CMD:heal(playerid,params[]){new ID;if(sscanf(params,\"u\",ID))return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat:/heal [PlayerID]\");if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader]== 2){SetPlayerHealth(ID,100);SCM(ID,COLOR_RED,\"Mentõs beadott neked egy inekciót\");SCM(playerid,COLOR_RED,\"Inekciót sikeresen beadtad!\");}else{ SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nem Vagy Mentõs!\");}return 1;}
CMD:heal(playerid,params[]){new ID, Float:X, Float:Y, Float:Z;if(sscanf(params,\"u\",ID))return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Használat:/heal [PlayerID]\");GetPlayerPos(ID, X, Y, Z);if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0, X, Y, Z)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy a kiválasztott játékos közelében!\");if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 2 || PlayerInfo[playerid][pLeader]== 2){SetPlayerHealth(ID,100);SCM(ID,COLOR_RED,\"Mentõs beadott neked egy inekciót\");SCM(playerid,COLOR_RED,\"Inekciót sikeresen beadtad!\");}else return SCM(playerid,COLOR_RED,\"Nem Vagy Mentõs!\");return 1;}
CMD:duty(playerid, params[]){new duty[MAX_PLAYER_NAME]; if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 255.3750,77.0106,1003.6406)) { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Nem vagy a megfelelõ helyen!\"); } else if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) { if(duty[playerid] == 0) { duty[playerid]=1; GivePlayerWeapon(playerid,3,1); GivePlayerWeapon(playerid,24,50); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Szolgálatba léptél!\");}else if(duty[playerid] == 1){ duty[playerid]=0; SCM(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a szolgálatból!\"); ResetPlayerWeapons(playerid);}}else{ SCM(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy rendõr!\");} return 1;}
CMD:duty(playerid, params[]){new duty[MAX_PLAYER_NAME]; if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 255.3750,77.0106,1003.6406)) { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Nem vagy a megfelelõ helyen!\"); } if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) { if(duty[playerid] == 0) { duty[playerid]=1; GivePlayerWeapon(playerid,3,1); GivePlayerWeapon(playerid,24,50); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Szolgálatba léptél!\");}else if(duty[playerid] == 1){ duty[playerid]=0; SCM(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a szolgálatból!\"); ResetPlayerWeapons(playerid);}}else{ SCM(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy rendõr!\");} return 1;}
Így? CMD:duty(playerid, params[]){new duty[MAX_PLAYER_NAME]; if(!IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 255.3750,77.0106,1003.6406)) { SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFFF,\"Nem vagy a megfelelõ helyen!\"); } if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1) { if(duty[playerid] == 0) { duty[playerid]=1; GivePlayerWeapon(playerid,3,1); GivePlayerWeapon(playerid,24,50); SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Szolgálatba léptél!\");}else if(duty[playerid] == 1){ duty[playerid]=0; SCM(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a szolgálatból!\"); ResetPlayerWeapons(playerid);}}else{ SCM(playerid, COLOR_GREY,\"Nem vagy rendõr!\");} return 1;}
#include < a_samp >#include < zcmd >new iDuty[ MAX_PLAYERS ]; // Globális változó, memória takarítás miatt, hogy ne hozza létre minden parancs beírásakor, meg persze az OnPlayerConnect( ... ) miatt. public OnPlayerConnect( playerid ){ iDuty[ playerid ] = 0; return 1;} CMD:duty( playerid, params[] ){ if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 3.0, 255.3750,77.0106,1003.6406 ) ) { if( PlayerInfo[ playerid ] [ pMember ] == 1 ) { if( iDuty[ playerid ] == 0 ) { iDuty[ playerid ] = 1; GivePlayerWeapon( playerid, 3, 1 );GivePlayerWeapon( playerid, 24, 50 );SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Szolgálatba léptél!\" ); } else {iDuty[ playerid ] = 0;SCM( playerid, COLOR_RED, \"Kiléptél a szolgálatból!\" );ResetPlayerWeapons( playerid ); }}else SCM( playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy rendõr!\" ); } else SCM( playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy a megfelelõ helyen!\" ); return 1;}
Egy kis szép tagoltság nem ártana... #include < a_samp >#include < zcmd >new iDuty[ MAX_PLAYERS ]; // Globális változó, memória takarítás miatt, hogy ne hozza létre minden parancs beírásakor, meg persze az OnPlayerConnect( ... ) miatt. public OnPlayerConnect( playerid ){ iDuty[ playerid ] = 0; return 1;} CMD:duty( playerid, params[] ){ if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 3.0, 255.3750,77.0106,1003.6406 ) ) { if( PlayerInfo[ playerid ] [ pMember ] == 1 ) { if( iDuty[ playerid ] == 0 ) { iDuty[ playerid ] = 1; GivePlayerWeapon( playerid, 3, 1 );GivePlayerWeapon( playerid, 24, 50 );SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Szolgálatba léptél!\" ); } else {iDuty[ playerid ] = 0;SCM( playerid, COLOR_RED, \"Kiléptél a szolgálatból!\" );ResetPlayerWeapons( playerid ); }}else SCM( playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy rendõr!\" ); } else SCM( playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy a megfelelõ helyen!\" ); return 1;}
Egy kis szép tagoltság nem ártana... #include < a_samp >#include < zcmd >new iDuty[ MAX_PLAYERS ]; // Globális változó, memória takarítás miatt, hogy ne hozza létre minden parancs beírásakor, meg persze az OnPlayerConnect( ... ) miatt. public OnPlayerConnect( playerid ){ iDuty[ playerid ] = 0; return 1;} CMD:duty( playerid, params[] ){ if( IsPlayerInRangeOfPoint( playerid, 3.0, 255.3750,77.0106,1003.6406 ) ) { if( PlayerInfo[ playerid ] [ pMember ] == 1 ) { if( iDuty[ playerid ] == 0 ) { iDuty[ playerid ] = 1; GivePlayerWeapon( playerid, 3, 1 );GivePlayerWeapon( playerid, 24, 50 );SendClientMessage( playerid, COLOR_RED, \"Szolgálatba léptél!\" ); } else {iDuty[ playerid ] = 0;SCM( playerid, COLOR_RED, \"Kiléptél a szolgálatból!\" );ResetPlayerWeapons( playerid ); }}else SCM( playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy rendõr!\" ); } else SCM( playerid, COLOR_GREY, \"Nem vagy a megfelelõ helyen!\" ); return 1;} 1.egy zárást,nyitást vhol elírtál,mindj megkeresem.2.Nekem ahogy volt,sokkal jobb,átláthatóbb.3.Látom ismered a SPACE-t [/quote]Képzeld el, hogy hibátlan amit írtam, próbáld csak ki....Igen, ismerem a Space-t, sokkal átláthatóbb úgy a kód...