Jelenleg így néz ki:
[pawn] new string[256];
new n[MAX_PLAYER_NAME];
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
GetPlayerName(i, n, sizeof(n));
if(!strcmp(\"Anonym\",n,true))
{
format(string, sizeof(string), \"%s%s: {FFFF00}[%d] {FFFFFF}%s\", GetColorCode(), BotName, i, BotText);
}
else if(!strcmp(\"Anonym\",n,false))
{
format(string, sizeof(string), \"%s%s: {FFFFFF}%s\", GetColorCode(), BotName, BotText);
}
}
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);[/pawn]
Ha fentvan Anonym a szerón akk id helyére 499-t ír -.-
Ha nincs fenn akk egy üres üzenetet küld el.
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 10. - 16:00:49 )
EDIT:
Most így néz ki:
[pawn] new string[256];
new n[MAX_PLAYER_NAME];
new bool:found;
new foundid;
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
GetPlayerName(i,n,sizeof(n));
if(!strcmp(n,\"Anonym\",false))continue;
else
{
found = true;
foundid = i;
break;
}
}
}
if(found == true)
{
format(string, sizeof(string), \"%s%s: {FFFF00}[%d] {FFFFFF}%s\", GetColorCode(), BotName, foundid, BotText);
}
else if(found == false)
{
format(string, sizeof(string), \"%s%s: {FFFFFF}%s\", GetColorCode(), BotName, BotText);
}
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);[/pawn]
Viszont most mindig ír ID-t, és mindig a legelsõ játékos ID-jét írja aki természetesen nem NPC... -.- xD Ötlet?
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2011. november 10. - 16:48:55 )
Megoldva:
[pawn]new string[256];
new found = 0;
new foundid;
for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(IsPlayerConnected(i))
{
if(!strcmp(PlayerName(i),\"Anonym\",true) && IsPlayerNPC(i))
{
found++;
foundid = i;
break;
}
}
}
if(found > 0)
{
format(string, sizeof(string), \"%s%s: {FFFF00}[%d] {FFFFFF}%s\", GetColorCode(), BotName, foundid, BotText);
}
else if(found == 0)
{
format(string, sizeof(string), \"%s%s: {FFFFFF}%s\", GetColorCode(), BotName, BotText);
}
SendClientMessageToAll(0xFFFFFFFF, string);[/pawn]
zárok