Szerző Téma: Dm Hiba  (Megtekintve 748 alkalommal)

Dm Hiba
« Dátum: 2012. November 04. - 16:44:55 »
0
Az elõzõ ilyen témámhoz nem mellékeltem a scriptet és egyedül nem tudom megoldani :(
Szóval mikor meghalok a zónába akkor kirak kezdõhelyen és én azt akarom hogy mikor zónába megölnek akkor ugyanúgy a zónában spawnoljon le.
Itt van a DM
 
    // This is a comment
    // uncomment the line below if you want to write a filterscript
    //#define FILTERSCRIPT
     
    #include <a_samp>
    static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };
    #define COLOR_RED 0xE60000FF
    #define DM 391
     
    #pragma tabsize 0
     
     
     
     
     
     
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
       dmid[playerid] = -1;
       return 1;
    }
     
    public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
    {
            return 1;
    }
     
    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
       switch(dmid[playerid])
       {
           case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
           {
               SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
               SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
             ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
             GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
             GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          }
            case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
           {
               SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
               SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
             ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
             GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
             GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          }
             case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
           {
               SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
               SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
             ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
             GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
             GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          }
          default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
          {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
              GivePlayerMoney(playerid,100);
              GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
              SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
          }
       }
       return 1;
    }
     
     
     
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
     
     
          if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
       {
            if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
          dmid[playerid] = -1;
          SpawnPlayer(playerid);
          return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
       }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
     
     
       if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\");
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
          return 1;
       }
            return 0;
    }

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Dm Hiba
« Válasz #1 Dátum: 2012. November 04. - 20:16:25 »
0

    // This is a comment
    // uncomment the line below if you want to write a filterscript
    //#define FILTERSCRIPT
    #include <a_samp>
    static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };
    #define COLOR_RED 0xE60000FF
    #define DM 391
    #pragma tabsize 0
 
 
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
       dmid[playerid] = -1;
       return 1;
    }
    public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
    {
            return 1;
    }
    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
       if(dmid[playerid] == 1)
       {
           case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
           {
               SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
               SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
             ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
             GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
             GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          }
            case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
           {
               SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
               SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
             ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
             GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
             GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          }
             case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
           {
               SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
               SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
             ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
             GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
             GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          }
          default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
          {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
              GivePlayerMoney(playerid,100);
              GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
              SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
          }
       }
       return 1;
    }
 
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
 
          if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
       {
            if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
          dmid[playerid] = -1;
          SpawnPlayer(playerid);
          return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
       }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
 
       if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\");
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
          return 1;
       }
            return 0;
    }

Dm Hiba
« Válasz #2 Dátum: 2012. November 05. - 07:21:30 »
0
Errort ír :(
 
D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DM_ZONESSS.pwn(32) : error 014: invalid statement; not in switch
D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DM_ZONESSS.pwn(32) : warning 215: expression has no effect
D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DM_ZONESSS.pwn(32) : error 001: expected token: \";\", but found \":\"
D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DM_ZONESSS.pwn(32) : error 029: invalid expression, assumed zero
D:\\NST 2.0\\filterscripts\\DM_ZONESSS.pwn(32) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

Nem elérhető red98

Dm Hiba
« Válasz #3 Dátum: 2012. November 05. - 17:55:24 »
0
Erre én nem tudok a választ.....

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Dm Hiba
« Válasz #4 Dátum: 2012. November 05. - 17:58:40 »
0
Idézetet írta: red98 date=1352134524\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29525\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Erre én nem tudok a választ.....
 
akkor nem kell írni...nem kell hsz hunterkodni :P
 
if(dmid[playerid] == 1)

 
ez a sor helyett szerintem ezt akarta írni:
 
switch(dmid[playerid])
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

Dm Hiba
« Válasz #5 Dátum: 2012. November 05. - 18:42:53 »
0
De ha ezt írom akkor ugyanolyan mint a hibás amit feltettem:
 
switch(dmid[playerid])

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Dm Hiba
« Válasz #6 Dátum: 2012. November 05. - 18:45:08 »
0
Idézetet írta: ZyZu date=1352056585\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"29525\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


    // This is a comment
    // uncomment the line below if you want to write a filterscript
    //#define FILTERSCRIPT
    #include <a_samp>
    static dmid[MAX_PLAYERS]={ -1, ... };
    #define COLOR_RED 0xE60000FF
    #define DM 391
    #pragma tabsize 0
 
 
    public OnPlayerConnect(playerid)
    {
       dmid[playerid] = -1;
       return 1;
    }
    public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
    {
            return 1;
    }
    public OnPlayerSpawn(playerid)
    {
       if(dmid[playerid] == 1)
       {
           case 0: // 0-ás azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
           {
               SetPlayerPos(playerid,0.0,0.0,3.5); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
               SetPlayerFacingAngle(playerid,90.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
             ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
             GivePlayerWeapon(playerid,4,1); // Felfegyverzés
             GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          }
            case 1: // 1-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
           {
               SetPlayerPos(playerid,-1379.3,428.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
               SetPlayerFacingAngle(playerid,180.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
             ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
             GivePlayerWeapon(playerid,24,100); // Felfegyverzés
             GivePlayerWeapon(playerid,34,10); // Felfegyverzés
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          }
             case 2: // 2-es azonosítószámú dm zónához tartozó tevékenységek
           {
               SetPlayerPos(playerid,1379.3,-28.2,30.0); // Elhelyezés a dMben. Itt akár véletlenszeru spawnot is írhatunk, de az átláthatóság kedvéért maradjunk ennél
               SetPlayerFacingAngle(playerid,110.0); // Játékos írányba állítása; elforgatás
             ResetPlayerWeapons(playerid); // fegyverek elvétele <- FONTOS
             GivePlayerWeapon(playerid,20,100); // Felfegyverzés
             GivePlayerWeapon(playerid,32,10); // Felfegyverzés
             SetPlayerVirtualWorld(playerid,dmid[playerid]); // áthelyezés mási VW-be
          }
          default: // Alap spawn funkciók. Amikor a játékos NINCS DM-BEN ÉS ÚGY SPAWNOL
          {// Ide kell írni ami alap ból az OnPlayerSpawnnál volt
              GivePlayerMoney(playerid,100);
              GivePlayerWeapon(playerid,1,1);
              SetPlayerVirtualWorld(playerid,0); // Vissz*rakás az alap VW-be FONTOS
          }
       }
       return 1;
    }
 
    public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
    {
 
          if (strcmp(\"/exitdm\", cmdtext, true) == 0)
       {
            if(dmid[playerid] == -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, \"A parancs használatához elobb lépj be egy DM zónába!\");
          dmid[playerid] = -1;
          SpawnPlayer(playerid);
          return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Kiléptél a DeathMatch zónából.\");
       }else if(dmid[playerid] != -1) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Elöbb lépj ki a dmbol\");
 
       if (strcmp(\"/dmparancs\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 0; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXX DM -hez\");
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs2\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 1; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXXx DM -hez\");
          return 1;
       }
       if (strcmp(\"/dmparancs3\", cmdtext, true) == 0)
       {
          dmid[playerid] = 2; // Azonosítószám megadása FONTOS
           SpawnPlayer(playerid); // Játékos lespawnolása
          SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,\"Csatlakoztál a xXYXx DM -hez\");
          return 1;
       }
            return 0;
    }

 

ebben a kódban teszed ugye? mert ha én kicserélem akkor nálam eltûnik a hiba...
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal