Szerző Téma: Szerver crash  (Megtekintve 677 alkalommal)

Nem elérhető BVZS

  • 487
    • Profil megtekintése
Szerver crash
« Dátum: 2016. Március 06. - 19:15:01 »
0
halihó!
mondjátok már meg, hogy mitől van az, hogy amikor a szerveremen megsebzek egy játékost, 1-2 másodpercen belül leáll az egész szeró? már annyira idegesítő ez a hiba, minden félét töröltem a modból, azt gondolván, hogy az okozza ezt a fatális hibát, pl OnPlayerTakeDamage, OnPlayerWeaponShot.
nem tudom, mennyire lehetnek ludasok az include-jaim, de itt vannak hátha segít a válaszadásban:
 
#include <a_samp>
#include <FCNPC>
#include <mapandreas>
#include <streamer>
#include <audio>
#include <zcmd>
#include <foreach>
#include <sscanf2>
#include <YSI\\y_ini>
#include <YSI\\y_timers>
#include <fixchars>

 
ui.: FCNPC_OnTakeDamage is ki van véve

Szerver crash
« Válasz #1 Dátum: 2016. Március 07. - 17:20:44 »
0
Helló!
Nekem is voltak hasonló hibáim, csak nekem akkor jött ki ez ha felléptem a szerverre.
Nekem ő okozta a hibát:
 
#include <fixchars>

 
Lehet neked is, nem tudom

Szerver crash
« Válasz #2 Dátum: 2016. Március 07. - 19:13:37 »
0
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid, bodypart)

 
ez alatt mi van?
Crashdetect srácok + 1 include és egy plugin nem nagy dolog, de jóval megkönnyíti a fejlesztést...
« Utoljára szerkesztve: 2016. Március 07. - 19:15:46 írta Brian Harris »

Nem elérhető BVZS

  • 487
    • Profil megtekintése
Szerver crash
« Válasz #3 Dátum: 2016. Március 07. - 20:51:26 »
0
Megoldva! FCNPC plugint frissítenem kellett mert az én verziómban nem volt javítva az OnPlayerGiveDamage rész

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal