Sziasztok! Van egy /sveh parancsom, ami lementi egy fájlba az autókat, és betölti azokat szerverindításkor. Mikor újrainditoma s zervert, lehozok egy autót, és beírom, hogy /sveh, akkor ami ugyanazona rendszámon volt autó lementve, azt átírja erre, tehát a frissebbik lementésre. Hoyg lehetne emgcsinálni, hogy ellenõrizze, hogy van-e olyan autó már és ha van akkor egy új számot adjon neki? tehát 50es az ID, és lementené 50es IDvel, de mivel már van olyan, ezért 51essel menti le. De ha olyan is van, akkor 52el, és így tovább. Remélem értitek.
Kód:
new svehmentes[128];
public OnGameModeInit()
{
for(new i=0; i<MAX_VEHICLES; i++) // Egy ciklus amivel végig megyünk az összes kocsin
{
format(svehmentes,sizeof(svehmentes),\"/Carss/%d.ini\",i); // Formázzuk a fájlt
if(fexist(svehmentes)) // Ha létezik a file
{
new Float:posx, Float:posy, Float:posz, Float:angle, model,color1,color2; // Létrehozzuk a megfelelõ változókat
posx = dini_Float(svehmentes,\"PosX\"); // Lekérjük a fájlból az -X kordinátát
posy = dini_Float(svehmentes,\"PosY\"); // -Y kordinátát
posz = dini_Float(svehmentes,\"PosZ\"); // -Z kordinátát
angle = dini_Float(svehmentes,\"Angle\"); // -Forgásirányát
model = dini_Int(svehmentes,\"Model\"); // -a model id-jét
color1 = dini_Int(svehmentes,\"Color1\");
color2 = dini_Int(svehmentes,\"Color2\");
CreateVehicle(model,posx,posy,posz,angle,color1,color2,-1); // Létrehozzuk a kocsit
...
}
}
CMD:sveh(playerid)
{
if(IsPlayerConnected(playerid) && Belepve[playerid] == 1)
{
if(JatekosInfo[playerid][Tulaj] == 1)
{
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) // Ha jármûben van a játékos
{
new color1, color2;
new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid); // Lekérjük hogy a játékos melyik id-jû kocsiban van
new Float:posx, Float:posy, Float:posz, Float:angle, model; // Létrehozzul a változókat
model = GetVehicleModel(vehid);
GetVehiclePos(vehid,posx,posy,posz); // Lekérjük a kocsi kordinátáját
GetVehicleZAngle(vehid,angle); // Lekérjük a kocsi forgásirányát
GetVehicleColor(vehid,color1,color2);
format(svehmentes,sizeof(svehmentes),\"/Cars1/%d.ini\",vehid); // Formázzuk a file változót a mappának megfelelõen
if(!fexist(svehmentes)) // Ha létezik a file
{
dini_Create(svehmentes); // Létrehozzuk a fájlt
dini_FloatSet(svehmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát
dini_FloatSet(svehmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát
dini_FloatSet(svehmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát
dini_FloatSet(svehmentes,\"Angle\",angle); // -Forgásirányát
dini_IntSet(svehmentes,\"Model\",model); // -A model id-jét
dini_IntSet(svehmentes,\"Color1\",color1);
dini_IntSet(svehmentes,\"Color2\",color2);
SendClientMessage(playerid,COLOR_BLUE,\"Játmû lementve!\");
}
else // Ha nem létezik a file
{
dini_FloatSet(svehmentes,\"PosX\",posx); // Lementjük az -X koordinátát
dini_FloatSet(svehmentes,\"PosY\",posy); // -Y koordinátát
dini_FloatSet(svehmentes,\"PosZ\",posz); // -Z koordinátát
dini_FloatSet(svehmentes,\"Angle\",angle); // -Forgásirányát
dini_IntSet(svehmentes,\"Model\",model); // -A model id-jét
dini_IntSet(svehmentes,\"Color1\",color1);
dini_IntSet(svehmentes,\"Color2\",color2);
}
}
else // Ha nincs jármûben a játékos
{
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy jármûben!\");
}
}
else MSG(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy Tulajdonos!\");
}
else SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nem vagy bejelentkezve!\");
return 1;
}
((nem tudom pawn kódot beírni emrt nincs ott az ikonja, bocsi))
[mod]Javítottam a
taget
tagre![/mod]