GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: BVZS - 2016. Március 06. - 19:15:01

Cím: Szerver crash
Írta: BVZS - 2016. Március 06. - 19:15:01
halihó!
mondjátok már meg, hogy mitől van az, hogy amikor a szerveremen megsebzek egy játékost, 1-2 másodpercen belül leáll az egész szeró? már annyira idegesítő ez a hiba, minden félét töröltem a modból, azt gondolván, hogy az okozza ezt a fatális hibát, pl OnPlayerTakeDamage, OnPlayerWeaponShot.
nem tudom, mennyire lehetnek ludasok az include-jaim, de itt vannak hátha segít a válaszadásban:
 
#include <a_samp>
#include <FCNPC>
#include <mapandreas>
#include <streamer>
#include <audio>
#include <zcmd>
#include <foreach>
#include <sscanf2>
#include <YSI\\y_ini>
#include <YSI\\y_timers>
#include <fixchars>

 
ui.: FCNPC_OnTakeDamage is ki van véve
Cím: Szerver crash
Írta: Zsifon - 2016. Március 07. - 17:20:44
Helló!
Nekem is voltak hasonló hibáim, csak nekem akkor jött ki ez ha felléptem a szerverre.
Nekem ő okozta a hibát:
 
#include <fixchars>

 
Lehet neked is, nem tudom
Cím: Szerver crash
Írta: Brian Harris - 2016. Március 07. - 19:13:37
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid, bodypart)

 
ez alatt mi van?
Crashdetect srácok + 1 include és egy plugin nem nagy dolog, de jóval megkönnyíti a fejlesztést...
Cím: Szerver crash
Írta: BVZS - 2016. Március 07. - 20:51:26
Megoldva! FCNPC plugint frissítenem kellett mert az én verziómban nem volt javítva az OnPlayerGiveDamage rész