Sziasztok!
Van ugye a GF gamemód..
és amikor bemész a boltba akkor így tudsz vásárolni: /buy és kiirja a számokat h azt ir a /buy mögé amit meg akarsz venni.
Nah én ezeket átszeretném írni Dialogosra.
És amikor textdrawal iratja ki,hogy mennyibe kerül az így néz ki: 
format(string, sizeof(string), \"~r~-$%d\", 100);
GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1);
 Tehát ez a valami 100$-ba kerül
Az egész így néz ki: 
else if (item == 3 && GetPlayerMoney(playerid) > 150)
{
       if(PlayerInfo[playerid][pTraderPerk] > 0)
       {
         new skill = 10 / 100;
         new price = (skill)*(PlayerInfo[playerid][pTraderPerk]);
         new payout = 150 - price;
         SafeGivePlayerMoney(playerid,- payout);
         SBizzInfo[9][sbTill] += payout;
         ExtortionSBiz(9, 150);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-$150\", 5000, 1);
      }
      else
      {
          SafeGivePlayerMoney(playerid,- 10);
         SBizzInfo[9][sbTill] += 10;
         ExtortionSBiz(9, 10);
         format(string, sizeof(string), \"~r~-$%d\", 100);
         GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1);
      }
      PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
                                PlayerInfo[playerid][pPhoneBook] = 1;
      format(string, sizeof(string), \" Telefonkönyv megvéve, Megnézheted mások telefon számát!\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD4, string);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HINT: Ird be /number <id/name>.\");
      return 1;
   }
 És a Dialogos részbe már csak ennyit teszek bele: 
                            if(PlayerInfo[playerid][pTraderPerk] > 0)
       {
         new skill = 10 / 100;
         new price = (skill)*(PlayerInfo[playerid][pTraderPerk]);
         new payout = 150 - price;
         SafeGivePlayerMoney(playerid,- payout);
         SBizzInfo[9][sbTill] += payout;
         ExtortionSBiz(9, 150);
         GameTextForPlayer(playerid, \"~r~-$150\", 5000, 1);
      }
      else
      {
          SafeGivePlayerMoney(playerid,- 10);
         SBizzInfo[9][sbTill] += 10;
         ExtortionSBiz(9, 10);
         format(string, sizeof(string), \"~r~-$%d\", 100);
         GameTextForPlayer(playerid, string, 5000, 1);
      }
      PlayerPlaySound(playerid, 1052, 0.0, 0.0, 0.0);
                                PlayerInfo[playerid][pPhoneBook] = 1;
      format(string, sizeof(string), \" Telefonkönyv megvéve, Megnézheted mások telefon számát!\");
      SendClientMessage(playerid, COLOR_GRAD4, string);
      SendClientMessage(playerid, COLOR_WHITE, \"HINT: Ird be /number <id/name>.\");
      return 1;
 De arra a Format(string)-es dologra Errort ír:/
Errorok: 
C:\\Documents and Settings\\Adii\\Asztal\\Adii\\samp03e_svr_R2_win32\\gamemodes\\uj.pwn(58698) : error 017: undefined symbol \"string\"
C:\\Documents and Settings\\Adii\\Asztal\\Adii\\samp03e_svr_R2_win32\\gamemodes\\uj.pwn(58698) : error 017: undefined symbol \"string\"
C:\\Documents and Settings\\Adii\\Asztal\\Adii\\samp03e_svr_R2_win32\\gamemodes\\uj.pwn(58698) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Adii\\Asztal\\Adii\\samp03e_svr_R2_win32\\gamemodes\\uj.pwn(58698) : fatal error 107: too many error messages on one line
 Meg a new Skill-re is Errorozik:/
Hogyan lehetne ezt megoldani?