForPlayer(i, playerid, false);
}

müködik ugy??
« Válasz #9 Dátum: 2014. május 07. - 18:34:51 »
0 Show voters
siker :)
thx:)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal