if(egyezik(param[1], \"Pos\")){ if(!Admin(playerid, 1338) && SzefEngedely[playerid] != 1) return 1; if(params < 3) return Msg(playerid, \"/Széf Pos [Munka] [Object Legyen?(0 - nem, 1 - igen)]\"); new munka = strval(param[2]); new objectlegyen = strval(param[3]); if(munka > MAX_FRAKCIO) return 1; if(objectlegyen < 0 || objectlegyen > 1) return 1; new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:A; GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z); GetPlayerFacingAngle(playerid, A); /*if(objectlegyen) { if(FrakcioInfo[munka][fObject] != 0) DestroyDynamicObject(FrakcioInfo[munka][fObject]); FrakcioInfo[munka][fObject] = CreateDynamicObject(2332, X, Y, Z-0.6, 0.0, 0.0, A+180); } else { DestroyDynamicObject(FrakcioInfo[munka][fObject]); FrakcioInfo[munka][fObject] = 0; }*/ FrakcioInfo[munka][fObject] = objectlegyen; FrakcioInfo[munka][fPosX] = X; FrakcioInfo[munka][fPosY] = Y; FrakcioInfo[munka][fPosZ] = Z; FrakcioInfo[munka][fPosA] = A+180; if(objectlegyen) { if(FrakcioInfo[munka][fObjectID] != 0) { DestroyDynamicObject(FrakcioInfo[munka][fObjectID]); } FrakcioInfo[munka][fObjectID] = CreateDynamicObject(2332, X, Y, Z-0.6, 0.0, 0.0, FrakcioInfo[munka][fPosA]); } else { if(FrakcioInfo[munka][fObjectID] != 0) { DestroyDynamicObject(FrakcioInfo[munka][fObjectID]); FrakcioInfo[munka][fObjectID] = 0; } } if(objectlegyen) SzefToltes(); SendFormatMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"* Széf átrakva. Munka: %d, Object: %d, Pos: %f, %f, %f\", munka, objectlegyen, X, Y, Z);}