Szerző Téma: Szerelő szkript  (Megtekintve 4274 alkalommal)

Szerelő szkript
« Dátum: 2015. július 06. - 03:19:42 »
0 Show voters
Sziasztok!
Neki álltam készíteni egy szerelő scriptet mely bit kódolásban nézi, hogy az adott elem törött-e vagy hiányzik.
De elakadtam...
Próbáltam a jobb hátsó kerékkel lásd:
 
   new VehID = GetClosestCar(playerid);
GetVehiclePos(VehID, vX, vY, vZ);
new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(VehID, panels, doors, lights, tires);
 
encode_tires(tires1, tires2, tires3, tires4)
{
return tires1 | (tires2 << 1) | (tires3 << 2) | (tires4 << 3);
}
if(tire1 == 1) {
   format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"{fffb00}Jobb Hátsó Kerék              {FFFFFF}-        {FF0000}Javítás Szükséges\\n\");
} else {
    format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"{fffb00}Jobb Hátsó Kerék              {FFFFFF}-        {00ff00}Nem Szükséges Javítás\\n\");
}

 
De valamiért ezt adja be errornak:
 
(1579) : error 017: undefined symbol \"encode_tires\"
(1581) : error 017: undefined symbol \"tires1\"
(1584) : warning 225: unreachable code
(1584) : error 017: undefined symbol \"tire1\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
3 Errors.

 
Mi lehet a probléma?
« Utoljára szerkesztve: 2015. július 07. - 17:57:46 írta мятη »

Szerelő szkript
« Válasz #1 Dátum: 2015. július 06. - 07:07:08 »
0 Show voters
new panels, doors, lights, tires;

 
csere:
 
new panels, doors, lights, tires, encode_tires;

 
Illetve van tire és tires ezek között mi a külömbség?
« Utoljára szerkesztve: 2015. július 07. - 17:58:02 írta мятη »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Szerelő szkript
« Válasz #2 Dátum: 2015. július 06. - 08:35:05 »
0 Show voters
encode_tires(tires1, tires2, tires3, tires4)
{
return tires1 | (tires2 << 1) | (tires3 << 2) | (tires4 << 3);
}

 
ezt ne oda rakd be...
ez egy függvény és nem a callbacken/függvényen belül kell megadni...ott csak meghívni...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/DamageStatus
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Szerelő szkript
« Válasz #3 Dátum: 2015. július 06. - 14:30:15 »
0 Show voters
Szóval, az encode részt külön rakjam mert az függvény?
Illetve hogy bírok akkor rá hivatkozni ha törött vagy nincs meg?
Nem nagyon értem..

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Szerelő szkript
« Válasz #4 Dátum: 2015. július 06. - 16:21:56 »
0 Show voters
igen külön rakd...kívülre...
encode-al 4 kerék állapotából csinálsz 1 számot...decode-al fordítva...
de az 1 számból is kinyerheted a 4 állapotot bit szinten ha értesz hozzá...
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Szerelő szkript
« Válasz #5 Dátum: 2015. július 06. - 16:31:45 »
0 Show voters
Oké, meghívom a kódon kívül az encode részt és így hivatkozok rá:
 
if(tires1 == 1) {
   format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"{fffb00}Jobb Hátsó Kerék              {FFFFFF}-        {FF0000}Javítás Szükséges\\n\");
} else {
    format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"{fffb00}Jobb Hátsó Kerék              {FFFFFF}-        {00ff00}Nem Szükséges Javítás\\n\");
}

 
Ha 1 akkor lyukas, ha 0 akkor nem..
De például majd karosszériánál, hogy bírom ellenőrizni, hogy megvan-e vagy annak mi lehet a száma?
De így sem bírok rá hivatkozni..
Egy példát nem bírsz nekem írni?
« Utoljára szerkesztve: 2015. július 07. - 17:58:26 írta мятη »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Szerelő szkript
« Válasz #6 Dátum: 2015. július 07. - 07:52:07 »
0 Show voters
http://wiki.sa-mp.com/wiki/DamageStatus
itt vannak az encode és decode függvények is
http://wiki.sa-mp.com/wiki/DoorStates
lekéred a kocsi állapotát, aztán egyesével tovább darabolod a bit szintű adatokat...
de akár írhatsz rá egy függvényt ami teljes egészében szétdarabolja a bit szintű adatokat...
de arra inkább külön függvényeket ajánlok...
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Szerelő szkript
« Válasz #7 Dátum: 2015. július 07. - 12:46:08 »
0 Show voters
UGyan úgy, errort ír..
 
