Üdv mindenkinek!
Azt szeretném megoldani, hogy ugye csatlakozáskor bejön nekem a ladmin bejelentkezõ/regisztráló dialogja.
Namost:
Én azt szeretném, hogy csatlakozáskor elõbb bejöjjön a Szabályzat dialog, amit ha elolvas a player akkor a két lehetõség közül az egyikre rákattint
azaz Tovább vagy Kilépés. És azt akarom, hogy ha rákattint a továbbra, akkor jöjjön be a regisztráló/belépõ dialog, de viszont mind a két dialog még az onplayerconnect résznél legyen, ne az onplayerrequestclass résznél.
Így néz ki most az onplayerconnect alatt lévõ regisztráló/belépõ dialog:
new file[256];
if(!udb_Exists(PlayerName2(playerid)))
{
new lstring[500];
format(lstring,500,\"{FFFFFF}%s\\n\\n{375FFF}Üdv a TDc. szerveren!Ez a név még nincs regisztrálva!\\nÍrj be egy jelszót a felhasználó létrehozásához:\\n\\n{FFFFFF}Welcome to TDC Server!This name is not registered!\\nPlease type a password to register:\\n\\nLanguage: {FB0000}/language\",pName(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid,REGISZTRALO,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{375FFF}Regisztráció {AFAFAF}/ {FFFFFF}Registration\",lstring,\"Register\",\"Guest\");
}
else
{
PlayerInfo[playerid][Registered] = 1;
format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(PlayerName));
new tmp2[256]; tmp2 = dini_Get(file,\"ip\");
if( (!strcmp(tmp3,tmp2,true)) && (ServerInfo[AutoLogin] == 1) )
{
LoginPlayer(playerid);
if(PlayerInfo[playerid][Level] > 0)
{
format(string,sizeof(string),\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Autómatikusan bejelentkeztél! (Szint %d)\", PlayerInfo[playerid][Level] );
SendClientMessage(playerid,green,string);
}
else SendClientMessage(playerid,green,\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Autómatikusan belelentkeztél jó játékot!\");
}
else
{
new lstring[256];
format(lstring,256,\"{FFFFFF}%s\\n\\n{375FFF}Üdv a TDc. szerveren! Játék elõtt jelentkezz be:\\n\\n{FFFFFF}Welcome to TDC Server %s!Log in before the game:\\n\\nChange language: {FB0000}/language\",pName(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid,BEJELENTKEZO,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{375FFF}Bejelentkezés {AFAFAF}/ {FFFFFF}Login\",lstring,\"Login\",\"Exit\");
}
}
return 1;
}
GM/FS elejére:
#define DIALOG_CONNECTRULES 1000010
OnPlayerConnect-hez:
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CONNECTRULES, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat\", \"A szabályzat az jó.\", \"Tovább\", \"Kilépés\");
OnDialogResponse-hoz:
if(dialogid == DIALOG_CONNECTRULES) {
new file[256];
if(!udb_Exists(PlayerName2(playerid)))
{
new lstring[500];
format(lstring,500,\"{FFFFFF}%s\\n\\n{375FFF}Üdv a TDc. szerveren!Ez a név még nincs regisztrálva!\\nÍrj be egy jelszót a felhasználó létrehozásához:\\n\\n{FFFFFF}Welcome to TDC Server!This name is not registered!\\nPlease type a password to register:\\n\\nLanguage: {FB0000}/language\",pName(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid,REGISZTRALO,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{375FFF}Regisztráció {AFAFAF}/ {FFFFFF}Registration\",lstring,\"Register\",\"Guest\");
}
else
{
PlayerInfo[playerid][Registered] = 1;
format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(PlayerName));
new tmp2[256]; tmp2 = dini_Get(file,\"ip\");
if( (!strcmp(tmp3,tmp2,true)) && (ServerInfo[AutoLogin] == 1) )
{
LoginPlayer(playerid);
if(PlayerInfo[playerid][Level] > 0)
{
format(string,sizeof(string),\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Autómatikusan bejelentkeztél! (Szint %d)\", PlayerInfo[playerid][Level] );
SendClientMessage(playerid,green,string);
}
else SendClientMessage(playerid,green,\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Autómatikusan belelentkeztél jó játékot!\");
}
else
{
new lstring[256];
format(lstring,256,\"{FFFFFF}%s\\n\\n{375FFF}Üdv a TDc. szerveren! Játék elõtt jelentkezz be:\\n\\n{FFFFFF}Welcome to TDC Server %s!Log in before the game:\\n\\nChange language: {FB0000}/language\",pName(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid,BEJELENTKEZO,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{375FFF}Bejelentkezés {AFAFAF}/ {FFFFFF}Login\",lstring,\"Login\",\"Exit\");
}
}
}
GM/FS elejére:
#define DIALOG_CONNECTRULES 1000010
OnPlayerConnect-hez:
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_CONNECTRULES, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"Szabályzat\", \"A szabályzat az jó.\", \"Tovább\", \"Kilépés\");
OnDialogResponse-hoz:
if(dialogid == DIALOG_CONNECTRULES) {
new file[256];
if(!udb_Exists(PlayerName2(playerid)))
{
new lstring[500];
format(lstring,500,\"{FFFFFF}%s\\n\\n{375FFF}Üdv a TDc. szerveren!Ez a név még nincs regisztrálva!\\nÍrj be egy jelszót a felhasználó létrehozásához:\\n\\n{FFFFFF}Welcome to TDC Server!This name is not registered!\\nPlease type a password to register:\\n\\nLanguage: {FB0000}/language\",pName(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid,REGISZTRALO,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{375FFF}Regisztráció {AFAFAF}/ {FFFFFF}Registration\",lstring,\"Register\",\"Guest\");
}
else
{
PlayerInfo[playerid][Registered] = 1;
format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(PlayerName));
new tmp2[256]; tmp2 = dini_Get(file,\"ip\");
if( (!strcmp(tmp3,tmp2,true)) && (ServerInfo[AutoLogin] == 1) )
{
LoginPlayer(playerid);
if(PlayerInfo[playerid][Level] > 0)
{
format(string,sizeof(string),\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Autómatikusan bejelentkeztél! (Szint %d)\", PlayerInfo[playerid][Level] );
SendClientMessage(playerid,green,string);
}
else SendClientMessage(playerid,green,\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Autómatikusan belelentkeztél jó játékot!\");
}
else
{
new lstring[256];
format(lstring,256,\"{FFFFFF}%s\\n\\n{375FFF}Üdv a TDc. szerveren! Játék elõtt jelentkezz be:\\n\\n{FFFFFF}Welcome to TDC Server %s!Log in before the game:\\n\\nChange language: {FB0000}/language\",pName(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid,BEJELENTKEZO,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{375FFF}Bejelentkezés {AFAFAF}/ {FFFFFF}Login\",lstring,\"Login\",\"Exit\");
}
}
}
[/quote]
Nem jó, mert ha rákattintok a továbbra, nemjön be a regisztrációs dialog :/
A kód tökéletes, szerintem gyakorlatilag rosszul dobtad be a scriptedbe/módodba, legfõképpen az OnDialogResponse-s részre figyelj.
[/quote]
Pedig valamiért nemjó :S
Itt az ondialogresponse rész
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new string[256];
if(dialogid == REGISZTRALO)
{
if(response)
{
if (strlen(inputtext) < 4 || strlen(inputtext) > 20) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"FELHASZNÁLÓ: A jelszó kissebb/nagyobb a megengedett karaktereknél!\");
if (udb_Create(PlayerName2(playerid),inputtext))
{
new file[256],rname[MAX_PLAYER_NAME], tmp3[100];
new strdate[20], year,month,day;
getdate(year, month, day);
GetPlayerName(playerid,rname,sizeof(rname));
format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(rname));
GetPlayerIp(playerid,tmp3,100);
dini_Set(file,\"ip\",tmp3);
// dini_Set(file,\"password\",params);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"registered\",1);
format(strdate, sizeof(strdate), \"%d/%d/%d\",day,month,year);
dini_Set(file,\"RegisteredDate\",strdate);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"loggedin\",1);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"banned\",0);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"level\",0);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"LastOn\",0);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"money\",0);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"kills\",0);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"deaths\",0);
PlayerInfo[playerid][LoggedIn] = 1;
PlayerInfo[playerid][Registered] = 1;
SendClientMessage(playerid, green, \"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Te most regisztráltál ezért autómatikusan bejelentkeztél!\");
PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
return 1;
}
else
{
Kick(playerid);
}
}
return 1;
}
if(dialogid == DIALOG_CONNECTRULES) {
new file[256];
new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME];
new tmp3[50];
