new Float: fPosition[ 3 ];GetPlayerPos( playerid, fPosition[ 0 ], fPosition[ 1 ], fPosition[ 2 ] );if( fPosition[ 2 ] >= 10.0 ){ SendClientMessage( playerid, -1, \"Valószínûleg levegõben vagy.\" );}
Hát lehet máshogy is szerintem, de van egy egyszerû is.Annyi, hogy mindig lekéred a pozicióját, és megvizsgálod, hogy a Z kordináta( tehát magasság ), nagyobb-e, mint például 10.0 méter. Ha igen, akkor oda adod neki amit akarsz. De ez mondjuk értelmét veszti, ha felmegy egy épületre, repül vagy ilyenek. Más nem nagyon jut eszembe, ki kell logikázni.Így: new Float: fPosition[ 3 ];GetPlayerPos( playerid, fPosition[ 0 ], fPosition[ 1 ], fPosition[ 2 ] );if( fPosition[ 2 ] >= 10.0 ){ SendClientMessage( playerid, -1, \"Valószínûleg levegõben vagy.\" );} De ezt lehet ciklusba is tenni.
if( fPosition[ 2 ] >= 100.0 )[/quote]Ha azt szeretnéd magasabban írja ki akkor a [10.0] írd át amennyire akarod!!Ha, szeretnéd hogy ne postolja szerintem ezt írd át 1 re!! Float: fPosition[ 1 ];[/quote]Igy másold be!!Ha nem jó akkor ne haragudj!!Tanuló szkripter vagyok!Ma kezdtem szkriptelni!!Azért sok szerencsét remélem jó!!
Float: fPosition[ 1 ];[/quote]Igy másold be!!Ha nem jó akkor ne haragudj!!Tanuló szkripter vagyok!Ma kezdtem szkriptelni!!Azért sok szerencsét remélem jó!!
#if defined credit Készítette a GTAForum bandazóna készítõLink: www.gtaforum.hu/tool/gangzoneIdõ: 2012. Szeptember 06. - 18:31:51#endif#include <a_samp>// Így ellenõrizheted, hogy a játékos a meghatározott területen belül van-e:// if(IsPlayerInArea(playerid,-156,528,2364,2634))new zone;public OnFilterScriptInit(){ // Bandaterület létrehozása zone = GangZoneCreate(-156,2364,528,2634); return 1;}public OnPlayerRequestSpawn(playerid){ // Bandaterület megjelenítése (a színt a mejglenítéskor kell megadni) GangZoneShowForPlayer(playerid, zone, 0xFFFFFF40); // A következõ sor a meghatározott területre korlátozza a játékos játékterét: //SetPlayerWorldBounds(playerid, 528,-156,2634,2364); return 1;}public OnFilterScriptExit(){ // A szkript kitöltésekor a zóna is törlõdik GangZoneDestroy(zone); return 1;}// Ezzel le lehet ellenõrizni, hogy a játékos egy adott területen belül tartózkodik-estock IsPlayerInArea(playerid, Float:minx, Float:maxx, Float:miny, Float:maxy){ new Float:x, Float:y, Float:z; GetPlayerPos(playerid, x, y, z); return minx < x < maxx && miny < y < maxy;}public OnPlayerUpdate(playerid){if(IsPlayerInArea(playerid,-156,528,2364,2634)){//ide a cuccokat.}return 1;}
#define PRESSED(%0) \\(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))public OnPlayerKeyStateChange(playerid, newkeys, oldkeys){ new pSeat = GetPlayerVehicleSeat(playerid);if (PRESSED(KEY_W) && PRESSED(KEY_UP) && pSeat == 0 && IsPlayerInBike(playerid)) // A jatekos elõre megy és nyomja a fel gomot.Motorban van és õ a soför.{GivePlayerItems(playerid);}return 1;}stock IsPlayerInBike(playerid) { new m = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid));if(m == 448 || m == 461 || m == 462 || m == 463 || m == 468 || m == 471 || m == 521 || m == 522 || m == 523 || m == 581 || m == 586) { return 1; }return 1; }stock GivePlayerItems(playerid) { //cucc1 //cucc 2 //cucc3 return 1;}