(1578) : error 017: undefined symbol \"tire1\"
(21254) : warning 203: symbol is never used: \"decode_tires\"
(21254) : warning 203: symbol is never used: \"encode_tires\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Pedig beraktam a decode, és encode részt...
« Utoljára szerkesztve: 2015. július 07. - 17:59:22 írta мятη »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Szerelő szkript
« Válasz #8 Dátum: 2015. július 07. - 14:23:43 »
0 Show voters
\" post=\"543848\" timestamp=\"1436265968\"]
UGyan úgy, errort ír..
 
(1578) : error 017: undefined symbol \"tire1\"
(21254) : warning 203: symbol is never used: \"decode_tires\"
(21254) : warning 203: symbol is never used: \"encode_tires\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Pedig beraktam a decode, és encode részt...
 
[/quote]
most azt írja, hogy nem használod az encode-ot és a decode-ot...(valószínűleg jó helyre raktad)
és nem ismeri a tire1 nevű változót amire hivatkozol...
« Utoljára szerkesztve: 2015. július 07. - 17:59:31 írta мятη »
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Szerelő szkript
« Válasz #9 Dátum: 2015. július 07. - 14:48:35 »
0 Show voters
Szóval az elején hozzam létre?
 
new tire1, tire2, tire3, tire4, encode_tires, decode_tires, tires;

 
Vagy mit csináljak? :D
« Utoljára szerkesztve: 2015. július 07. - 17:59:39 írta мятη »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Szerelő szkript
« Válasz #10 Dátum: 2015. július 07. - 14:53:12 »
0 Show voters
\" post=\"543854\" timestamp=\"1436273315\"]
Szóval az elején hozzam létre?
 
new tire1, tire2, tire3, tire4, encode_tires, decode_tires, tires;

 
Vagy mit csináljak? :D
 
[/quote]
 
new tire1, tire2, tire3, tire4;
decode_tires(tires, tire1, tire2, tire3, tire4);
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Szerelő szkript
« Válasz #11 Dátum: 2015. július 07. - 15:05:39 »
0 Show voters
Igen, meg csináltam..
Ugyan úgy be errorozik csak most más :S
 
(131) : warning 219: local variable \"tire1\" shadows a variable at a preceding level
(131) : warning 219: local variable \"tire2\" shadows a variable at a preceding level
(131) : warning 219: local variable \"tire3\" shadows a variable at a preceding level
(131) : warning 219: local variable \"tire4\" shadows a variable at a preceding level
(133) : warning 219: local variable \"tire1\" shadows a variable at a preceding level
(133) : warning 219: local variable \"tire2\" shadows a variable at a preceding level
(133) : warning 219: local variable \"tire3\" shadows a variable at a preceding level
(133) : warning 219: local variable \"tire4\" shadows a variable at a preceding level
(21250) : warning 203: symbol is never used: \"encode_tires\"
(21250) : warning 203: symbol is never used: \"tire2\"
(21250) : warning 203: symbol is never used: \"tire3\"
(21250) : warning 203: symbol is never used: \"tire4\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
12 Warnings.
« Utoljára szerkesztve: 2015. július 07. - 17:59:49 írta мятη »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Szerelő szkript
« Válasz #12 Dátum: 2015. július 07. - 15:11:02 »
0 Show voters
és hol van még használva a tire1 változó?
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Szerelő szkript
« Válasz #13 Dátum: 2015. július 07. - 15:22:24 »
0 Show voters
132-es sor:
 
decode_tires(tires, tire1, tire2, tire3, tire4);

 
21251-es sor meg nem is létezik.. 21250 az utolsó..
« Utoljára szerkesztve: 2015. július 07. - 18:00:03 írta мятη »

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Szerelő szkript
« Válasz #14 Dátum: 2015. július 07. - 15:38:59 »
0 Show voters
(131) : warning 219: local variable \"tire1\" shadows a variable at a preceding level
(131) : warning 219: local variable \"tire2\" shadows a variable at a preceding level
(131) : warning 219: local variable \"tire3\" shadows a variable at a preceding level
(131) : warning 219: local variable \"tire4\" shadows a variable at a preceding level
(133) : warning 219: local variable \"tire1\" shadows a variable at a preceding level
(133) : warning 219: local variable \"tire2\" shadows a variable at a preceding level
(133) : warning 219: local variable \"tire3\" shadows a variable at a preceding level
(133) : warning 219: local variable \"tire4\" shadows a variable at a preceding level

 
több szinten van ugyanaz a változó...keress rá erre és azokat a sorokat másold be...vagy simán nevezd át ezeket valami másra...
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal