Szerző Téma: szeretnék csinálni ételszállító munkát de hogy kéne?  (Megtekintve 738 alkalommal)

Nem elérhető buci11

  • 502
    • Profil megtekintése
szeretnék csinálni ételszállító munkát de hogy kéne?
« Dátum: 2011. november 22. - 18:52:23 »
0 Show voters
már koordinátákat elmentettem van egy étterem ahonnan indul és van vagy 15 ház ahova check pointokat kéne rakni hogy kiviszi a kaját pl odamegy étteremhez /munka felvesz kíírja hogy szálj be egy ételszállító autóba motorra és jönnek a checkpointok és mindegyiknél kap némi pénzt

Nem elérhető Sramm

  • 596
    • Profil megtekintése
szeretnék csinálni ételszállító munkát de hogy kéne?
« Válasz #1 Dátum: 2011. november 22. - 20:47:28 »
0 Show voters
Script kérésekhez, egyébként meg google a barátod.

Nem elérhető Bazsi

  • 345
    • Profil megtekintése
szeretnék csinálni ételszállító munkát de hogy kéne?
« Válasz #2 Dátum: 2011. november 22. - 21:21:30 »
0 Show voters
Én csináltam nemrég egy \"cowboy\" melót, írd át :D
[pawn]#include <a_samp>
#define COLOR_WHITE 0xFFFFFFAA
new munka[MAX_PLAYERS];
new Cp[MAX_PLAYERS];
forward timer_CP1(playerid);
forward timer_CP2(playerid);
forward timer_CP3(playerid);
forward timer_CP4(playerid);
forward timer_CP5(playerid);
forward timer_CP6(playerid);
forward timer_CP7(playerid);
forward timer_CP8(playerid);
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    munka[playerid] = 0;
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/felmond\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   munka[playerid] = 0;
   SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFFAA, \"Felmondtál, mostmár nincs munkád!\");
   return 1;
}
if (strcmp(\"/elfogadmunka\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
   if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1528.3557,1215.5189,10.8125))
   {
       if (munka[playerid]!=1)
       {
         munka[playerid] = 1;
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Elfogadtad a munkát! /munkakezd a munkakezdéshez!\");
                                return 1;
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Már van munkád!\");
                            return 1;
      }
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy a kijelölt helyen!\");
                        return 1;
   }
}
if (strcmp(\"/munkakezd\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
        if(munka[playerid]==1)
        {
   SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Elkezdted a munkát!\");
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a cp-be!\");
                Cp[playerid] = 1;
   SetPlayerCheckpoint(playerid, 1515.7786,1227.2740,10.9468, 2.0);
                return 1;
   }
   else
   {
       if(munka[playerid] == 2)
       {
           SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Elõször add le a tejet! /tejlead\");
                        return 1;
      }
      else
      {
         if(munka[playerid] != 1)
         {
            SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy cowboy!\");
                                        return 1;
         }
      }
   }
}
if (strcmp(\"/tejlead\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
    if(munka[playerid]==2)
    {
       if (IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 2.0, 1524.9487,1222.9210,11.1734))
       {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Leadtad a tejet!\");
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Kaptál érte 500$-t és 1 pontot!\");
          GivePlayerMoney(playerid, 500);
          SetPlayerScore(playerid, 1);
          munka[playerid]=1;
                            return 1;
      }
      else
      {
                SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Itt nem adhatod le a tejet!\");
      }
   }
   else
   {
      if(munka[playerid]==1)
      {
         SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Még nem fejted meg a teheneket!\");
                                return 1;
      }
      else
      {
          SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Nem vagy cowboy!\");
                            return 1;
      }
   }
}
return 0;
}
public OnPlayerEnterCheckpoint(playerid)
{
if(Cp[playerid] == 1)
{
    TogglePlayerControllable(playerid, 0);
    SetTimer(\"timer_CP1\", 5000, 0);
    DisablePlayerCheckpoint(playerid);
    GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
            return 1;
}
if(Cp[playerid] == 2)
{
       TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimer(\"timer_CP2\", 5000, 0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
   return 1;
}
if(Cp[playerid] == 3)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimer(\"timer_CP3\", 5000, 0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
   return 1;
}
if(Cp[playerid] == 4)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimer(\"timer_CP4\", 5000, 0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
                return 1;
}
if(Cp[playerid] == 5)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimer(\"timer_CP5\", 5000, 0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
   return 1;
}
if(Cp[playerid] == 6)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimer(\"timer_CP6\", 5000, 0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
   return 1;
}
if(Cp[playerid] == 7)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimer(\"timer_CP7\", 5000, 0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
   return 1;
}
if(Cp[playerid] == 8)
{
   TogglePlayerControllable(playerid, 0);
   SetTimer(\"timer_CP8\", 5000, 0);
   DisablePlayerCheckpoint(playerid);
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Fejed a tehenet!\",5000,0);
   return 1;
}
if(Cp[playerid] == 9)
{
   GameTextForPlayer(playerid,\"~w~Leadhatod a tejet!\",5000,0);
   return 1;
}
return 0;
}
public timer_CP1(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
        Cp[playerid] = 2;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1509.6528,1217.0497,10.9375, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP2(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
        Cp[playerid] = 3;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1500.0675,1226.9259,11.0531, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP3(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
Cp[playerid] = 4;
SetPlayerCheckpoint(playerid, 1501.4376,1254.4552,11.0445, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP4(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
Cp[playerid] = 5;
        SetPlayerCheckpoint(playerid, 1499.6357,1264.3749,11.0499, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP5(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
Cp[playerid] = 6;
        SetPlayerCheckpoint(playerid, 1505.1816,1285.6637,11.0211, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP6(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
Cp[playerid] = 7;
        SetPlayerCheckpoint(playerid, 1511.2065,1278.6943,10.9761, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP7(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Menj a következõ cp-be!\");
TogglePlayerControllable(playerid, 1);
Cp[playerid] = 8;
        SetPlayerCheckpoint(playerid, 1519.5472,1247.9701,10.9045, 2.0);
return 1;
}
public timer_CP8(playerid)
{
DisablePlayerCheckpoint(playerid);
SendClientMessage(playerid,COLOR_WHITE, \"Mostmár leadhatod a tejet!!\");
TogglePlayerControllable(playerid,1);
Cp[playerid] = 9;
SetPlayerCheckpoint(playerid,1524.9487,1222.9210,11.1734,2.0);
munka[playerid]=2;
return 1;
}[/pawn]
Ha kell segítség, akkor írj :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal