GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Fred[HUN] - 2015. Július 06. - 03:19:42

Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 06. - 03:19:42
Sziasztok!
Neki álltam készíteni egy szerelő scriptet mely bit kódolásban nézi, hogy az adott elem törött-e vagy hiányzik.
De elakadtam...
Próbáltam a jobb hátsó kerékkel lásd:
 
   new VehID = GetClosestCar(playerid);
GetVehiclePos(VehID, vX, vY, vZ);
new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(VehID, panels, doors, lights, tires);
 
encode_tires(tires1, tires2, tires3, tires4)
{
return tires1 | (tires2 << 1) | (tires3 << 2) | (tires4 << 3);
}
if(tire1 == 1) {
   format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"{fffb00}Jobb Hátsó Kerék              {FFFFFF}-        {FF0000}Javítás Szükséges\\n\");
} else {
    format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"{fffb00}Jobb Hátsó Kerék              {FFFFFF}-        {00ff00}Nem Szükséges Javítás\\n\");
}

 
De valamiért ezt adja be errornak:
 
(1579) : error 017: undefined symbol \"encode_tires\"
(1581) : error 017: undefined symbol \"tires1\"
(1584) : warning 225: unreachable code
(1584) : error 017: undefined symbol \"tire1\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
3 Errors.

 
Mi lehet a probléma?
Cím: Szerelő szkript
Írta: # Matt. - 2015. Július 06. - 07:07:08
new panels, doors, lights, tires;

 
csere:
 
new panels, doors, lights, tires, encode_tires;

 
Illetve van tire és tires ezek között mi a külömbség?
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 06. - 08:35:05
encode_tires(tires1, tires2, tires3, tires4)
{
return tires1 | (tires2 << 1) | (tires3 << 2) | (tires4 << 3);
}

 
ezt ne oda rakd be...
ez egy függvény és nem a callbacken/függvényen belül kell megadni...ott csak meghívni...
http://wiki.sa-mp.com/wiki/DamageStatus
Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 06. - 14:30:15
Szóval, az encode részt külön rakjam mert az függvény?
Illetve hogy bírok akkor rá hivatkozni ha törött vagy nincs meg?
Nem nagyon értem..
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 06. - 16:21:56
igen külön rakd...kívülre...
encode-al 4 kerék állapotából csinálsz 1 számot...decode-al fordítva...
de az 1 számból is kinyerheted a 4 állapotot bit szinten ha értesz hozzá...
Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 06. - 16:31:45
Oké, meghívom a kódon kívül az encode részt és így hivatkozok rá:
 
if(tires1 == 1) {
   format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"{fffb00}Jobb Hátsó Kerék              {FFFFFF}-        {FF0000}Javítás Szükséges\\n\");
} else {
    format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"{fffb00}Jobb Hátsó Kerék              {FFFFFF}-        {00ff00}Nem Szükséges Javítás\\n\");
}

 
Ha 1 akkor lyukas, ha 0 akkor nem..
De például majd karosszériánál, hogy bírom ellenőrizni, hogy megvan-e vagy annak mi lehet a száma?
De így sem bírok rá hivatkozni..
Egy példát nem bírsz nekem írni?
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 07. - 07:52:07
http://wiki.sa-mp.com/wiki/DamageStatus
itt vannak az encode és decode függvények is
http://wiki.sa-mp.com/wiki/DoorStates
lekéred a kocsi állapotát, aztán egyesével tovább darabolod a bit szintű adatokat...
de akár írhatsz rá egy függvényt ami teljes egészében szétdarabolja a bit szintű adatokat...
de arra inkább külön függvényeket ajánlok...
Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 07. - 12:46:08
UGyan úgy, errort ír..
 
(1578) : error 017: undefined symbol \"tire1\"
(21254) : warning 203: symbol is never used: \"decode_tires\"
(21254) : warning 203: symbol is never used: \"encode_tires\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Pedig beraktam a decode, és encode részt...
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 07. - 14:23:43
\" post=\"543848\" timestamp=\"1436265968\"]
UGyan úgy, errort ír..
 
(1578) : error 017: undefined symbol \"tire1\"
(21254) : warning 203: symbol is never used: \"decode_tires\"
(21254) : warning 203: symbol is never used: \"encode_tires\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Pedig beraktam a decode, és encode részt...
 
[/quote]
most azt írja, hogy nem használod az encode-ot és a decode-ot...(valószínűleg jó helyre raktad)
és nem ismeri a tire1 nevű változót amire hivatkozol...
Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 07. - 14:48:35
Szóval az elején hozzam létre?
 
new tire1, tire2, tire3, tire4, encode_tires, decode_tires, tires;

 
Vagy mit csináljak? :D
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 07. - 14:53:12
\" post=\"543854\" timestamp=\"1436273315\"]
Szóval az elején hozzam létre?
 
new tire1, tire2, tire3, tire4, encode_tires, decode_tires, tires;

 
Vagy mit csináljak? :D
 
[/quote]
 
new tire1, tire2, tire3, tire4;
decode_tires(tires, tire1, tire2, tire3, tire4);
Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 07. - 15:05:39
Igen, meg csináltam..
Ugyan úgy be errorozik csak most más :S
 
(131) : warning 219: local variable \"tire1\" shadows a variable at a preceding level
(131) : warning 219: local variable \"tire2\" shadows a variable at a preceding level
(131) : warning 219: local variable \"tire3\" shadows a variable at a preceding level
(131) : warning 219: local variable \"tire4\" shadows a variable at a preceding level
(133) : warning 219: local variable \"tire1\" shadows a variable at a preceding level
(133) : warning 219: local variable \"tire2\" shadows a variable at a preceding level
(133) : warning 219: local variable \"tire3\" shadows a variable at a preceding level
(133) : warning 219: local variable \"tire4\" shadows a variable at a preceding level
(21250) : warning 203: symbol is never used: \"encode_tires\"
(21250) : warning 203: symbol is never used: \"tire2\"
(21250) : warning 203: symbol is never used: \"tire3\"
(21250) : warning 203: symbol is never used: \"tire4\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
12 Warnings.
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 07. - 15:11:02
és hol van még használva a tire1 változó?
Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 07. - 15:22:24
132-es sor:
 
decode_tires(tires, tire1, tire2, tire3, tire4);

 
21251-es sor meg nem is létezik.. 21250 az utolsó..
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 07. - 15:38:59
(131) : warning 219: local variable \"tire1\" shadows a variable at a preceding level
(131) : warning 219: local variable \"tire2\" shadows a variable at a preceding level
(131) : warning 219: local variable \"tire3\" shadows a variable at a preceding level
(131) : warning 219: local variable \"tire4\" shadows a variable at a preceding level
(133) : warning 219: local variable \"tire1\" shadows a variable at a preceding level
(133) : warning 219: local variable \"tire2\" shadows a variable at a preceding level
(133) : warning 219: local variable \"tire3\" shadows a variable at a preceding level
(133) : warning 219: local variable \"tire4\" shadows a variable at a preceding level

 
több szinten van ugyanaz a változó...keress rá erre és azokat a sorokat másold be...vagy simán nevezd át ezeket valami másra...
Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 07. - 15:43:04
Átnevezve is ugyan ez az error.
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 07. - 16:00:54
másold be most a kódot (ne csak 1 sort!)
és keress rá, hol van még \"tire1\" a kódban, azokat is másold be...
Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 07. - 16:14:36
Sehol máshol a büdös életben nincs tire1.... csak ahol hivatkozok rá..
Illetve melyik részét a kódnak?
 

new tiree1, tiree2, tiree3, tiree4;
decode_tires(tires, tiree1, tiree2, tiree3, tire4e);
encode_tires(tiree1, tiree2, tiree3, tiree4)
{
return tiree1 | (tiree2 << 1) | (tiree3 << 2) | (tiree4 << 3);
}

 

new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(VehID, panels, doors, lights, tires);
 
if(tiree1 == 1) {
   format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"Jobb Hátsó Kerék          {FF0000}Javítás Szükséges          {FFFFFF}550 Ft\\n\");
} else {
    format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"Jobb Hátsó Kerék          {00ff00}Nem Szükséges Javítás\\n\");
}
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 07. - 16:16:08
azt a részt ahol írja a hibát...
1578 körül, mert ott volt az üzenet...
Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 07. - 16:36:02
Tessék az a sor és a körülötte lévő függvény
 
if(dialogid == SZERELO_DIALOG_MENU) {
    if(!response) return 1;
   
    new jobbHatso[126];
   
    new Float: vX, Float: vY, Float: vZ;
new VehID = GetClosestCar(playerid);
GetVehiclePos(VehID, vX, vY, vZ);
new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(VehID, panels, doors, lights, tires);
 
if(tiree1 == 1) {
   format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"Jobb Hátsó Kerék          {FF0000}Javítás Szükséges          {FFFFFF}550 Ft\\n\");
} else {
    format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"Jobb Hátsó Kerék          {00ff00}Nem Szükséges Javítás\\n\");
}
if(listitem == 0) { // kaszni
    ShowPlayerDialog(playerid, SZERELO_DIALOG_KASZNI, DIALOG_STYLE_LIST, \"Karosszéria szerelés\", jobbHatso, \"Szerel\", \"Mégsem\");
 
}
if(listitem == 1) { // motor
 
}
}

 
Illetve a 21251-es sor nem létezik az a kód vége..
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 07. - 17:20:01
encode_tires függvényt vedd ki onnan !
Cím: Szerelő szkript
Írta: almightymartin - 2015. Július 07. - 17:55:59
[gmod]Bátran használjátok a \'Pawn\' tag-okat :)[/gmod]
Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 07. - 18:26:15
Oké, most kivettem az encode részt és 6 errort kapok..
 
(132) : warning 219: local variable \"tiree1\" shadows a variable at a preceding level
(132) : warning 219: local variable \"tiree2\" shadows a variable at a preceding level
(132) : warning 219: local variable \"tiree3\" shadows a variable at a preceding level
(132) : warning 219: local variable \"tiree4\" shadows a variable at a preceding level
(21246) : warning 203: symbol is never used: \"tiree2\"
n(21246) : warning 203: symbol is never used: \"tiree3\"
(21246) : warning 203: symbol is never used: \"tiree4\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
6 Warnings.

 
132-es sor:
 
decode_tires(tires, tiree1, tiree2, tiree3, tiree4);

 
21246-es sor nem létezik.. 21245 az utolsó
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 08. - 07:47:30
#include <a_samp>
new val;
public OnFilterScriptInit()
{
new val;
new valx;
if(valx == 3)
{
new valx;
}
return 1;
}

 

C:\\Users\\kovacsr\\Downloads\\samp037_svr_R1_win32\\filterscripts\\del.pwn(7) : warning 219: local variable \"val\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\kovacsr\\Downloads\\samp037_svr_R1_win32\\filterscripts\\del.pwn(11) : warning 219: local variable \"valx\" shadows a variable at a preceding level
C:\\Users\\kovacsr\\Downloads\\samp037_svr_R1_win32\\filterscripts\\del.pwn(11) : warning 203: symbol is never used: \"valx\"
C:\\Users\\kovacsr\\Downloads\\samp037_svr_R1_win32\\filterscripts\\del.pwn(7) : warning 203: symbol is never used: \"val\"
C:\\Users\\kovacsr\\Downloads\\samp037_svr_R1_win32\\filterscripts\\del.pwn(7 -- 15) : warning 203: symbol is never used: \"val\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
5 Warnings.
[/quote]
látod mire írja ki? ugyanaz a változó neve...
a \"never used\" azt jelenti, hogy soha nem használod, ezért írja az utolsó utáni sorra...
 
new tiree1, tiree2, tiree3, tiree4;
decode_tires(tires, tiree1, tiree2, tiree3, tire4e);
encode_tires(tiree1, tiree2, tiree3, tiree4)
{
        return tiree1 | (tiree2 << 1) | (tiree3 << 2) | (tiree4 << 3);
}

 
itt ne legyen ugyanaz a változó...tehát a new után ne ugyanaz legyen mint a függvény deklarációnál...és különben sem ott kell lennie a változóknak ahol a deklarálás, ne globális változóban tárold ezt az adatot...
Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 08. - 17:36:38
Meg van, már csak az a gond, hogy ha hivatkoznák a Tire1-re akkor azt írja, hogy nincs definiálva, ilyenkor mit tegyek?
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 09. - 08:25:21
másold be jelenleg, hogy néz ki a kód...
lehet egyszerűbb lett volna, ha teljes módot/scriptet másolsz :)
Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 09. - 11:41:04
/* Encodes */
encode_tires(tire1, tire2, tire3, tire4) return tire1 | (tire2 << 1) | (tire3 << 2) | (tire4 << 3);
encode_panels(flp, frp, rlp, rrp, windshield, front_bumper, rear_bumper)
{
    return flp | (frp << 4) | (rlp << 8) | (rrp << 12) | (windshield << 16) | (front_bumper << 20) | (rear_bumper << 24);
}
encode_doors(bonnet, boot, driver_door, passenger_door, behind_driver_door, behind_passenger_door)
{
    #pragma unused behind_driver_door
    #pragma unused behind_passenger_door
    return bonnet | (boot << 8) | (driver_door << 16) | (passenger_door << 24);
}
encode_lights(light1, light2, light3, light4)
{
    return light1 | (light2 << 1) | (light3 << 2) | (light4 << 3);
}
//---------------

 


tires = encode_tires(0, 0, 0, 0); // fix all kerék
        panels = encode_panels(0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // fix all panel
        doors = encode_doors(0, 0, 0, 0, 0, 0); // fix all ajtó
        lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); // fix all lámpa
        UpdateVehicleDamageStatus(VehID, panels, doors, lights, tires); // ezek a részek csak teszt ként vannak itt.
if(tire1 == 1) {   //Ide írja, hogy a tire1 ismeretlen változó, nincs definiálva..
format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"Jobb Hátsó Kerék          {FF0000}Javítás Szükséges          {FFFFFF}550 Ft\\n\");
} else {
 format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"Jobb Hátsó Kerék          {00ff00}Nem Szükséges Javítás\\n\");
        }

 
Hiba
 
(1603) : error 017: undefined symbol \"tire1\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 09. - 11:52:42
new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(VehID, panels, doors, lights, tires);
new tire[4];
decode_tires(tires,tire[0],tire[1],tire[2],tire[3]);
if(tire[0] == 1) {
//...

 
tessék ezt írd be...inkább tömbbe tárold szerintem ne tire1, tire2, tire3, tire4-el, de ha úgy akarod akkor írd át a tömb helyett arra...
Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 09. - 14:20:23
(1598) : error 017: undefined symbol \"decode_tires\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Mikor ezt bele rakom ezt az errort adja ki.
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 09. - 14:33:16
\" post=\"544067\" timestamp=\"1436444423\"]
(1598) : error 017: undefined symbol \"decode_tires\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Mikor ezt bele rakom ezt az errort adja ki.
 
[/quote]
encode mellé a decode-okat is másold be a kódodba...mert mind2 kell...
Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 09. - 14:38:24
Oda másoljam ahol a encode van?
Vagy ahol a tire[0] == 1-et ellenörzöm?
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 09. - 20:29:55
ahol az encode van, mármint a függvény létrehozást...
Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 09. - 20:43:58
Oda raktam az encodek elé és akkor sem jó...
Mer kezdem elveszteni a bizalmam, hogy ez egyszer valaha működni fog-e
 
(133) : warning 219: local variable \"tiree\" shadows a variable at a preceding level
(133) : error 021: symbol already defined: \"tiree\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
132-es és 133-as sor:
 
new tiree[4];
decode_tires(tires,tiree[0],tiree[1],tiree[2],tiree[3]);
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 10. - 07:50:58
\" post=\"544121\" timestamp=\"1436467438\"]
Oda raktam az encodek elé és akkor sem jó...
Mer kezdem elveszteni a bizalmam, hogy ez egyszer valaha működni fog-e
 
(133) : warning 219: local variable \"tiree\" shadows a variable at a preceding level
(133) : error 021: symbol already defined: \"tiree\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
132-es és 133-as sor:
 
new tiree[4];
decode_tires(tires,tiree[0],tiree[1],tiree[2],tiree[3]);

 

[/quote]
szerintem nem jó helyre másoltad...
felül ahol a függvény deklarációk vannak oda kell, vagy inkább rakd külön include-ba...
Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 10. - 14:55:58
Felülre raktam, ahol definiációk, new-ek és egyéb ilyen változók vannak.
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 11. - 09:06:07
másold be :)
Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 11. - 14:17:11
Mit másoljak?
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 11. - 19:41:43
a felső és az alsó kódot is
Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 11. - 20:28:35
Felső
 
/* Encodes */
new tiree[4];
decode_tires(tires,tiree[0],tiree[1],tiree[2],tiree[3]);
//encode_tires(tire1, tire2, tire3, tire4) return tire1 | (tire2 << 1) | (tire3 << 2) | (tire4 << 3);
encode_panels(flp, frp, rlp, rrp, windshield, front_bumper, rear_bumper)
{
    return flp | (frp << 4) | (rlp << 8) | (rrp << 12) | (windshield << 16) | (front_bumper << 20) | (rear_bumper << 24);
}
encode_doors(bonnet, boot, driver_door, passenger_door, behind_driver_door, behind_passenger_door)
{
    #pragma unused behind_driver_door
    #pragma unused behind_passenger_door
    return bonnet | (boot << 8) | (driver_door << 16) | (passenger_door << 24);
}
encode_lights(light1, light2, light3, light4)
{
    return light1 | (light2 << 1) | (light3 << 2) | (light4 << 3);
}

 
Alsó
 
if(dialogid == SZERELO_DIALOG_MENU) {
    if(!response) return 1;
   
    new jobbHatso[126];
   
    new Float: vX, Float: vY, Float: vZ;
new VehID = GetClosestCar(playerid);
GetVehiclePos(VehID, vX, vY, vZ);
new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(VehID, panels, doors, lights, tires);
 
//tires = encode_tires(0, 0, 0, 0); // fix all tires
        panels = encode_panels(0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // fix all panels
        doors = encode_doors(0, 0, 0, 0, 0, 0); // fix all doors
        lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); // fix all lights
        UpdateVehicleDamageStatus(VehID, panels, doors, lights, tires);
if(tires == 1) {
   format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"Jobb Hátsó Kerék          {FF0000}Javítás Szükséges          {FFFFFF}550 Ft\\n\");
} else {
    format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"Jobb Hátsó Kerék          {00ff00}Nem Szükséges Javítás\\n\");
}
if(listitem == 0) { // kaszni
    ShowPlayerDialog(playerid, SZERELO_DIALOG_KASZNI, DIALOG_STYLE_LIST, \"Karosszéria szerelés\", jobbHatso, \"Szerel\", \"Mégsem\");
 
}
if(listitem == 1) { // motor
 
}
}
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 11. - 20:34:42
Idézetet írta: Kovacs_Richard date=1436435562\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"55022\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

new panels, doors, lights, tires;
GetVehicleDamageStatus(VehID, panels, doors, lights, tires);
new tire[4];
decode_tires(tires,tire[0],tire[1],tire[2],tire[3]);
if(tire[0] == 1) {
//...

 
tessék ezt írd be...inkább tömbbe tárold szerintem ne tire1, tire2, tire3, tire4-el, de ha úgy akarod akkor írd át a tömb helyett arra...
 
amit te felülre írtál azt lentre kellett volna!
és a függvényeket a linkelt weboldalról kell felülre!
tehát amit onnan bemásoltál encode kódok, mellé rakd be a decode-okat is...
 
panels = encode_panels(0, 0, 0, 0, 0, 0, 0); // fix all panels
doors = encode_doors(0, 0, 0, 0, 0, 0); // fix all doors
lights = encode_lights(0, 0, 0, 0); // fix all lights

 
Ezek feleslegesek simán írhatsz 0-t az encode-ok helyére ha minden 0...
Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 11. - 22:00:14
ha több Stringem van és azt egy dialog listbe akarom rakni, hogy oldjam meg?
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 11. - 22:19:56
össze kell fűzni a stringeket...
de egyből létrehozhatsz egy nagy stringet amiben a dialog szövegét írod
Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 11. - 22:23:43
Hogy bírom össze fűzni?
jobbHatso, jobbElso, balHatso, balElso
ezek vannak :Ö
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 11. - 22:25:03
másold be azt a részt ahol ezeket létrehozod
Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 11. - 22:26:02
if(tiree[0] == 1) {
   format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"Jobb Hátsó Kerék          {FF0000}Javítás Szükséges          {FFFFFF}650 Ft\\n\");
} else {
    format(jobbHatso, sizeof(jobbHatso), \"Jobb Hátsó Kerék          {00ff00}Nem Szükséges Javítás\\n\");
}
if(tiree[1] == 1) {
   format(jobbElso, sizeof(jobbElso), \"Jobb Első Kerék          {FF0000}Javítás Szükséges          {FFFFFF}650 Ft\\n\");
} else {
    format(jobbElso, sizeof(jobbElso), \"Jobb Első Kerék          {00ff00}Nem Szükséges Javítás\\n\");
}
if(tiree[2] == 1) {
   format(balHatso, sizeof(balHatso), \"Bal Hátsó Kerék          {FF0000}Javítás Szükséges          {FFFFFF}650 Ft\\n\");
} else {
    format(balHatso, sizeof(balHatso), \"Bal Hátsó Kerék          {00ff00}Nem Szükséges Javítás\\n\");
}
if(tiree[3] == 1) {
   format(balElso, sizeof(balElso), \"Bal Első Kerék          {FF0000}Javítás Szükséges          {FFFFFF}650 Ft\\n\");
} else {
    format(balElso, sizeof(balElso), \"Bal Első Kerék          {00ff00}Nem Szükséges Javítás\\n\");
}
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 11. - 22:28:21
ne azt ahol értéket adsz vagy módosítod, hanem ahol létrehozod...
pl
 
new jobbHatso[32], jobbElso[32], balHatso[32], balElso[32];

 
vagy
 
new jobbHatso[32];
new jobbElso[32];
new balHatso[32];
new balElso[32];
Cím: Szerelő szkript
Írta: Fred[HUN] - 2015. Július 11. - 22:31:25
       new jobbHatso[126], jobbElso[126], balHatso[126], balElso[126];
Cím: Szerelő szkript
Írta: Kovacs_Richard - 2015. Július 11. - 22:36:57
felesleges a 126 cella
 
Jobb Hátsó Kerék          {00ff00}Nem Szükséges Javítás\\n[/quote]
Ehhez szükséges 58 cella, szóval szerintem bőven elég annyi
Ha nagyon ragaszkodsz a 126-hoz akkor azt így kell:
 
new str[501]; // 4*126-3 szöveg végi \\0
format(str,sizeof(str),\"%s%s%s%s\",jobbHatso, jobbElso, balHatso, balElso);