GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: ZyZu. - 2012. december 15. - 22:26:40

Cím: Szerver befagyás..
Írta: ZyZu. - 2012. december 15. - 22:26:40
Helló! Elég réggen írtam ezért lenne egy kisebb kérdésem amiben szeretnék segítséget kérni.. szóval készítettem egy reloadobject parancsot, hogy ha berakom a módba az új mappokat vagy más tárgyakat akkor a szerveren beírom /reloadobject és benne lesz de nekem befagyik az egész szerver nem tudom miért mi lehet a probléma vagy mi okozza nem tudom probáltam mindent megnézni de semmi.. aki tudja a megoldást azt kérem írja le vagy írjon egy ilyen kodot :D Bemásolom a parancsomat..
 

if(strcmp(cmd, \"/reloadobject\", true) == 0)
{
for(new i=0; i<MAX_STREAM_OBJECTS; i++)
{
new sttring[64], pppName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,pppName,MAX_PLAYER_NAME);
format(sttring,sizeof sttring,\"** Adminisztrátor %s respawnolta az összes objectet a szerveren! **\",pppName);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA,sttring);
LoadObjects();
}
return 1;
}
Cím: Szerver befagyás..
Írta: Casamiro - 2012. december 15. - 22:32:12
Idézetet írta: ZyZu date=1355606800\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"30998\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


LoadObjects();

 

Ez a függvény kellene.
Cím: Szerver befagyás..
Írta: ZyZu. - 2012. december 15. - 22:35:36

forward LoadObjects();
public LoadObjects()
{
//ITT VANNAK A MAPPOK...
return 1;
}

 
így van..
Cím: Szerver befagyás..
Írta: Casamiro - 2012. december 15. - 22:42:04
Akkor nem azzal van a gond.
- Nem törlöd az objecteket.
- Ez floodolni fogja a kiírást, felesleges ennyiszer létrehozni a változókat és lekérni a játékos nevét.
 
if(strcmp(cmd, \"/reloadobject\", true) == 0)
{
    for(new i=0; i<MAX_STREAM_OBJECTS; i++)
    {
        DestroyDynamicObject(i);
    }
    new sttring[64], pppName[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,pppName,MAX_PLAYER_NAME);
    format(sttring,sizeof sttring,\"** Adminisztrátor %s respawnolta az összes objectet a szerveren! **\",pppName);
    SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA,sttring);
    LoadObjects();
    return 1;
}
Cím: Szerver befagyás..
Írta: ZyZu. - 2012. december 15. - 23:18:35
Köszi, jó megoldás :D