Szerző Téma: Karakter törlés  (Megtekintve 339 alkalommal)

Karakter törlés
« Dátum: 2013. Június 28. - 13:11:36 »
0 Show voters
Üdv van egy defensive edit modom és azt szeretném  benne megcsinálni, hogyha a karakter valamilyen módon meghal akkor törölje a karaktert és újra keljen regizni! viszont ha az admin hal meg akkor törölje minden cuccát mintha most regizett volna de a név és az admin szint maradjon! Ezt hogyan lehetne megoldani? Elõre is köszi!
OnPlayerDeath
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new S[128], S2[128];
new Weapon = GetPlayerWeapon(killerid);
    KillTimer(EhsegTimer[playerid]);
    pInfo[playerid][pEhseg] = 0;
if(Weapon == 6 || Weapon == 7 || Weapon == 8 || Weapon == 9 || Weapon == 16 || Weapon == 17 || Weapon == 18 || Weapon == 26 || Weapon == 27 || Weapon == 34 || Weapon == 35 || Weapon == 36 || Weapon == 37 || Weapon == 38 || Weapon == 39 || Weapon == 44 || Weapon == 45 || Weapon == 46 || Weapon == 42)
{
    format(S2, sizeof(S2), \"[NewLifeRPG] %s ki lett rúgva Anti Cheat által! Indok: Tiltott fegyverrel való ölés!\", Nev(killerid));
    SendClientMessageToAll(PIROS, S2);
format(S, sizeof(S), \"[NewLifeRPG] %s ki lett dobva a szerverrõl, mivel tiltott fegyverrel ölt. ( Fegyver ID: %d )\", Nev    (killerid), Weapon);
   SendAdminMessage(PIROS, S);
Kick(killerid);
return 1;
}
DestroyDynamicObject(hObject [playerid]);
GetPlayerPos(playerid, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]);
hObject[playerid] = CreateDynamicObject(2907, Yh[playerid], Xh[playerid], Zh[playerid]-0.8, 0, 0, 274);
Gyilkos[playerid] = killerid;
Holtest[playerid] = playerid;
Meghalt[playerid] = 1;
new Float:pPosX, Float:pPosY, Float:pPosZ;
GetPlayerPos(playerid, pPosX, pPosY, pPosZ);
for(new i_slot = 0, gun, ammo; i_slot != 12; i_slot++)
{
GetPlayerWeaponData(playerid, i_slot, gun, ammo);
if(gun != 0 && ammo != 0) Fegyvereldobas(gun, ammo, pPosX+random(2)-random(2), pPosY+random(2)-random(2), pPosZ);
}
SetPlayerHealth(playerid, 100.0);
ElolDeagle[playerid] = 0;
ElolColt[playerid] = 0;
ElolUto[playerid] = 0;
uzi1[playerid] = 0;
Serult[playerid] = false;
beszorult[id]= false;
KillTimer(SerultTimer[playerid]);
return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal