Tessék:
Filterscripts mappába:
[pawn]#include <a_samp>
public OnFilterScriptInit()
{
ConnectNPC(\"NPC_NEVE\", \"script_neve_az_npcmodes_mappába\");
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
if(IsPlayerNPC(playerid))
{
new npcname [MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, npcname, sizeof(npcname));
if(!strcmp(npcname, \"NPC_NEVE\", true))
{
SetPlayerSkin(playerid, //skin id);
SetPlayerPos(playerid, //x, //y, //z);
}
return 1;
}
return 1;
}[/pawn]
NPCModes mappa:
[pawn]#include <a_npc>
public OnRecordingPlaybackEnd()
{
}
public OnNPCSpawn()
{
}
public OnNPCExitVehicle()
{
}[/pawn]
Az NPCModes mappába levõ script azért ilyen, mert nem kell hozzá recording fájlt visszajátszani.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. január 31. - 16:33:45 )
Upsz, pár sor elcsúszott.