De õ csak a pont adást/elvételt akarja.
if(gTeam[killerid] == TEAM_1) {
if(gTeam[playerid] == TEAM_2) {
GivePlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) +1);
GivePlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid) -1);
SendClientMessage(killerid, GREEN, \"Megöltél egy ellenfelet. Kaptál 400$-t és 2 pontot.\");
SendClientMessage(playerid, RED, \"Ne Team Kill-ezz! -1 pont!\");
}
}
XziBiT[\" post=194058\" timestamp=\"1321455383]
De õ csak a pont adást/elvételt akarja.
if(gTeam[killerid] == TEAM_1) {
if(gTeam[playerid] == TEAM_2) {
GivePlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) +1);
GivePlayerScore(playerid,GetPlayerScore(playerid) -1);
SendClientMessage(killerid, GREEN, \"Megöltél egy ellenfelet. Kaptál 400$-t és 2 pontot.\");
SendClientMessage(playerid, RED, \"Ne Team Kill-ezz! -1 pont!\");
}
}
[/quote]
Õmm kicsit elírtad..
[pawn]if(gTeam[killerid] == TEAM_1) {
if(gTeam[playerid] == TEAM_1) {
GivePlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) -1);
SendClientMessage(killerid, GREEN, \"A szerveren nincs kill-team! -1 pont.\");
SendClientMessage(playerid, RED, \"Egy csapattársad megölt.\");
}
}[/pawn]
A tiedben rosszak a szövegek, és akkor vesz el pontot ha ellenfelet ölt meg..
Õmm kicsit elírtad.. [/quote]
Tényleg. :O Bocs!
Most nézem hogy milyen Give?
GivePlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) -1);
Helyett ezt!
SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) -1);
Nehogy! A gutil-t kellene be include-lni.... gutillal a legjobb megoldani, pontos és mindig jól fog mûködni.[/quote]
SetPlayerScore(killerid,GetPlayerScore(killerid) -1);
Ezzel is ugyanúgy mûködik mint a gutil.inc-vel, maximum jobb megoldás.