Szerző Téma: sscanf2 probléma  (Megtekintve 1234 alkalommal)

sscanf2 probléma
« Dátum: 2014. június 13. - 21:02:34 »
0 Show voters
Sziasztok SA-MP kockák :D (nem sértés)
Lenne egy olyan komoly problémám amit magam sem értek! és szeretném ezt valahogy megoldani!...
Az lenne a probléma hogy van egy szerómod, abba vannak objectek, nah most ha a server.cfg-be beírom az sscanf2 -t a pluginokhoz akkor betölti õket (nekem ez is fura hogy nem streamer O.o ) De akkor nem lehet regisztrálni a szerverre és a jogsit sem lehet letenni! Ha kiveszem, akkor mükszik csak nincsenek objectek Nah ez hogy lehet? Egyébként a mód az DT -edit (Errõl a fórum-ról töltöttem le) Pontosabban a Wirtual World RPG nevû mod ami ezen a fórumon is fennt van! Esetleg valaki tud valami segítséget adni hogy lehetne kijavítani ezt a hibát? Mert nagyon jó volna ha lehetne regisztrálni xD :D
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 14. - 18:16:40 írta Flash »

Nem elérhető Nátha

  • 1036
    • Profil megtekintése
sscanf2 probléma
« Válasz #1 Dátum: 2014. június 13. - 21:14:25 »
0 Show voters
Hát ilyen bugot még nem láttam.
De mindenképp frissítsd a streamer és sscanf plugint.
A friss pluginokat tedd a szervered plugins mappájába, a pluginokhoz tartozó inc-et tedd a pawno\\include mappába (ha több pawno van a gépeden érdemes mindegyikbe berakni) és konvertáld újra az összes script és a mód pwn fájlját amx-re, és a friss amx-eket tedd a szerverbe.

sscanf2 probléma
« Válasz #2 Dátum: 2014. június 13. - 21:47:00 »
0 Show voters
Ezeket mind megcsináltam :) És mégis fennt áll a probléma! Ami nekem is fura! És hidd el, Még énsem láttam ilyet :O ;) És ez igen! egy nagyon nagy bug De valahogy csak lehet orvosolni :/ (azon kívül hogy kiveszem az objecteket xD )

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
sscanf2 probléma
« Válasz #3 Dátum: 2014. június 13. - 21:49:34 »
0 Show voters
Nem lehet, hogy valami fájlból tölti be az objekteket, ahol azért kell darabolni? Nincs véletlenül betéva a régi (csak include) sscanf az új (pluginhoz tartozó inc) mellé?

sscanf2 probléma
« Válasz #4 Dátum: 2014. június 14. - 08:13:15 »
0 Show voters
Az objectek a módban vannak beleirva és onnan tölti be, Nincs semmiféle régi inc a pluginok között :) a plugins mappa tartalma : streamer és sscanf dll , És egyébként ha valakinek ez segít a módban nemtudom miért, de \"CreateDynamicObject\" van írva Lehet hogy hülye vagyok, de nem egyszerûbb sima \"CreateObject\" ? (lehet azért van így csinálva mert alap házakat is át editel..

Nem elérhető Jippy

  • 618
    • Profil megtekintése
sscanf2 probléma
« Válasz #5 Dátum: 2014. június 14. - 09:55:20 »
0 Show voters
CreateDynamicObject a streamerhez van hogy azzal töltse be az objecteket.
Elég furi probléma, szedj le új szervercsomagot szerintem és próbáld azzal.

sscanf2 probléma
« Válasz #6 Dátum: 2014. június 14. - 10:53:36 »
0 Show voters
Szerintem, nem a szervercsomaggal van a probléma, De adj linket arról, amelyikrõl úgy gondolod hogy jólehet erre a problémára és megpróbálom, Átrakom a modot meg a scriptfiles-t és megnézzük :) (a szerver 0.3z)

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
sscanf2 probléma
« Válasz #7 Dátum: 2014. június 14. - 14:00:46 »
0 Show voters
http://files.sa-mp.com/samp03z_svr_R2-2_win32.zip
Ide másold be a kellõ dolgokat, fordítsd újra a modot az ebben a mappában lévõ pawnoval és úgy indítsd el a szervert. Egyéb incek nincsenek? Azokat frissítetted?

sscanf2 probléma
« Válasz #8 Dátum: 2014. június 14. - 18:41:09 »
0 Show voters
#include <a_samp>
#include <core>
#include <float>
#include <time>
#include <file>
#include <utils>
#include <morphinc>
#include <fixchars>
#include <streamer>
#include <a_npc>
#include <cop-tools>

 
Include-ok amik kellenek a modhoz :) ebbõl nagyrésze le van frissitve

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. június 14. - 19:17:13 )

KovaNovik hogy hálálhatom meg neked?? tökéletesen megy! és nem kell hozzá sscanf, csak is a streamer ahogy kell úgy mükõdik!!!! Köszönöm nagyon nagyon!!! a Problémám megoldódott a témát zárom amint KovaNovik válaszol erre a \"válasz\" omra :) A Többieknek is köszönöm a segítségét!! Királyok vagytok :D ;)
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 14. - 19:17:13 írta Tomi098 »

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
sscanf2 probléma
« Válasz #9 Dátum: 2014. június 14. - 21:15:13 »
0 Show voters
Jó lenne, ha leírnád egészen pontosan, hogy sikerült, hogy ha valaki más is ebbe ütközik, rögtön lássa a megoldást. Mit hova másoltál, stb. Zárhatod is, bár nem vagyok moderátor, sem semmi ilyesmi :D
További jó scriptelést! :thumbsup:

sscanf2 probléma
« Válasz #10 Dátum: 2014. június 15. - 07:45:44 »
0 Show voters
Köszi KovaNovik! :D Úgy sikerült hogy, amit mondtál, egy eredeti Z-s samp szerverrel csináltam meg, a modot beraktam gamemode-s mappába, a streamer.dll -t a plugins mappába, pawno include mappába az inc-eket amiket kér a mod!.. leforditottam (compile). Azután server.cfg-be beraktam plugins sorhoz a streamert, gamemode -hoz pedig a módót! elinditottam és, tudtam regisztrálni és az objectek is megvannak, sscanf2 nem is kell már hozzá :)
Útólag hozzáirva KovaNovik amit linkeltél az is jó szerintem, de én \"samp03z_svr_R1_win32\" evvel csináltam, mert a tiedét nem engedte letölteni xD folyton megszakadt! :( ez meg alapból volt a gépemen :D
« Utoljára szerkesztve: 2014. június 15. - 07:47:47 írta Tomi098 »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal