GTA Közösség - A magyar GTA fórum
San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: horike13 - 2011. április 29. - 14:46:35
-
Írtam modomba egy olyan parancsot mellyel állítolag suttogni tudok valakinek.
Hibátlna, nem írt ki rá híbát, viszont ha beírom hogy /w játékosid szöveg (Pl. /w 5 Szia, mit csinálsz?) Akkor az 5ös IDjü playernek nem küldi el az üzenetet.
Itt van a parancsom:
[pawn]CMD:w(playerid, params[])
{
new id, szoveg;
if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,id) <2)
{
if(sscanf(params, \"ui\", id, szoveg)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"/w [iD] [szöveg]\");
else if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem csatlakozott a játékos\");
else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Magadnak nem suttogsz vaze!!!\");
else
{
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof nev);
format(string, sizeof string,\"%s Suttogta neked: %s\",nev,szoveg);
SendClientMessage(id, COLOR_RED, string);
}
}
return 1;
}[/pawn]
Pls segítsetek karma sem marad el :)
-
[pawn]CMD:w(playerid, params[])
{
new id, szoveg;
if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,id) <2)
{
if(sscanf(params, \"ui\", id, szoveg)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"/w [iD] [szöveg]\");
else if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem csatlakozott a játékos\");
else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Magadnak nem suttogsz vaze!!!\");
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new string[128];
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(string, sizeof string,\"%s Suttogta neked: %s\",nev,szoveg);
SendClientMessage(id, COLOR_RED, string); }
return 1;
}[/pawn]
-
Nem mükszik nemtudom mivan vele... azt írja ki folyton hogy
/w [iD] [szöveg]
és nem küldi el.
-
[pawn]CMD:w(playerid, params[ ])
{
new id, str[128], string;
if(sscanf(params, \"us[128]\", id, string)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"/w [iD] [szöveg]\");
else if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem csatlakozott a játékos\");
else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Magadnak nem suttogsz vaze!!!\");
else if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,id) <2)
{
GetPlayerName(playerid, str, 128);
format(str, 128,\"%s Suttogta neked: %s\",nev, string);
SendClientMessage(id, COLOR_RED, str);
}
return 1;
}[/pawn]
-
Na jó :D Legalább elküldi azt hogy Suttogta Neked: PlayerNeve
De a szöveget amit õ ír be azt nem kapom meg.
-
Na jó :D Legalább elküldi azt hogy Suttogta Neked: PlayerNeve
De a szöveget amit õ ír be azt nem kapom meg.
Update! Szétbontottam, próbáld meg így. ;)
-
Köszönöm szépen a segítséget sikerült megoldani.
[pawn]CMD:w(playerid, params[])
{
new id;
new str[128];
new jatekos[MAX_PLAYER_NAME];
new szoveg[128];
if(sscanf(params, \"us[128]\", id, szoveg)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"/w [iD] [szöveg]\");
else if(!IsPlayerConnected(id)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem csatlakozott a játékos\");
else if(id == playerid) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Magadnak nem suttogsz vaze!!!\");
else if(GetDistanceBetweenPlayers(playerid,id) <2)
{
GetPlayerName(playerid, jatekos, MAX_PLAYER_NAME);
format(str, 128,\"%s Suttogta neked: %s\",jatekos, szoveg);
SendClientMessage(id, COLOR_RED, str);
}
return 1;
}
[/pawn]
Így a jó
-
Oké. De a témát zárni kell, ha a probléma megoldódott. ;)