if(!udb_Exists(PlayerName2(playerid)))
{
new lstring[500];
format(lstring,500,\"{FFFFFF}%s\\n\\n{375FFF}Üdv a TDc. szerveren!Ez a név még nincs regisztrálva!\\nÍrj be egy jelszót a felhasználó létrehozásához:\\n\\n{FFFFFF}Welcome to TDC Server!This name is not registered!\\nPlease type a password to register:\\n\\nLanguage: {FB0000}/language\",pName(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid,REGISZTRALO,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{375FFF}Regisztráció {AFAFAF}/ {FFFFFF}Registration\",lstring,\"Register\",\"Guest\");
}
else
{
PlayerInfo[playerid][Registered] = 1;
format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(PlayerName));
new tmp2[256]; tmp2 = dini_Get(file,\"ip\");
if( (!strcmp(tmp3,tmp2,true)) && (ServerInfo[AutoLogin] == 1) )
{
LoginPlayer(playerid);
if(PlayerInfo[playerid][Level] > 0)
{
format(string,sizeof(string),\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Autómatikusan bejelentkeztél! (Szint %d)\", PlayerInfo[playerid][Level] );
SendClientMessage(playerid,green,string);
}
else SendClientMessage(playerid,green,\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Autómatikusan belelentkeztél jó játékot!\");
}
else
{
new lstring[256];
format(lstring,256,\"{FFFFFF}%s\\n\\n{375FFF}Üdv a TDc. szerveren! Játék elõtt jelentkezz be:\\n\\n{FFFFFF}Welcome to TDC Server %s!Log in before the game:\\n\\nChange language: {FB0000}/language\",pName(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid,BEJELENTKEZO,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{375FFF}Bejelentkezés {AFAFAF}/ {FFFFFF}Login\",lstring,\"Login\",\"Exit\");
}
}
return 1;
}
if(dialogid == BEJELENTKEZO)
{
if(!response) return Kick(playerid);
if(response)
{
if (udb_CheckLogin(PlayerName2(playerid),inputtext))
{
new file[256], tmp3[100], lname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,lname,sizeof(lname));
format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(lname));
GetPlayerIp(playerid,tmp3,100);
dini_Set(file,\"ip\",tmp3);
LoginPlayer(playerid);
PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
if(PlayerInfo[playerid][Level] > 0)
{
format(string,sizeof(string),\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Sikeres bejelentkezés. (Szint %d)\", PlayerInfo[playerid][Level] );
SendClientMessage(playerid,green,string);
return 1;
} else return SendClientMessage(playerid,green,\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Sikeres bejelentkezés.\");
}
else
{
PlayerInfo[playerid][FailLogin]++;
format(string, sizeof(string), \"Hibás jelszó, próbáld újra!\\nPróbálkozási kísérletek: %d\\nMaximum: %d\", PlayerInfo[playerid][FailLogin], MAX_FAIL_LOGINS);
ShowPlayerDialog(playerid, HJELSZO, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\", string , \"Újra!\", \"Kilép\");
return 1;
}
}
return 1;
}
if(dialogid == HJELSZO)
{
if(!response) return Kick(playerid);
if(response)
{
if (udb_CheckLogin(PlayerName2(playerid),inputtext))
{
new file[256], tmp3[100], lname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,lname,sizeof(lname));
format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(lname));
GetPlayerIp(playerid,tmp3,100);
dini_Set(file,\"ip\",tmp3);
LoginPlayer(playerid);
PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
if(PlayerInfo[playerid][Level] > 0)
{
format(string,sizeof(string),\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Sikeres bejelentkezés. (Szint %d)\", PlayerInfo[playerid][Level] );
SendClientMessage(playerid,green,string);
return 1;
} else return SendClientMessage(playerid,green,\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Sikeres bejelentkezés.\");
}
else
{
PlayerInfo[playerid][FailLogin]++;
format(string, sizeof(string), \"Hibás jelszó, próbáld újra!\\nPróbálkozási kísérletek: %d\\nMaximum: %d\", PlayerInfo[playerid][FailLogin], MAX_FAIL_LOGINS);
ShowPlayerDialog(playerid, HJELSZO, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\", string , \"Újra!\", \"Kilép\");
if(PlayerInfo[playerid][FailLogin] == MAX_FAIL_LOGINS)
{
SendClientMessage(playerid,red,\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Bejelentkezés sikertelen! Hibás jelszó\");
format(string, sizeof(string), \"%s kirúgva Indok:(Sikertelen bejelentkezés)\", PlayerName2(playerid) );
SendClientMessageToAll(grey, string);
Kick(playerid);
}
return 1;
}
}
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new string[256];
if(dialogid == REGISZTRALO)
{
if(response)
{
if (strlen(inputtext) < 4 || strlen(inputtext) > 20) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"FELHASZNÁLÓ: A jelszó kissebb/nagyobb a megengedett karaktereknél!\");
if (udb_Create(PlayerName2(playerid),inputtext))
{
new file[256],rname[MAX_PLAYER_NAME], tmp3[100];
new strdate[20], year,month,day;
getdate(year, month, day);
GetPlayerName(playerid,rname,sizeof(rname));
format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(rname));
GetPlayerIp(playerid,tmp3,100);
dini_Set(file,\"ip\",tmp3);
// dini_Set(file,\"password\",params);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"registered\",1);
format(strdate, sizeof(strdate), \"%d/%d/%d\",day,month,year);
dini_Set(file,\"RegisteredDate\",strdate);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"loggedin\",1);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"banned\",0);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"level\",0);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"LastOn\",0);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"money\",0);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"kills\",0);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"deaths\",0);
PlayerInfo[playerid][LoggedIn] = 1;
PlayerInfo[playerid][Registered] = 1;
SendClientMessage(playerid, green, \"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Te most regisztráltál ezért autómatikusan bejelentkeztél!\");
PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
return 1;
}
else
{
Kick(playerid);
}
return 1;
}
if(dialogid == DIALOG_CONNECTRULES) {
new file[256];
new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME];
new tmp3[50];
if(!udb_Exists(PlayerName2(playerid)))
{
new lstring[500];
format(lstring,500,\"{FFFFFF}%s\\n\\n{375FFF}Üdv a TDc. szerveren!Ez a név még nincs regisztrálva!\\nÍrj be egy jelszót a felhasználó létrehozásához:\\n\\n{FFFFFF}Welcome to TDC Server!This name is not registered!\\nPlease type a password to register:\\n\\nLanguage: {FB0000}/language\",pName(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid,REGISZTRALO,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{375FFF}Regisztráció {AFAFAF}/ {FFFFFF}Registration\",lstring,\"Register\",\"Guest\");
}
else
{
PlayerInfo[playerid][Registered] = 1;
format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(PlayerName));
new tmp2[256]; tmp2 = dini_Get(file,\"ip\");
if( (!strcmp(tmp3,tmp2,true)) && (ServerInfo[AutoLogin] == 1) )
{
LoginPlayer(playerid);
if(PlayerInfo[playerid][Level] > 0)
{
format(string,sizeof(string),\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Autómatikusan bejelentkeztél! (Szint %d)\", PlayerInfo[playerid][Level] );
SendClientMessage(playerid,green,string);
}
else SendClientMessage(playerid,green,\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Autómatikusan belelentkeztél jó játékot!\");
}
else
{
new lstring[256];
format(lstring,256,\"{FFFFFF}%s\\n\\n{375FFF}Üdv a TDc. szerveren! Játék elõtt jelentkezz be:\\n\\n{FFFFFF}Welcome to TDC Server %s!Log in before the game:\\n\\nChange language: {FB0000}/language\",pName(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid,BEJELENTKEZO,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{375FFF}Bejelentkezés {AFAFAF}/ {FFFFFF}Login\",lstring,\"Login\",\"Exit\");
}
}
return 1;
}
if(dialogid == BEJELENTKEZO)
{
if(!response) return Kick(playerid);
if(response)
{
if (udb_CheckLogin(PlayerName2(playerid),inputtext))
{
new file[256], tmp3[100], lname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,lname,sizeof(lname));
format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(lname));
GetPlayerIp(playerid,tmp3,100);
dini_Set(file,\"ip\",tmp3);
LoginPlayer(playerid);
PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
if(PlayerInfo[playerid][Level] > 0)
{
format(string,sizeof(string),\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Sikeres bejelentkezés. (Szint %d)\", PlayerInfo[playerid][Level] );
SendClientMessage(playerid,green,string);
return 1;
} else return SendClientMessage(playerid,green,\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Sikeres bejelentkezés.\");
}
else
{
PlayerInfo[playerid][FailLogin]++;
format(string, sizeof(string), \"Hibás jelszó, próbáld újra!\\nPróbálkozási kísérletek: %d\\nMaximum: %d\", PlayerInfo[playerid][FailLogin], MAX_FAIL_LOGINS);
ShowPlayerDialog(playerid, HJELSZO, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\", string , \"Újra!\", \"Kilép\");
return 1;
}
}
return 1;
}
if(dialogid == HJELSZO)
{
if(!response) return Kick(playerid);
if(response)
{
if (udb_CheckLogin(PlayerName2(playerid),inputtext))
{
new file[256], tmp3[100], lname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,lname,sizeof(lname));
format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(lname));
GetPlayerIp(playerid,tmp3,100);
dini_Set(file,\"ip\",tmp3);
LoginPlayer(playerid);
PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
if(PlayerInfo[playerid][Level] > 0)
{
format(string,sizeof(string),\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Sikeres bejelentkezés. (Szint %d)\", PlayerInfo[playerid][Level] );
SendClientMessage(playerid,green,string);
return 1;
} else return SendClientMessage(playerid,green,\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Sikeres bejelentkezés.\");
}
else
{
PlayerInfo[playerid][FailLogin]++;
format(string, sizeof(string), \"Hibás jelszó, próbáld újra!\\nPróbálkozási kísérletek: %d\\nMaximum: %d\", PlayerInfo[playerid][FailLogin], MAX_FAIL_LOGINS);
ShowPlayerDialog(playerid, HJELSZO, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\", string , \"Újra!\", \"Kilép\");
if(PlayerInfo[playerid][FailLogin] == MAX_FAIL_LOGINS)
{
SendClientMessage(playerid,red,\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Bejelentkezés sikertelen! Hibás jelszó\");
format(string, sizeof(string), \"%s kirúgva Indok:(Sikertelen bejelentkezés)\", PlayerName2(playerid) );
SendClientMessageToAll(grey, string);
Kick(playerid);
}
}
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new string[256];
if(dialogid == REGISZTRALO)
{
if(response)
{
if (strlen(inputtext) < 4 || strlen(inputtext) > 20) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"FELHASZNÁLÓ: A jelszó kissebb/nagyobb a megengedett karaktereknél!\");
if (udb_Create(PlayerName2(playerid),inputtext))
{
new file[256],rname[MAX_PLAYER_NAME], tmp3[100];
new strdate[20], year,month,day;
getdate(year, month, day);
GetPlayerName(playerid,rname,sizeof(rname));
format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(rname));
GetPlayerIp(playerid,tmp3,100);
dini_Set(file,\"ip\",tmp3);
// dini_Set(file,\"password\",params);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"registered\",1);
format(strdate, sizeof(strdate), \"%d/%d/%d\",day,month,year);
dini_Set(file,\"RegisteredDate\",strdate);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"loggedin\",1);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"banned\",0);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"level\",0);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"LastOn\",0);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"money\",0);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"kills\",0);
dUserSetINT(PlayerName2(playerid)).(\"deaths\",0);
PlayerInfo[playerid][LoggedIn] = 1;
PlayerInfo[playerid][Registered] = 1;
SendClientMessage(playerid, green, \"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Te most regisztráltál ezért autómatikusan bejelentkeztél!\");
PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
return 1;
}
else
{
Kick(playerid);
}
return 1;
}
if(dialogid == DIALOG_CONNECTRULES) {
new file[256];
new PlayerName[MAX_PLAYER_NAME];
new tmp3[50];
if(!udb_Exists(PlayerName2(playerid)))
{
new lstring[500];
