Szóval van egy /veh parancsom, és egy /destroyvehcars parancsom. Amikor lehívok egy /veh-es kocsit, és használom a /destroyvehcars parancsot, akkor kiírja a destroyvehcars alatti SendClientMessage-t... Eddig jó. Viszont ha több kocsi van lent /veh paranccsal, akkor annyiszor írja ki a SendClientMessage-t /destroyvehcarsnál, amennyi /vehes kocsi van a szerón. Ötlet? Mit rontottam el?
CMD:veh(playerid, params[])
{
if(PlayerInfo[playerid][ALevel] < 2) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTSALMON, \"Nem vagy admin, vagy kicsi az adminszinted!\");
{
new car[30]; new color1, color2, vehicle;
if(sscanf(params, \"s[30]dd\", car, color1, color2)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_SKYBLUE, \"HASZNÁLAT: /veh [iD/Kocsi NÉV] [szín1] [szín2]\");
if(!IsNumeric(car))
{
vehicle = GetVehicleModelIDFromName(car); }
else { vehicle = strval(car); }
if( vehicle < 400 || vehicle > 611 ) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"HIBA: A kocsik a 400 és a 611-es ID között vannak!\");
{
new Float:X,Float:Y,Float:Z;
new Float:Angle,int1;
new LVehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);
new string[256];
GetPlayerPos(playerid, X,Y,Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid,Angle);
int1 = GetPlayerInterior(playerid);
LinkVehicleToInterior(LVehicleID, int1);
new carid = CreateVehicle(vehicle, X+2,Y,Z,Angle,color1,color2,0);
SpawnedVehicles[spawnedVehicle] = carid;
SpawnedVehicle++;
format(string, sizeof(string), \"Jármû Név: %s || Model: %d || Szín 1: %d || Szín 2: %d\", VehicleNames[vehicle-400], vehicle, color1, color2);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, string);
}
}
return 1;
}
CMD:destroyvehcars(playerid, params[])
{
if(PlayerInfo[playerid][ALevel] < 4) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTSALMON, \"Nem vagy admin, vagy kicsi az adminszinted!\");
{
for(new i = 0; i < sizeof(SpawnedVehicles); i++)
{
if(SpawnedVehicles != 0)
{
DestroyVehicle(SpawnedVehicles);
SpawnedVehicle = 0;
SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"Az összes /veh-es jármûvet kitörölted a szerverrõl!\");
}
}
}
return 1;
}
A változók : new SpawnedVehicles[100];
SpawnedVehicle = 0;