Szerző Téma: Számítás.  (Megtekintve 619 alkalommal)

Számítás.
« Dátum: 2014. január 25. - 17:48:29 »
0 Show voters
Üdv. nekem egy olyan segítség kellene, hogy feltételezzük vagy egy játékosom, egy CameraLookAt pozícióm és egy Kamerám ami 10 koordinátával van távolabb.
Nekem úgy mond egy Third Person Camera alapja kellene, hogy pl:
10;10;10 -es koordinátákon állok, a karakter fordulási szöge 0 vagy 90, a kameralookat pozíció a játékos pozíciója.
És hogy tudom én azt kiszámítani hogy ha a játékos körbe körbe forog és a fordulat(angle) az is ugye változik és hogy száámoljam ki, hogy a kamera mögé 10koordinátával hátrébb hova helyezkedjen :D
Nem tudom érthetõen irtam e :s
Egy kép:
\"kamera.bmp\"
És arra lennék kíváncsi, hogy lehet kiszámolni a sárga körön ha pl 45° a forgási szöge a játékosnak.
Minden funkció nélkül.

Számítás.
« Válasz #1 Dátum: 2014. január 25. - 21:25:17 »
0 Show voters
Nem nagyon értem, de azt akarod, lekérni, hogy egy lekért X, Y koordináta mögött 10 egységnyire hol helyezkedik el az adott dolog?
Akkor itt a megoldás:
 
Lekert_X_poz -= (tavolsag * floatsin(angle, degrees));
Lekert_Y_poz -= (tavolsag * floatcos(angle, degrees));

 
Lekert_X_poz-t, Lekert_Y_poz-t, tavolsagot, anglet módosítsd a saját számaidra.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal