else if(dialogid == DIALOG_ALAPKOCSILERAK){ new munka = strval(inputtext); if(munka < 0 || munka > MAX_MUNKA) return Msg(playerid, \"Hibás munka ID!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ALAPKOCSILERAK_MODEL, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Alapkocsi Lerakás\", \"Kérem adja meg a jármű ID-jét:\", \"Tovább\", \"Mégse\");}else if(dialogid == DIALOG_ALAPKOCSILERAK_MODEL){ new model = NINCS; new munka = strval(inputtext); if(IsNumeric(inputtext)) { model = strval(inputtext); } else { model = GetVehicleModelIDFromName(inputtext); } if(model < 400 || model > 611) return Msg(playerid, \"Ilyen járműtípus nem létezik\"); new Float:posx, Float:posy, Float:posz, Float:angle; GetPlayerPos(playerid, posx, posy, posz); GetPlayerFacingAngle(playerid, angle); new vw=GetPlayerVirtualWorld(playerid); new interior=GetPlayerInterior(playerid); new id = NINCS; for(new k = 0; k < MAX_MUNKAKOCSI; k++) { if(!MunkaKocsi[munka][k][kVan]) { id = k; break; } } if(id == NINCS) return Msg(playerid, \"Elérte a maxot!\"); MunkaKocsi[munka][id][kVan] = true; MunkaKocsi[munka][id][kID] = UjKocsi(model, posx, posy, posz, angle,1,1, interior, vw, CAR_TYPE_MK, munka, id); MunkaKocsi[munka][id][kModel] = model; MunkaKocsi[munka][id][kInt] = interior; MunkaKocsi[munka][id][kVW] = vw; MunkaKocsi[munka][id][kPos][0] = posx; MunkaKocsi[munka][id][kPos][1] = posy; MunkaKocsi[munka][id][kPos][2] = posz; MunkaKocsi[munka][id][kPos][3] = angle; MunkaKocsi[munka][id][kSzin][0] = 1; MunkaKocsi[munka][id][kSzin][1] = 1; KmSzamol[MunkaKocsi[munka][id][kID]]=0; CarPart[MunkaKocsi[munka][id][kID]][cKerekek] = 0.0; CarPart[MunkaKocsi[munka][id][kID]][cMotorolaj] = 0.0; MunkaKocsiMentes(munka, id); Msg(playerid, \"Jármű lerakva\");}
new munka;
else if(dialogid == DIALOG_ALAPKOCSILERAK) { munka = strval(inputtext); if(munka < 0 || munka > MAX_MUNKA) return Msg(playerid, \"Hibás munka ID!\"); ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_ALAPKOCSILERAK_MODEL, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Alapkocsi Lerakás\", \"Kérem adja meg a jármű ID-jét:\", \"Tovább\", \"Mégse\"); } else if(dialogid == DIALOG_ALAPKOCSILERAK_MODEL) { new model = NINCS; if(IsNumeric(inputtext)) { model = strval(inputtext); } else { model = GetVehicleModelIDFromName(inputtext); } if(model < 400 || model > 611) return Msg(playerid, \"Ilyen járműtípus nem létezik\"); new Float:posx, Float:posy, Float:posz, Float:angle; GetPlayerPos(playerid, posx, posy, posz); GetPlayerFacingAngle(playerid, angle); new vw=GetPlayerVirtualWorld(playerid); new interior=GetPlayerInterior(playerid); new id = NINCS; for(new k = 0; k < MAX_MUNKAKOCSI; k++) { if(!MunkaKocsi[munka][k][kVan]) { id = k; break; } } if(id == NINCS) return Msg(playerid, \"Elérte a maxot!\"); MunkaKocsi[munka][id][kVan] = true; MunkaKocsi[munka][id][kID] = UjKocsi(model, posx, posy, posz, angle,1,1, interior, vw, CAR_TYPE_MK, munka, id); MunkaKocsi[munka][id][kModel] = model; MunkaKocsi[munka][id][kInt] = interior; MunkaKocsi[munka][id][kVW] = vw; MunkaKocsi[munka][id][kPos][0] = posx; MunkaKocsi[munka][id][kPos][1] = posy; MunkaKocsi[munka][id][kPos][2] = posz; MunkaKocsi[munka][id][kPos][3] = angle; MunkaKocsi[munka][id][kSzin][0] = 1; MunkaKocsi[munka][id][kSzin][1] = 1; KmSzamol[MunkaKocsi[munka][id][kID]]=0; CarPart[MunkaKocsi[munka][id][kID]][cKerekek] = 0.0; CarPart[MunkaKocsi[munka][id][kID]][cMotorolaj] = 0.0; MunkaKocsiMentes(munka, id); Msg(playerid, \"Jármű lerakva\"); }