-
Helló! Elég réggen írtam ezért lenne egy kisebb kérdésem amiben szeretnék segítséget kérni.. szóval készítettem egy reloadobject parancsot, hogy ha berakom a módba az új mappokat vagy más tárgyakat akkor a szerveren beírom /reloadobject és benne lesz de nekem befagyik az egész szerver nem tudom miért mi lehet a probléma vagy mi okozza nem tudom probáltam mindent megnézni de semmi.. aki tudja a megoldást azt kérem írja le vagy írjon egy ilyen kodot :D Bemásolom a parancsomat..
if(strcmp(cmd, \"/reloadobject\", true) == 0)
{
for(new i=0; i<MAX_STREAM_OBJECTS; i++)
{
new sttring[64], pppName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,pppName,MAX_PLAYER_NAME);
format(sttring,sizeof sttring,\"** Adminisztrátor %s respawnolta az összes objectet a szerveren! **\",pppName);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA,sttring);
LoadObjects();
}
return 1;
}
-
LoadObjects();
Ez a függvény kellene.
-
forward LoadObjects();
public LoadObjects()
{
//ITT VANNAK A MAPPOK...
return 1;
}
így van..
-
Akkor nem azzal van a gond.
- Nem törlöd az objecteket.
- Ez floodolni fogja a kiírást, felesleges ennyiszer létrehozni a változókat és lekérni a játékos nevét.
if(strcmp(cmd, \"/reloadobject\", true) == 0)
{
for(new i=0; i<MAX_STREAM_OBJECTS; i++)
{
DestroyDynamicObject(i);
}
new sttring[64], pppName[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,pppName,MAX_PLAYER_NAME);
format(sttring,sizeof sttring,\"** Adminisztrátor %s respawnolta az összes objectet a szerveren! **\",pppName);
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFAA,sttring);
LoadObjects();
return 1;
}
-
Köszi, jó megoldás :D