Helló! Írtam egy Dialogos Bejelentkezési Rendszert. A pawno semmi errort nem jelez ki, viszont amikor fellépek a szerverre, nem tölti be a rendszert. Fogalmam sincs mi lehet.
Itt a mod:
#include <a_samp>
#include <Dini>
#define REGISZTRACIO 0
#define BELEPES 1
#define Szurke 0x9F9F9FFF
enum Adat
{
Neve,
Jelszo,
Szint,
Penz,
Pozicio
}
new Info[MAX_PLAYERS][Adat];
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
new jl[128];
format(jl, sizeof(jl),\"/Karakterek/%s.ini\", Nev(playerid));
new string[128];
if(GetPVarInt(playerid, \"Belepve\") == 1)
{
if(!dini_Exists(jl))
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
format(string, sizeof(string),\"Üdvözöllek a szerveren! Kérlek írj be egy kívánt jelszót a regisztrációhoz!\");
ShowPlayerDialog(playerid, REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztrálás\", \"Vissza\");
}
else if(dini_Exists(jl))
{
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
format(string, sizeof(string),\"Üdvözöllek a szerveren! Kérlek írd be a jelszavad!\");
ShowPlayerDialog(playerid, BELEPES, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", string, \"Belépés\", \"Vissza\");
}
}
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid,classid)
{
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
KarakterMentes(playerid);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerPos(playerid, 0,0,5);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 250);
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new reg[128], string[128];
format(reg, sizeof(reg),\"/Karakterek/%s.ini\", Nev(playerid));
switch(dialogid)
{
case REGISZTRACIO: {
if(response) {
if(strlen(inputtext) == 0) {
new str[128];
SendClientMessage(playerid, Szurke, \"Te még nem regisztráltál! Kérlek adj meg egy kívánt jelszót!\");
format(str, sizeof(str),\"Üdvözöllek a szerveren! Kérlek írj be egy kívánt jelszót a regisztrációhoz!\");
ShowPlayerDialog(playerid, REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztrálás\", \"Vissza\");
}
else{
dini_Create(reg);
dini_Set(reg,\"Jelszo\", inputtext);
SpawnPlayer(playerid);
SetCameraBehindPlayer(playerid);
}
} else {
SendClientMessage(playerid, Szurke, \"A visszalépés miatt ki lettél rúgva a szerverröl!\");
Kick(playerid);
}
}
case BELEPES:
{
if(response){
if(strlen(inputtext) == 0) {
SendClientMessage(playerid, Szurke,\"Te még nem jelentkeztél be! Kérlek írd be a jelszavad!\");
format(string, sizeof(string),\"Üdvözöllek a szerveren! Kérlek írd be a jelszvad!\");
ShowPlayerDialog(playerid, BELEPES, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", string, \"Belépés\", \"Vissza\");
} else {
if(!strcmp(inputtext, dini_Get(reg,\"Jelszo\"), true)) {
SetPVarInt(playerid,\"Belepve\",1);
SpawnPlayer(playerid);
SetCameraBehindPlayer(playerid);
}
}
return 1;
}
}
}
return 0;
}
stock KarakterMentes(playerid)
{
new ment[128];
format(ment, sizeof(ment),\"/Karakterek/%s.ini\", Nev(playerid));
if(!dini_Exists(ment))
{
dini_Create(ment);
}
else if(dini_Exists(ment))
{
dini_IntSet(ment,\"Szint\", GetPlayerScore(playerid));
dini_IntSet(ment,\"Penz\", GetPlayerScore(playerid));
}
return 1;
}
stock KarakterBetoltes(playerid)
{
new tolt[128];
format(tolt, sizeof(tolt),\"/Karakterek/%s.ini\", Neve(playerid));
if(dini_Exists(tolt))
{
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(tolt,\"Szint\"));
SetPlayerMoney(playerid, dini_Int(tolt,\"Penz\"));
}
return 1;
}
stock SetPlayerMoney(playerid, cash)
{
ResetPlayerMoney(playerid);
return GivePlayerMoney(playerid, cash);
}
stock Nev(playerid)
{
new neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
return neve;
}
Warning:
(166) : warning 203: symbol is never used: \"Info\"
[mod]Javítottam a
taget
tagre![/mod]