format(lstring,500,\"{FFFFFF}%s\\n\\n{375FFF}Üdv a TDc. szerveren!Ez a név még nincs regisztrálva!\\nÍrj be egy jelszót a felhasználó létrehozásához:\\n\\n{FFFFFF}Welcome to TDC Server!This name is not registered!\\nPlease type a password to register:\\n\\nLanguage: {FB0000}/language\",pName(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid,REGISZTRALO,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{375FFF}Regisztráció {AFAFAF}/ {FFFFFF}Registration\",lstring,\"Register\",\"Guest\");
}
else
{
PlayerInfo[playerid][Registered] = 1;
format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(PlayerName));
new tmp2[256]; tmp2 = dini_Get(file,\"ip\");
if( (!strcmp(tmp3,tmp2,true)) && (ServerInfo[AutoLogin] == 1) )
{
LoginPlayer(playerid);
if(PlayerInfo[playerid][Level] > 0)
{
format(string,sizeof(string),\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Autómatikusan bejelentkeztél! (Szint %d)\", PlayerInfo[playerid][Level] );
SendClientMessage(playerid,green,string);
}
else SendClientMessage(playerid,green,\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Autómatikusan belelentkeztél jó játékot!\");
}
else
{
new lstring[256];
format(lstring,256,\"{FFFFFF}%s\\n\\n{375FFF}Üdv a TDc. szerveren! Játék elõtt jelentkezz be:\\n\\n{FFFFFF}Welcome to TDC Server %s!Log in before the game:\\n\\nChange language: {FB0000}/language\",pName(playerid));
ShowPlayerDialog(playerid,BEJELENTKEZO,DIALOG_STYLE_INPUT,\"{375FFF}Bejelentkezés {AFAFAF}/ {FFFFFF}Login\",lstring,\"Login\",\"Exit\");
}
}
return 1;
}
if(dialogid == BEJELENTKEZO)
{
if(!response) return Kick(playerid);
if(response)
{
if (udb_CheckLogin(PlayerName2(playerid),inputtext))
{
new file[256], tmp3[100], lname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,lname,sizeof(lname));
format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(lname));
GetPlayerIp(playerid,tmp3,100);
dini_Set(file,\"ip\",tmp3);
LoginPlayer(playerid);
PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
if(PlayerInfo[playerid][Level] > 0)
{
format(string,sizeof(string),\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Sikeres bejelentkezés. (Szint %d)\", PlayerInfo[playerid][Level] );
SendClientMessage(playerid,green,string);
return 1;
} else return SendClientMessage(playerid,green,\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Sikeres bejelentkezés.\");
}
else
{
PlayerInfo[playerid][FailLogin]++;
format(string, sizeof(string), \"Hibás jelszó, próbáld újra!\\nPróbálkozási kísérletek: %d\\nMaximum: %d\", PlayerInfo[playerid][FailLogin], MAX_FAIL_LOGINS);
ShowPlayerDialog(playerid, HJELSZO, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\", string , \"Újra!\", \"Kilép\");
return 1;
}
}
return 1;
}
if(dialogid == HJELSZO)
{
if(!response) return Kick(playerid);
if(response)
{
if (udb_CheckLogin(PlayerName2(playerid),inputtext))
{
new file[256], tmp3[100], lname[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,lname,sizeof(lname));
format(file,sizeof(file),\"/ladmin/users/%s.sav\",udb_encode(lname));
GetPlayerIp(playerid,tmp3,100);
dini_Set(file,\"ip\",tmp3);
LoginPlayer(playerid);
PlayerPlaySound(playerid,1057,0.0,0.0,0.0);
if(PlayerInfo[playerid][Level] > 0)
{
format(string,sizeof(string),\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Sikeres bejelentkezés. (Szint %d)\", PlayerInfo[playerid][Level] );
SendClientMessage(playerid,green,string);
return 1;
} else return SendClientMessage(playerid,green,\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Sikeres bejelentkezés.\");
}
else
{
PlayerInfo[playerid][FailLogin]++;
format(string, sizeof(string), \"Hibás jelszó, próbáld újra!\\nPróbálkozási kísérletek: %d\\nMaximum: %d\", PlayerInfo[playerid][FailLogin], MAX_FAIL_LOGINS);
ShowPlayerDialog(playerid, HJELSZO, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\", string , \"Újra!\", \"Kilép\");
if(PlayerInfo[playerid][FailLogin] == MAX_FAIL_LOGINS)
{
SendClientMessage(playerid,red,\"{375FFF}FELHASZNÁLÓ: {FFFFFF}Bejelentkezés sikertelen! Hibás jelszó\");
format(string, sizeof(string), \"%s kirúgva Indok:(Sikertelen bejelentkezés)\", PlayerName2(playerid) );
SendClientMessageToAll(grey, string);
Kick(playerid);
}
}
}
return 1;
}
return 0;
}
[/quote]
A helyzet változatlan..