Szerző Téma: Alap interiorok kiszedése?  (Megtekintve 1033 alkalommal)

Alap interiorok kiszedése?
« Dátum: 2011. január 25. - 13:26:46 »
0 Show voters
Hello
Olyan gondom lenne, hogy be szerettem volna rakni egy Club interiort Fort Caronba egy épülethez mindent meg is írtam. Csináltam egy 3D textet és külön egy beteleportáló kordinátát, a kijáratokhoz csak beraktam valami mást mert bent lementeném a kordinátát és úgy rendesen beírnám.. Ez rendõrségnél sikerült is, de itt ha belépek akkor nagy kékség lesz és messzebb látok 1-2 interiort de nem tudok odamenni és egyszer csak belemehettem egy kilépõbe mert kirakott a kékségbõl és egy teljesen más helyre mentem ki, egy nagy városba.. és mögöttem egy villogó sárga CP ha belemegyek akkor bedob egy club-ba, gondolom ez zavar be, hogy már van olyan inti alapból a játékban vagy nem tudom...
Az lenne a nagy kérdés, hogy hogyan vehetném ki az összes olyan villogó sárga CP-t ami alapból benne van? ezek láthatóak Club-nál, fegyverboltoknál és még pár helyen..
Ha ki lehet venni akkor kivenném és talán nem zavarna be, ha nem akkor segítsetek abban, hogy hogyan lehet azt megcsinálni, hogy egyszerre több ugyan olyan interiort be lehessen rakni, úgy, hogy ne legyen nagy kékség, sárgaság... hanem csak az interior.
Elõre is köszönöm a segítségeteket!
Amúgy most így néz ki.:
OnGameModeInit alatt
 
Create3DTextLabel(\"Club\",0x008080FF,-180.0546,1088.0120,19.7422,2.0,0);
Create3DTextLabel(\"Rendõrség\",0x008080FF,-217.8439,979.1686,19.5041,2.0,0);

 

public OnPlayerUpdate(playerid)
{
    /// Rendõrség
{    if ( IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid , 2.0, -217.8439,979.1686,19.5041 ) ) /// Berakó kordináta
SetPlayerPos ( playerid, 322.9493,306.9644,999.1484 ), /// Interior
SetPlayerInterior ( playerid, 5 );
    else if ( IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid, 2.0, 322.2707,302.3593,999.1484 ) ) /// Kilépõ kordináta
SetPlayerPos ( playerid, -211.6532,979.1840,19.3232 ), /// Ide rak ki ha kilépsz
SetPlayerInterior ( playerid, 0 );
}
/// Club
{    if ( IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid , 2.0, -179.6198,1087.5902,19.7422 ) ) /// Berakó kordináta
SetPlayerPos ( playerid, 493.390991,-22.722799,1000.679687 ), /// Interior
SetPlayerInterior ( playerid, 6 );
    else if ( IsPlayerInRangeOfPoint ( playerid, 2.0, -211.6532,979.1840,19.3232 ) ) /// Kilépõ kordináta
SetPlayerPos ( playerid, 322.2707,302.3593,999.1484 ), /// Ide rak ki ha kilépsz
SetPlayerInterior ( playerid, 0 );
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 25. - 13:31:39 írta Zsolt01 »

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Alap interiorok kiszedése?
« Válasz #1 Dátum: 2011. január 25. - 13:35:18 »
0 Show voters
A hely ahova kivánnál bemenni annak az interiorja más mint amit a függvényben található.

Nem elérhető BeNiBoY

  • 1342
    • Profil megtekintése
Alap interiorok kiszedése?
« Válasz #2 Dátum: 2011. január 25. - 13:36:17 »
0 Show voters
biztos hogy 5-ös az interior ID-je?

Alap interiorok kiszedése?
« Válasz #3 Dátum: 2011. január 25. - 13:59:41 »
0 Show voters
Bakker most nézem, hogy lehet, hogy ezt csesztem el? o.O itt vannak még számok és szerintem ez az :S :D
Gondolom rendõrségemnél ezért 5.ös....
--> Barbara room    5     322.197998,302.497985,999.148437
Akkor viszont a Clubnál 17.es..
Ezért --> Club    17    493.390991,-22.722799,1000.679687
Én kérek elnézést.... annyira el vagyok itt gondolkodva meg minden, hogy az nem szúrta ki a szememet, hogy Fel vannak írva, hogy  Interior  Név,   ID,     Koordináta.... Komoly.. :D Még 1x Bocsi, akkor viszont csak annyi, hogy a meglévõ helyeket ( sárga lefele mutató nyil CP ), hogyan lehetne kivenni? mert szinte sehol se látni ilyet, hogy villog egy sárga nyil a szerveren... valahogy csak ki vették. :/
 Át írtam, minden hibátlanul mûködik. :) Na viszont van egy vegyes bolt is ami alapból benne van a játékban ezeket, hogyan tudnám kiszedni, hogy ne legyen ott a berakó object-je?
« Utoljára szerkesztve: 2011. január 25. - 14:31:59 írta Zsolt01 »

Alap interiorok kiszedése?
« Válasz #4 Dátum: 2011. január 25. - 14:45:02 »
0 Show voters
public OnGameModeInit()
{
    DisableInteriorEnterExits();
    return 1;
}

 
Ez eltünteti a sárga nyilakat.

Alap interiorok kiszedése?
« Válasz #5 Dátum: 2011. január 25. - 17:06:37 »
0 Show voters
Köszönöm. Zárom

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal