GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: BeNiBoY - 2010. Július 03. - 10:09:52

Cím: Steamer error
Írta: BeNiBoY - 2010. Július 03. - 10:09:52
betettem az xstreamert, minden objectet átkonvertáltam ctrl+h-val ysi-re és ez az error jött:
 
C:\\Program Files\\Rockstar Games\\Szerver2\\gamemodes\\lvdm.pwn(1099) : error 021: symbol already defined: \"Streamer_OnGameModeInit\"

 

public OnGameModeInit()
{ //1099. sor
Cím: Steamer error
Írta: DrifterMatrix - 2010. Július 03. - 10:13:33
A hibakód pontos fordításából arra lehet következtetni, hogy a Streamer_OnGameModeInit már definiálva van. Tehát ami az OnGameModeInit-nél vannak kódok, mindet rakd át a Streamer_OnGameModeInit-be és töröld az alapot.
Ha tévedek, elnézést. :D
Cím: Steamer error
Írta: BeNiBoY - 2010. Július 03. - 10:26:07
ha ez lenne gond elég lenne csak odaírni hogy \"Streamer_\" mert ugyanolyan mintha oda tenném át. azért beszélek feltételes módban, mert kipróbáltam és tényleg öt.(vagyis nem hat).
Cím: Steamer error
Írta: TengeriMalac - 2010. Július 03. - 10:43:21
YSInél nekem csak
Object_Object(); 

kellett, meg
Object_OnPlayerDisconnect(playerid, reason);

 
A többi már elvileg.. nem tudom xD
Cím: Steamer error
Írta: BeNiBoY - 2010. Július 03. - 12:07:20
http://hun-sa-mp-forum.atw.hu/index.php?topic=4331
Cím: Steamer error
Írta: jana4 - 2010. Július 03. - 16:43:50
Ha te Incognito streamerjét használod, akkor nem kell semmiféle Streamer_**** hanem elég #include <streamer> és kész... ysi formába konvertáld

vagy


ctrl+h (elsobe CreateObject 2. -ba CreateDynamicObject)


pontosan nem értettem mit szerettél volna ;)
Cím: Steamer error
Írta: BeNiBoY - 2010. Július 03. - 17:15:06
csak azt, hogy eddig is ugyanezt csináltam, és írja az error-t.