Lenne egy problémám, ismét a járműrendszeremmel.
Amikor lerakom a járművet, akkor nincs semmi baj, újraindítom a szervert, megmarad a színe, ahogy lekértem.De amikor megveszem, akkor egyből átvált a színe bordóra.
Ittvan a járműlekérés:
CMD:getpermcar(playerid, params[])
{
new carid,szin1,szin2,ar;
new S[128];
new vehid;
new Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:Angle;
if(pInfo[playerid][pAdmin] == 6)
{
if(sscanf(params,\"dddd\",ar,carid,szin1,szin2)) return SendClientMessage(playerid,-1,\"/Használat: /getpermcar [ár] [vehid] [szin1] [szin2]\");
{
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle);
vehid = CreateVehicle(carid, X + 2.0, Y + 2.0, Z + 2.0, Angle + 90.0, szin1, szin2, 0);
format(S,sizeof(S),\"%Lespawnoltál egy járművet! VEHID: %d\",carid);
SendClientMessage(playerid, VKEK, S);
format(vInfo[vehid][vTulaj], 24, \"%s\", \"\");
vInfo[vehid][vAr] = ar;
vInfo[vehid][vID] = vehid;
dini_IntSet(vehicleFile(vehid), \"ID\", vehid);
vInfo[vehid][vModel] = carid;
vInfo[vehid][vEladva] = 0;
vInfo[vehid][vSzin1] = szin1;
vInfo[vehid][vSzin2] = szin2;
vInfo[vehid][vX] = X+2.0;
vInfo[vehid][vY] = Y+2.0;
vInfo[vehid][vZ] = Z+2.0;
vInfo[vehid][vA] = Angle+90.0;
ChangeVehicleColor(vehid, szin1,szin2);
if(!dini_Exists(vehicleFile(vehid)) )
{
dini_Create( vehicleFile(vehid) );
}
VMentes(vehid);
}
}
return 1;
}
Ittvan a kocsi vásárlása:
CMD:kocsivesz(playerid, params[])
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid,x,y,z);
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(pInfo[playerid][pPenz] < vInfo[vehicleid][vAr]) return SCM(playerid, PIROS, \"Nincs elég pénzed, hogy megvásárolhasd a járművet.\");
if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SCM(playerid, PIROS, \"Nem ülsz járműben.\");
if(vInfo[vehicleid][vEladva] > 0) return SCM(playerid, PIROS, \"Ezt a járművet nem veheted meg.\");
pInfo[playerid][pKocsi] += 1;
format(vInfo[vehicleid][vTulaj], MAX_PLAYER_NAME,\"%s\", name);
dini_Set(vehicleFile(vehicleid), \"Tulaj\", name);
vInfo[vehicleid][vEladva] = 1;
VMentes(vehicleid);
return 1;
}