-
Valaki ideadná a legujabb sscanf2-t mert már letöltöttem annyit dem indig hibát ir mindegyik :/
-
http://www.solidfiles.com/d/bf88/
-
Ez mit jelent irta a konzol:
sscanf warning: Strings without a length are deprecated, please add a destination size.
-
A sscanf inc nyisd meg majd ahol vannak ki írva, hogy new string..
Írd Att mindet new str-re
-
sscanf.inc -ben nincs olyan.
-
Verzió hiba nem lehet mert nem ezt írna ki! És elindul a mód legalább vagy csak ez egy warning a szemed sérti? :D
-
Az a hiba hogy kicsi a string változó!
Példa:
new string[128];
128 helyett, írj be egy nagyobb számot!
Mondjuk 200-at!
Nálam is ez volt a baj!És kresselt a szerver...
-
ezt a hibát a konzol dobja ki a mód nem ir hibát.
Egy kitilt parancsom van és ha kitiltom a játékost bead neki egy dialogot ahol van h ki tiltotta ki miért és stb...
de nem jön be arra irja a konzol azt a hibát :/
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. május 30. - 20:21:58 )
Amf most megcsináltam ahogy mondtad és ezt dobta a pawno:
Header size: 4132 bytes
Code size: 95156 bytes
Data size: 75976 bytes
Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=4441 cells (17764 bytes)
Total requirements: 191648 bytes
De hiba nincs csak warning a stringekre h sokszor van definiálva.
-
Most írta nincsen benne string benne. De kene legyen benne. Nyisd meg a sscanf inc -t majd copyzd ilezd be a pawnoba majd keres rá string -re és amit leírt Amf csináld meg. Majd ha kész copy és ilezd be vissza a sscanf inc -be majd mensd el!
-
megcsináltam de nincs benne olyan -.-\"
Itt az sscanf.inc:
#include <a_samp>
stock sscanf(string[], format[], {Float,_}:...)
{
#if defined isnull
if (isnull(string))
#else
if (string[0] == 0 || (string[0] == 1 && string[1] == 0))
#endif
{
return format[0];
}
#pragma tabsize 4
new
formatPos = 0,
stringPos = 0,
paramPos = 2,
paramCount = numargs(),
delim = \' \';
while (string[stringPos] && string[stringPos] <= \' \')
{
stringPos++;
}
while (paramPos < paramCount && string[stringPos])
{
switch (format[formatPos++])
{
case \'\\0\':
{
return 0;
}
case \'i\', \'d\':
{
new
neg = 1,
num = 0,
ch = string[stringPos];
if (ch == \'-\')
{
neg = -1;
ch = string[++stringPos];
}
do
{
stringPos++;
if (\'0\' <= ch <= \'9\')
{
num = (num * 10) + (ch - \'0\');
}
else
{
return -1;
}
}
while ((ch = string[stringPos]) > \' \' && ch != delim);
setarg(paramPos, 0, num * neg);
}
case \'h\', \'x\':
{
new
num = 0,
ch = string[stringPos];
do
{
stringPos++;
switch (ch)
{
case \'x\', \'X\':
{
num = 0;
continue;
}
case \'0\' .. \'9\':
{
num = (num << 4) | (ch - \'0\');
}
case \'a\' .. \'f\':
{
num = (num << 4) | (ch - (\'a\' - 10));
}
case \'A\' .. \'F\':
{
num = (num << 4) | (ch - (\'A\' - 10));
}
default:
{
return -1;
}
}
}
while ((ch = string[stringPos]) > \' \' && ch != delim);
setarg(paramPos, 0, num);
}
case \'c\':
{
setarg(paramPos, 0, string[stringPos++]);
}
case \'f\':
{
new changestr[16], changepos = 0, strpos = stringPos;
while(changepos < 16 && string[strpos] && string[strpos] != delim)
{
changestr[changepos++] = string[strpos++];
}
changestr[changepos] = \'\\0\';
setarg(paramPos,0,_:floatstr(changestr));
}
case \'p\':
{
delim = format[formatPos++];
continue;
}
case \'\\\'\':
{
new
end = formatPos - 1,
ch;
while ((ch = format[++end]) && ch != \'\\\'\') {}
if (!ch)
{
return -1;
}
format[end] = \'\\0\';
if ((ch = strfind(string, format[formatPos], false, stringPos)) == -1)
{
if (format[end + 1])
{
return -1;
}
return 0;
}
format[end] = \'\\\'\';
stringPos = ch + (end - formatPos);
formatPos = end + 1;
}
case \'u\':
{
new
end = stringPos - 1,
id = 0,
bool:num = true,
ch;
while ((ch = string[++end]) && ch != delim)
{
if (num)
{
if (\'0\' <= ch <= \'9\')
{
id = (id * 10) + (ch - \'0\');
}
else
{
num = false;
}
}
}
if (num && IsPlayerConnected(id))
{
setarg(paramPos, 0, id);
}
else
{
#if !defined foreach
#define foreach(%1,%2) for (new %2 = 0; %2 < MAX_PLAYERS; %2++) if (IsPlayerConnected(%2))
#define __SSCANF_FOREACH__
#endif
string[end] = \'\\0\';
num = false;
new
name[MAX_PLAYER_NAME];
id = end - stringPos;
foreach (Player, playerid)
{
GetPlayerName(playerid, name, sizeof (name));
if (!strcmp(name, string[stringPos], true, id))
{
setarg(paramPos, 0, playerid);
num = true;
break;
}
}
if (!num)
{
setarg(paramPos, 0, INVALID_PLAYER_ID);
}
string[end] = ch;
#if defined __SSCANF_FOREACH__
#undef foreach
#undef __SSCANF_FOREACH__
#endif
}
stringPos = end;
}
case \'s\', \'z\':
{
new
i = 0,
ch;
if (format[formatPos])
{
while ((ch = string[stringPos++]) && ch != delim)
{
setarg(paramPos, i++, ch);
}
if (!i)
{
return -1;
}
}
else
{
while ((ch = string[stringPos++]))
{
setarg(paramPos, i++, ch);
}
}
stringPos--;
setarg(paramPos, i, \'\\0\');
}
default:
{
continue;
}
}
while (string[stringPos] && string[stringPos] != delim && string[stringPos] > \' \')
{
stringPos++;
}
while (string[stringPos] && (string[stringPos] == delim || string[stringPos] <= \' \'))
{
stringPos++;
}
paramPos++;
}
do
{
if ((delim = format[formatPos++]) > \' \')
{
if (delim == \'\\\'\')
{
while ((delim = format[formatPos++]) && delim != \'\\\'\') {}
}
else if (delim != \'z\')
{
return delim;
}
}
}
while (delim > \' \');
return 0;
}
-
Az amit elõbb be másoltál az inc után azt a pawn akkor írja ha van benne egy nagyméretû dialógus. De másért is ki írja azt hiszem.
