CMD:szerel(playerid, params[]){ new Float: elet, id, Float:x, Float:y, Float:z, vehicleid = GetPlayerVehicleID(id); if(sscanf(params, \"d\",\"d\", id, ar[playerid])) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Használat: /szerel [NÉV/ID][ÖSSZEG]\"); if(ar[playerid] > 60000 || ar[playerid] < 10000) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Érvénytelen ár. Min: 10000FT | Max: 60000FT\"); if(PlayerInfo[playerid][munka] != SZERELO) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Te nem tudsz szerelni!\"); if(PlayerInfo[playerid][munka] == SZERELO || IsPlayerAdmin(playerid)) { GetPlayerPos(id, x, y, z); if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Bellûrõl hogyan javítod meg? \"); if(!IsPlayerInAnyVehicle(id)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"A játékosnak jármûben kell ülnie!\"); if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, x, y, z)) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a játékos közelében!\"); GetVehicleHealth(vehicleid, elet); if(elet == 1000) return SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Ennek a jármûnek nincs is semmi baja!\"); GivePlayerMoney(playerid, ar[playerid]); GivePlayerMoney(id, -ar[playerid]); JavitottKocsik[playerid]++; RepairVehicle(GetPlayerVehicleID(id)); SendClientMessage(playerid, ZOLD, \"Megjavítottad a kocsit! És megkaptad a javítási költségeket!\"); SendClientMessage(id, ZOLD, \"Megjavították a kocsidat! És levonták a szerelési költégeket!\"); } return 1;}