Szerző Téma: Streamelési probléma  (Megtekintve 1449 alkalommal)

Streamelési probléma
« Dátum: 2020. augusztus 18. - 22:17:31 »
0 Show voters
Hali.

 Valami adtán streamelési problémám adodott a mai napon 2 mapnál az adott mappok 200-300 objectel rendelkeznek a betöltésük külön fs-ből történik.
 3 órája szenvedek és semmi csak ez a két map nem tölti be a teljes object számot. Mi lehet a gond ?

Re:Streamelési probléma
« Válasz #1 Dátum: 2020. augusztus 19. - 12:08:53 »
0 Show voters
mibe konvertáltad? sima, dynamic or dynamicex?

btw, magát a fs-t is csatold a MAP NÉLKÜL

Re:Streamelési probléma
« Válasz #2 Dátum: 2020. augusztus 19. - 12:44:32 »
0 Show voters
Dynamicban.
 
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include streamer

#define ALAPDISTANCE 1000.0
#define MAX_OBJECT 9000
#define NINCS -1

#include <streamer>
#include <foreach>

new
   VW = NINCS,
   Interior = NINCS,
   Player = NINCS,
   Float:Distance = 0.0,
   Iterator:Object<MAX_OBJECT>
;
stock SzerverObject(modelid, Float:x, Float:y, Float:z, Float:rx, Float:ry, Float:rz, worldid = -1, interiorid = -1, playerid = -1, Float:distance = ALAPDISTANCE)
   Iter_Add(Object, CreateDynamicObject(modelid, x, y, z, rx, ry, rz, (VW != NINCS ? VW : worldid), (Interior != NINCS ? Interior : interiorid), (Player != NINCS ? Player : playerid), (Distance != 0.0 ? Distance : distance)));

#define CreateObject(%1) SzerverObject(%1)


#pragma tabsize 0

public OnPlayerConnect(playerid)
{
   CallLocalFunction("ObjectKiszedes", "i", playerid);
   return true;
}

forward ObjectKiszedes(playerid);
public ObjectKiszedes(playerid)
{
return true;
}

public OnFilterScriptInit()
{
   print("[DEBUG]: objectek betoltese");
   Streamer_TickRate(2000);
   Streamer_VisibleItems(STREAMER_TYPE_OBJECT, 2000);
/*------------------------ [ Objectek ] ------------------------*/


   
   /*------------------------ [ Objectek vége ] ------------------------*/
   
   print("[DEBUG]: objectek - objectek torlese");
   new i = NINCS;
   for(;++i < MAX_PLAYERS;)
   {
      if(IsPlayerConnected(i) && !IsPlayerNPC(i))
         CallLocalFunction("ObjectKiszedes", "i", i);
   }
   
   return true;
}

public OnFilterScriptExit()
{
   foreach(Object, x) DestroyDynamicObject(x);
   Iter_Clear(Object);
   return true;
}

Re:Streamelési probléma
« Válasz #3 Dátum: 2020. augusztus 19. - 12:55:53 »
0 Show voters
magában a scriptben nem találtam hibát, bár nem értem az egész felosztást...

(EDIT: streamer plugint ne töltsd be 2x)

Részletezzük, van kettő olyan fs-be csomagolt map amelyet csak részletesen tölt be, azaz hiányzik pár object, so a probléma vagy a streamer inc-vel vagy a streamer pluginnal van, de probáld meg a scriptet betölteni rconnal, hátha úgy hatásosabb lesz

Re:Streamelési probléma
« Válasz #4 Dátum: 2020. augusztus 19. - 13:18:56 »
0 Show voters
Na. 1 streamer betöltésvan mindenhol rcon-ból próbáltam már betölteni de nem megy úgyis úgyan az a hiba akad streamer so inc volt cserélve minden formában úgyan ezt a hibát adja ki.

Re:Streamelési probléma
« Válasz #5 Dátum: 2020. augusztus 19. - 13:20:53 »
0 Show voters
akkor próbáld más formátumba konvertálni a mapot, több ötletem nincs

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal