Elvileg igy kellene lementenie... :S
if(egyezik(param[1], \"Pos\"))
{
if(!Admin(playerid, 1338) && SzefEngedely[playerid] != 1) return 1;
if(params < 3) return Msg(playerid, \"/Széf Pos [Munka] [Object Legyen?(0 - nem, 1 - igen)]\");
new munka = strval(param[2]);
new objectlegyen = strval(param[3]);
if(munka > MAX_FRAKCIO) return 1;
if(objectlegyen < 0 || objectlegyen > 1) return 1;
new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, A);
/*if(objectlegyen)
{
if(FrakcioInfo[munka][fObject] != 0) DestroyDynamicObject(FrakcioInfo[munka][fObject]);
FrakcioInfo[munka][fObject] = CreateDynamicObject(2332, X, Y, Z-0.6, 0.0, 0.0, A+180);
}
else
{
DestroyDynamicObject(FrakcioInfo[munka][fObject]);
FrakcioInfo[munka][fObject] = 0;
}*/
FrakcioInfo[munka][fObject] = objectlegyen;
FrakcioInfo[munka][fPosX] = X;
FrakcioInfo[munka][fPosY] = Y;
FrakcioInfo[munka][fPosZ] = Z;
FrakcioInfo[munka][fPosA] = A+180;
if(objectlegyen)
{
if(FrakcioInfo[munka][fObjectID] != 0)
{
DestroyDynamicObject(FrakcioInfo[munka][fObjectID]);
}
FrakcioInfo[munka][fObjectID] = CreateDynamicObject(2332, X, Y, Z-0.6, 0.0, 0.0, FrakcioInfo[munka][fPosA]);
}
else
{
if(FrakcioInfo[munka][fObjectID] != 0)
{
DestroyDynamicObject(FrakcioInfo[munka][fObjectID]);
FrakcioInfo[munka][fObjectID] = 0;
}
}
if(objectlegyen) SzefToltes();
SendFormatMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"* Széf átrakva. Munka: %d, Object: %d, Pos: %f, %f, %f\", munka, objectlegyen, X, Y, Z);
}
Elvileg igy kellene lementenie... :S
if(egyezik(param[1], \"Pos\"))
{
if(!Admin(playerid, 1338) && SzefEngedely[playerid] != 1) return 1;
if(params < 3) return Msg(playerid, \"/Széf Pos [Munka] [Object Legyen?(0 - nem, 1 - igen)]\");
new munka = strval(param[2]);
new objectlegyen = strval(param[3]);
if(munka > MAX_FRAKCIO) return 1;
if(objectlegyen < 0 || objectlegyen > 1) return 1;
new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, A);
/*if(objectlegyen)
{
if(FrakcioInfo[munka][fObject] != 0) DestroyDynamicObject(FrakcioInfo[munka][fObject]);
FrakcioInfo[munka][fObject] = CreateDynamicObject(2332, X, Y, Z-0.6, 0.0, 0.0, A+180);
}
else
{
DestroyDynamicObject(FrakcioInfo[munka][fObject]);
FrakcioInfo[munka][fObject] = 0;
}*/
FrakcioInfo[munka][fObject] = objectlegyen;
FrakcioInfo[munka][fPosX] = X;
FrakcioInfo[munka][fPosY] = Y;
FrakcioInfo[munka][fPosZ] = Z;
FrakcioInfo[munka][fPosA] = A+180;
if(objectlegyen)
{
if(FrakcioInfo[munka][fObjectID] != 0)
{
DestroyDynamicObject(FrakcioInfo[munka][fObjectID]);
}
FrakcioInfo[munka][fObjectID] = CreateDynamicObject(2332, X, Y, Z-0.6, 0.0, 0.0, FrakcioInfo[munka][fPosA]);
}
else
{
if(FrakcioInfo[munka][fObjectID] != 0)
{
DestroyDynamicObject(FrakcioInfo[munka][fObjectID]);
FrakcioInfo[munka][fObjectID] = 0;
}
}
if(objectlegyen) SzefToltes();
SendFormatMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"* Széf átrakva. Munka: %d, Object: %d, Pos: %f, %f, %f\", munka, objectlegyen, X, Y, Z);
}