-
Na jó itt a kitilt parancs:
CMD:kitilt(playerid,params[])
{
if(IsPlayerLuxAdmin(playerid))
{
new giveplayerid, indok[128], string[120], s[32], name[MAX_PLAYER_NAME], name2[MAX_PLAYER_NAME];
if(sscanf(params, \"us\", giveplayerid, indok)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /kitilt [playerid] [indok]\");
if(!IsPlayerConnected(giveplayerid) || 0 > giveplayerid || giveplayerid > MAX_PLAYERS) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"{1e90ff}HIBA: {00ff00}Nincs ilyen játékos!\");
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
GetPlayerName(giveplayerid, name2, sizeof(name2));
format(string, 10000, \"{008a20}[ADMINISZTRÁTOR,%s] Kitiltotta {00ff00}%s{008a20}-t a szerverrõl! (Indok: {00ff00}%s{008a20})\", name, name2, indok);
SendClientMessageToAll(0xB3D5B2AA,string);
Ban(giveplayerid);
new str[800];
GetPlayerName(playerid,str,sizeof(str));
format(str,sizeof(str),\"Név: %s\\nAdminisztrátor: %s\\nKi tiltott a szerverrõl!\\nIndok: %s\\nUnbanért jelentkezz a weboldalunkon!\",str,name2,indok);
ShowPlayerDialog(giveplayerid, 4565, 0,\"{00ff00}Kilettél tiltva a szerverrõl!\", str, \"OK\",\"\");
}
else
{
ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{1e90ff}HIBA\", \"{00ff00}Te nem vagy adminisztrátor!\",\"OK\",\"\");
}
return 1;
}
-
Ha nem értetek hozzá,akkor ne írjatok,mert tökre nem az a hiba. :)
Meg kell adni a string méretét:
if(sscanf(params, \"us[128]\", giveplayerid, indok)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /kitilt [playerid] [indok]\");
CMD:kitilt(playerid,params[])
{
if(IsPlayerLuxAdmin(playerid))
{
new giveplayerid, indok[128], string[120], s[32], name[MAX_PLAYER_NAME], name2[MAX_PLAYER_NAME];
if(sscanf(params, \"us[128]\", giveplayerid, indok)) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"Használat: /kitilt [playerid] [indok]\");
if(!IsPlayerConnected(giveplayerid) || 0 > giveplayerid || giveplayerid > MAX_PLAYERS) return SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, \"{1e90ff}HIBA: {00ff00}Nincs ilyen játékos!\");
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
GetPlayerName(giveplayerid, name2, sizeof(name2));
format(string, 10000, \"{008a20}[ADMINISZTRÁTOR,%s] Kitiltotta {00ff00}%s{008a20}-t a szerverrõl! (Indok: {00ff00}%s{008a20})\", name, name2, indok);
SendClientMessageToAll(0xB3D5B2AA,string);
Ban(giveplayerid);
new str[800];
GetPlayerName(playerid,str,sizeof(str));
format(str,sizeof(str),\"Név: %s\\nAdminisztrátor: %s\\nKi tiltott a szerverrõl!\\nIndok: %s\\nUnbanért jelentkezz a weboldalunkon!\",str,name2,indok);
ShowPlayerDialog(giveplayerid, 4565, 0,\"{00ff00}Kilettél tiltva a szerverrõl!\", str, \"OK\",\"\");
}
else
{
ShowPlayerDialog(playerid, 0, DIALOG_STYLE_MSGBOX, \"{1e90ff}HIBA\", \"{00ff00}Te nem vagy adminisztrátor!\",\"OK\",\"\");
}
return 1;
}
-
kadaradam mostmár nem ír hibát.
De nem adja be a dialogot a playernek akit kitiltok :/
-
Nem hiszem, hogy kell else vagyis én nem így csinálnám meg. :hmmm:
-
kadaradam mostmár nem ír hibát.
De nem adja be a dialogot a playernek akit kitiltok :/
Hát õ.........
Ha elõbb megjelenítenéd a dialogot és utána bannolnád az illetõt, akkor lenne esély rá hogy megjelenítse.
Helyes:
ShowPlayerDialog(...
Ban(..
Helytelen:
Ban(..
ShowPlayerDialog(...
-
nah ezt nem is figyeltem :D
Kösz mindent zárok.