new svehmentes[128];
public OnGameModeInit(){for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++) // Egy ciklus amivel végig megyünk az összes kocsin{ format(svehmentes,sizeof(svehmentes),\"/Carss/%d.ini\",i); // Formázzuk a fájlt if(fexist(svehmentes)) // Ha létezik a file { new Float:posx, Float:posy, Float:posz, Float:angle, model,color1,color2; // Létrehozzuk a megfelelõ változókat posx = dini_Float(svehmentes,\"PosX\"); // Lekérjük a fájlból az -X kordinátát posy = dini_Float(svehmentes,\"PosY\"); // -Y kordinátát posz = dini_Float(svehmentes,\"PosZ\"); // -Z kordinátát angle = dini_Float(svehmentes,\"Angle\"); // -Forgásirányát model = dini_Int(svehmentes,\"Model\"); // -a model id-jét color1 = dini_Int(svehmentes,\"Color1\"); color2 = dini_Int(svehmentes,\"Color2\"); CreateVehicle(model,posx,posy,posz,angle,color1,color2,-1); // Létrehozzuk a kocsit ... }}
CMD:sveh(playerid){if(IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] == 1){ if(JatekosInfo[playerid][Tulaj] == 1) { if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Ha jármûben van a játékos { new color1, color2; new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid); // Lekérjük hogy a játékos melyik id-jû kocsiban van new Float:posx, Float:posy, Float:posz, Float:angle, model; // Létrehozzul a változókat model = GetVehicleModel(vehid); GetVehiclePos(vehid,posx,posy,posz); // Lekérjük a kocsi kordinátáját GetVehicleZAngle(vehid,angle); // Lekérjük a kocsi forgásirányát GetVehicleColor(vehid,color1,color2); format(svehmentes,sizeof(svehmentes),\"/Cars1/%d.ini\",vehid); // Formázzuk a file változót a mappának megfelelõen if(!fexist(svehmentes)) // Ha létezik a file { dini_Create(svehmentes); // Létrehozzuk a fájlt dini_FloatSet(svehmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát dini_FloatSet(svehmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát dini_FloatSet(svehmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát dini_FloatSet(svehmentes,\"Angle\",angle); // -Forgásirányát dini_IntSet(svehmentes,\"Model\",model); // -A model id-jét dini_IntSet(svehmentes,\"Color1\",color1); dini_IntSet(svehmentes,\"Color2\",color2); SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Játmû lementve!\"); } else // Ha nem létezik a file { dini_FloatSet(svehmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát dini_FloatSet(svehmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát dini_FloatSet(svehmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát dini_FloatSet(svehmentes,\"Angle\",angle); // -Forgásirányát dini_IntSet(svehmentes,\"Model\",model); // -A model id-jét dini_IntSet(svehmentes,\"Color1\",color1); dini_IntSet(svehmentes,\"Color2\",color2); } } else // Ha nincs jármûben a játékos { SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy jármûben!\"); }}else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy Tulajdonos!\");}else SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy bejelentkezve!\");return 1;}
format(svehmentes,sizeof(svehmentes),\"/Cars1/%d.ini\",vehid); // Formázzuk a file változót a mappának megfelelõen if(!fexist(svehmentes)) // Ha létezik a file { dini_Create(svehmentes); // Létrehozzuk a fájlt dini_FloatSet(svehmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát dini_FloatSet(svehmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát dini_FloatSet(svehmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát dini_FloatSet(svehmentes,\"Angle\",angle); // -Forgásirányát dini_IntSet(svehmentes,\"Model\",model); // -A model id-jét dini_IntSet(svehmentes,\"Color1\",color1); dini_IntSet(svehmentes,\"Color2\",color2); SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Játmû lementve!\"); } else // Ha nem létezik a file { dini_FloatSet(svehmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát dini_FloatSet(svehmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát dini_FloatSet(svehmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát dini_FloatSet(svehmentes,\"Angle\",angle); // -Forgásirányát dini_IntSet(svehmentes,\"Model\",model); // -A model id-jét dini_IntSet(svehmentes,\"Color1\",color1); dini_IntSet(svehmentes,\"Color2\",color2); }
for(new i = vehid; i < MAX_VEHICLES; i++) // \"i\" kezdeti értéke a jármû jelenlegi ID-je. Minden lefutásnál \"i\" értékét növelje, míg az kisebb, mint MAX_VEHICLES.{ format(svehmentes, sizeof(svehmentes), \"/Cars1/%d.ini\", i); //formázzuk az \"svehmentes\"-t fájlnévnek \"i\" értékével. if(!fexist(svehmentes)) dini_Create(svehmentes), break; //Ha a fájl nem létezik, létrehozzuk és kilépünk a ciklusból. else continue; // Ellenkezõ esetben továbblépünk, mert ilyen ID-jû jármû már van. (Ez a sor igazából felesleges, de a könnyebb megértés érdekében ideírom.)}//Mentünkdini_FloatSet(svehmentes, \"PosX\", posx); // Lementjük az - X koordinátátdini_FloatSet(svehmentes, \"PosY\", posy); // - Y koordinátátdini_FloatSet(svehmentes, \"PosZ\", posz); // - Z koordinátátdini_FloatSet(svehmentes, \"Angle\", angle); // - forgásirányátdini_IntSet(svehmentes, \"Model\", model); // - a model id-jétdini_IntSet(svehmentes, \"Color1\", color1); // - az 1-es színétdini_IntSet(svehmentes, \"Color2\", color2);// - a 2-es színétSendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE, \"Jármû lementve!\");
for(new i = 0; i < MAX_VEHICLES; i++)
#define FK_CIVIL 0#define FK_VALAMI 1#define FK_VALAMICSODA 2
new mentesiid;CMD:sveh(playerid){mentesiid = 1;Kocsimentes(playerid);return 1;}stock Kocsimentes(playerid, vehicleid){new file[128];vid = GetPlayerVehicleID(playerid);format(file, sizeof(file), \"/Cars1/%s.ini\", mentesiid);if(dini_Exists(file)) return mentesiid++, Kocsimentes(playerid);else{/* mentési cucc */}return 1;}