stock Name( playerid )
{
new name[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
return name;
}
Lekérdezés: Name( playerid )
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
Tudtommal ez fölöslegesen lekéri újra a name-t, egyszerûbb ez:
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
Tudtommal ez fölöslegesen lekéri újra a name-t, egyszerûbb ez:
GetPlayerName(playerid, name, MAX_PLAYER_NAME);
Rosszul tudod, a GetPlayerName harmadik paramétere a változó méretét hívatott megadni.
new name[24]; // Ez esetben 24 karakternyi hely mivel most egy karakterláncnak szánjuk ezt a változót.
//A sizeof(name) ezt az értéket fogja neked vissza adni: (amúgy a MAX_PLAYER_NAME definíció is ugyanezt az értéket adja vissza mivel ennyi van neki meghatározva az a_samp.inc fájlban) (#define MAX_PLAYER_NAME (24))
printf(\"A \\\"name\\\" változó mérete: %d %d\", sizeof(name), MAX_PLAYER_NAME);
Ezért ebben az esetben teljesen mindegy hogy melyik verziót használja, nincs semmi jelentõsége.