Szerző Téma: széfek mentése hiba.  (Megtekintve 751 alkalommal)

Nem elérhető Sweep

  • 271
    • Profil megtekintése
széfek mentése hiba.
« Dátum: 2012. május 07. - 08:08:36 »
0 Show voters
Sziasztok, nekem lenne egy olyan kérdésem hogy a banda széfet lehelyezem ahova én akarom tenni, és resi után nem lesz ott mi lehet ennek az oka? mySQL miatt lehet ez hogy ott nincs benne? :/

széfek mentése hiba.
« Válasz #1 Dátum: 2012. május 07. - 09:36:00 »
0 Show voters
Hát ha nem mented sehova és/vagy nem töltöd be sehol a széfeket, akkor resi után elvész mind..

Nem elérhető Sweep

  • 271
    • Profil megtekintése
széfek mentése hiba.
« Válasz #2 Dátum: 2012. május 07. - 13:36:12 »
0 Show voters
  /széf pos [frakció] [Objectes,Object nélküli] és akkor ki irja oda telézem a széfet akkor ott kellene maradnia.... :/ de nem marad ott.

széfek mentése hiba.
« Válasz #3 Dátum: 2012. május 07. - 21:57:27 »
0 Show voters
Esetleg ha forráskódot adnál, az sokat segítene a helyzeten :D

Nem elérhető Sweep

  • 271
    • Profil megtekintése
széfek mentése hiba.
« Válasz #4 Dátum: 2012. május 08. - 12:41:14 »
0 Show voters
Elvileg igy kellene lementenie... :S
 
if(egyezik(param[1], \"Pos\"))
{
   if(!Admin(playerid, 1338) && SzefEngedely[playerid] != 1) return 1;
   if(params < 3) return Msg(playerid, \"/Széf Pos [Munka] [Object Legyen?(0 - nem, 1 - igen)]\");
   new munka = strval(param[2]);
   new objectlegyen = strval(param[3]);
   if(munka > MAX_FRAKCIO) return 1;
   if(objectlegyen < 0 || objectlegyen > 1) return 1;
   new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A;
   GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
   GetPlayerFacingAngle(playerid, A);
   /*if(objectlegyen)
   {
      if(FrakcioInfo[munka][fObject] != 0) DestroyDynamicObject(FrakcioInfo[munka][fObject]);
      FrakcioInfo[munka][fObject] = CreateDynamicObject(2332, X, Y, Z-0.6, 0.0, 0.0, A+180);
   }
   else
   {         
      DestroyDynamicObject(FrakcioInfo[munka][fObject]);
      FrakcioInfo[munka][fObject] = 0;
   }*/   
   FrakcioInfo[munka][fObject] = objectlegyen;
   FrakcioInfo[munka][fPosX] = X;
   FrakcioInfo[munka][fPosY] = Y;
   FrakcioInfo[munka][fPosZ] = Z;
   FrakcioInfo[munka][fPosA] = A+180;
   if(objectlegyen)
   {
      if(FrakcioInfo[munka][fObjectID] != 0)
      {
         DestroyDynamicObject(FrakcioInfo[munka][fObjectID]);
      }   
      FrakcioInfo[munka][fObjectID] = CreateDynamicObject(2332, X, Y, Z-0.6, 0.0, 0.0, FrakcioInfo[munka][fPosA]);
   }   
   else
   {
      if(FrakcioInfo[munka][fObjectID] != 0)
      {
         DestroyDynamicObject(FrakcioInfo[munka][fObjectID]);
         FrakcioInfo[munka][fObjectID] = 0;
      }
   }      
   if(objectlegyen) SzefToltes();
   SendFormatMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"* Széf átrakva. Munka: %d, Object: %d, Pos: %f, %f, %f\", munka, objectlegyen, X, Y, Z);
}

széfek mentése hiba.
« Válasz #5 Dátum: 2012. május 07. - 21:57:27 »
0 Show voters
Esetleg ha forráskódot adnál, az sokat segítene a helyzeten :D

Nem elérhető Sweep

  • 271
    • Profil megtekintése
széfek mentése hiba.
« Válasz #6 Dátum: 2012. május 08. - 12:41:14 »
0 Show voters
Elvileg igy kellene lementenie... :S
 
if(egyezik(param[1], \"Pos\"))
{
   if(!Admin(playerid, 1338) && SzefEngedely[playerid] != 1) return 1;
   if(params < 3) return Msg(playerid, \"/Széf Pos [Munka] [Object Legyen?(0 - nem, 1 - igen)]\");
   new munka = strval(param[2]);
   new objectlegyen = strval(param[3]);
   if(munka > MAX_FRAKCIO) return 1;
   if(objectlegyen < 0 || objectlegyen > 1) return 1;
   new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A;
   GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
   GetPlayerFacingAngle(playerid, A);
   /*if(objectlegyen)
   {
      if(FrakcioInfo[munka][fObject] != 0) DestroyDynamicObject(FrakcioInfo[munka][fObject]);
      FrakcioInfo[munka][fObject] = CreateDynamicObject(2332, X, Y, Z-0.6, 0.0, 0.0, A+180);
   }
   else
   {         
      DestroyDynamicObject(FrakcioInfo[munka][fObject]);
      FrakcioInfo[munka][fObject] = 0;
   }*/   
   FrakcioInfo[munka][fObject] = objectlegyen;
   FrakcioInfo[munka][fPosX] = X;
   FrakcioInfo[munka][fPosY] = Y;
   FrakcioInfo[munka][fPosZ] = Z;
   FrakcioInfo[munka][fPosA] = A+180;
   if(objectlegyen)
   {
      if(FrakcioInfo[munka][fObjectID] != 0)
      {
         DestroyDynamicObject(FrakcioInfo[munka][fObjectID]);
      }   
      FrakcioInfo[munka][fObjectID] = CreateDynamicObject(2332, X, Y, Z-0.6, 0.0, 0.0, FrakcioInfo[munka][fPosA]);
   }   
   else
   {
      if(FrakcioInfo[munka][fObjectID] != 0)
      {
         DestroyDynamicObject(FrakcioInfo[munka][fObjectID]);
         FrakcioInfo[munka][fObjectID] = 0;
      }
   }      
   if(objectlegyen) SzefToltes();
   SendFormatMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"* Széf átrakva. Munka: %d, Object: %d, Pos: %f, %f, %f\", munka, objectlegyen, X, Y, Z);
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal