Szerző Téma: Dialogos Bejelentkezési Rendszer  (Megtekintve 565 alkalommal)

Dialogos Bejelentkezési Rendszer
« Dátum: 2014. augusztus 20. - 19:36:56 »
0 Show voters
Helló! Írtam egy Dialogos Bejelentkezési Rendszert. A pawno semmi errort nem jelez ki, viszont amikor fellépek a szerverre, nem tölti be a rendszert. Fogalmam sincs mi lehet.
Itt a mod:
 
#include <a_samp>
#include <Dini>
#define REGISZTRACIO 0
#define BELEPES 1
#define Szurke 0x9F9F9FFF
enum Adat
{
Neve,
Jelszo,
Szint,
Penz,
Pozicio
}
new Info[MAX_PLAYERS][Adat];
main()
{
print(\"\\n----------------------------------\");
print(\" Blank Gamemode by your name here\");
print(\"----------------------------------\\n\");
}
public OnGameModeInit()
{
// Don\'t use these lines if it\'s a filterscript
SetGameModeText(\"Blank Script\");
AddPlayerClass(0, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746, 269.1425, 0, 0, 0, 0, 0, 0);
return 1;
}
public OnGameModeExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    new jl[128];
format(jl, sizeof(jl),\"/Karakterek/%s.ini\", Nev(playerid));
new string[128];
if(GetPVarInt(playerid, \"Belepve\") == 1)
{
    if(!dini_Exists(jl))
    {
        new Float:X, Float:Y, Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
   format(string, sizeof(string),\"Üdvözöllek a szerveren! Kérlek írj be egy kívánt jelszót a regisztrációhoz!\");
   ShowPlayerDialog(playerid, REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztrálás\", \"Vissza\");
}
else if(dini_Exists(jl))
{
    new Float:X, Float:Y, Float:Z;
        GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
   format(string, sizeof(string),\"Üdvözöllek a szerveren! Kérlek írd be a jelszavad!\");
           ShowPlayerDialog(playerid, BELEPES, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", string, \"Belépés\", \"Vissza\");
}
}
return 1;
}
public OnPlayerRequestClass(playerid,classid)
{
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
KarakterMentes(playerid);
return 1;
}
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerPos(playerid, 0,0,5);
SetPlayerFacingAngle(playerid, 250);
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
new reg[128], string[128];
format(reg, sizeof(reg),\"/Karakterek/%s.ini\", Nev(playerid));
switch(dialogid)
{
    case REGISZTRACIO: {
        if(response) {
            if(strlen(inputtext) == 0) {
                new str[128];
                SendClientMessage(playerid, Szurke, \"Te még nem regisztráltál! Kérlek adj meg egy kívánt jelszót!\");
                format(str, sizeof(str),\"Üdvözöllek a szerveren! Kérlek írj be egy kívánt jelszót a regisztrációhoz!\");
                    ShowPlayerDialog(playerid, REGISZTRACIO, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció\", string, \"Regisztrálás\", \"Vissza\");
      }
            else{
                dini_Create(reg);
         dini_Set(reg,\"Jelszo\", inputtext);
         SpawnPlayer(playerid);
         SetCameraBehindPlayer(playerid);
            }
        } else {
            SendClientMessage(playerid, Szurke, \"A visszalépés miatt ki lettél rúgva a szerverröl!\");
      Kick(playerid);
   }
    }
    case BELEPES:
{
    if(response){
      if(strlen(inputtext) == 0) {
         SendClientMessage(playerid, Szurke,\"Te még nem jelentkeztél be! Kérlek írd be a jelszavad!\");
                format(string, sizeof(string),\"Üdvözöllek a szerveren! Kérlek írd be a jelszvad!\");
              ShowPlayerDialog(playerid, BELEPES, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Belépés\", string, \"Belépés\", \"Vissza\");
      } else {
          if(!strcmp(inputtext, dini_Get(reg,\"Jelszo\"), true)) {
              SetPVarInt(playerid,\"Belepve\",1);
              SpawnPlayer(playerid);
              SetCameraBehindPlayer(playerid);
          }
      }
        return 1;
   }
}
}
return 0;
}
stock KarakterMentes(playerid)
{
new ment[128];
format(ment, sizeof(ment),\"/Karakterek/%s.ini\", Nev(playerid));
if(!dini_Exists(ment))
{
    dini_Create(ment);
}
else if(dini_Exists(ment))
{
    dini_IntSet(ment,\"Szint\", GetPlayerScore(playerid));
    dini_IntSet(ment,\"Penz\", GetPlayerScore(playerid));
}
return 1;
}
stock KarakterBetoltes(playerid)
{
new tolt[128];
format(tolt, sizeof(tolt),\"/Karakterek/%s.ini\", Neve(playerid));
if(dini_Exists(tolt))
{
    SetPlayerScore(playerid, dini_Int(tolt,\"Szint\"));
    SetPlayerMoney(playerid, dini_Int(tolt,\"Penz\"));
}
return 1;
}
stock SetPlayerMoney(playerid, cash)
{
ResetPlayerMoney(playerid);
return GivePlayerMoney(playerid, cash);
}
stock Nev(playerid)
{
new neve[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid, neve, sizeof(neve));
return neve;
}

 
Warning:
(166) : warning 203: symbol is never used: \"Info\"

 
[mod]Javítottam a

taget

tagre![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. augusztus 20. - 20:08:32 írta Dfoglalo »

Nem elérhető Dfoglalo

  • 4069
  • Globális Moderátor
    • Profil megtekintése
Dialogos Bejelentkezési Rendszer
« Válasz #1 Dátum: 2014. augusztus 20. - 20:10:48 »
0 Show voters
[mod]A szabályzat szerint az ilyen jellegû problémákat az Itt kérdezz warningot/error-t! címû témába kell írni! Ezt a témát zárom.[/mod]

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal