összekötni phpmyadminnal.[/quote]
#define MYSQL_HOST \"adatbázis\"
#define MYSQL_USER \"felhasználónév\"
#define MYSQL_PASS \"jelszó\"
#define MYSQL_DB \"adatbázis\"
public OnFilterScriptInit()
{
mysql_debug(1);
mysql_connect(MYSQL_HOST, MYSQL_USER, MYSQL_DB, MYSQL_PASS);
return 1;
}
[/quote]
SQL fájt kell feltölteni[/quote]
Nem minden esetben csak ha az adott játékmódhoz tartozik, egy .sql fájl, akor kel be importálni az SQL táblákat.
Ha valaki tudna nekem segíteni\' date=\' hogy ezt hogyan is lehetne megoldani azt nagyon megköszönném![/quote\']
Ez a téma mindent elmagyarázz neked. De bár már ez a változat régi, de angolul nem nagyon értenéd meg :confused:
[/quote]
#define MYSQL_HOST \"adatbázis\"
#define MYSQL_USER \"felhasználónév\"
#define MYSQL_PASS \"jelszó\"
#define MYSQL_DB \"adatbázis\"
public OnFilterScriptInit()
{
mysql_debug(1);
mysql_connect(MYSQL_HOST, MYSQL_USER, MYSQL_DB, MYSQL_PASS);
return 1;
}
[/quote]
Lehet hülyén hangzik :D De ezt hova is kéne tegyem ? :D
mysql_connect(MYSQL_HOST, MYSQL_USER, MYSQL_DB, MYSQL_PASS);
mysql_debug(1);
#define MYSQL_HOST \"adatbázis\"Lehet hülyén hangzik :D De ezt hova is kéne tegyem ? :D
#define MYSQL_USER \"felhasználónév\"
#define MYSQL_PASS \"jelszó\"
#define MYSQL_DB \"adatbázis\"
public OnFilterScriptInit()
{
mysql_debug(1);
mysql_connect(MYSQL_HOST, MYSQL_USER, MYSQL_DB, MYSQL_PASS);
return 1;
}
[/quote]
#define - Ez egy definíció, így definiáljuk pl.: a MYSQL_HOST-ot. Írd pl.: az includek alá.
mysql_debug(1);
mysql_connect(MYSQL_HOST, MYSQL_USER, MYSQL_DB, MYSQL_PASS);
[/quote]
Ezt pedig, ha játékmódról van aszó akor az OnGameModeInit alá, ha pedig FilterScript, akor pedig az OnFilterScriptInit alá.
A definíciókat a mód elejére, és ezt:
mysql_connect(MYSQL_HOST, MYSQL_USER, MYSQL_DB, MYSQL_PASS);
mysql_debug(1);
az OnGameModeInit alá
[/quote]
Pont ezt akartam írni. :laugh:
error 017: undefined symbol \"mysql_connect\"
error 017: undefined symbol \"mysql_debug\"
[/quote]
Amúgy köszönök minden segítséget :)
Ment is a + mind a kettõtöknek :)
#include \"a_mysql\"
#define MYSQL_HOST \"adatbázis\"
#define MYSQL_USER \"felhasználónév\"
#define MYSQL_PASS \"jelszó\"
#define MYSQL_DB \"adatbázis\"
#include <a_samp>
#include <dini>
#include <utils>
#include <zones>
#include <yom_buttons>
#include <streamer>
#include <cuff>
#include <foreach>
#include <SII>
#include <fixchars>
#include <YSI\\y_colours>
[/quote]
Még mindig fent áll ez a két hibaüzenet :(
Az idézetemben minden rendben van ?
Gondlom hiányzik az a_mysql include.De ha nem rakod be az a_mysql plugint, akor jó hogy.
#include \"a_mysql\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase[/quote]
összekötni phpmyadminnal.[/quote]
#define MYSQL_HOST \"adatbázis\"
#define MYSQL_USER \"felhasználónév\"
#define MYSQL_PASS \"jelszó\"
#define MYSQL_DB \"adatbázis\"
public OnFilterScriptInit()
{
mysql_debug(1);
mysql_connect(MYSQL_HOST, MYSQL_USER, MYSQL_DB, MYSQL_PASS);
return 1;
}
[/quote]
SQL fájt kell feltölteni[/quote]
Nem minden esetben csak ha az adott játékmódhoz tartozik, egy .sql fájl, akor kel be importálni az SQL táblákat.
Ha valaki tudna nekem segíteni\' date=\' hogy ezt hogyan is lehetne megoldani azt nagyon megköszönném![/quote\']
Ez a téma mindent elmagyarázz neked. De bár már ez a változat régi, de angolul nem nagyon értenéd meg :confused:
[/quote]
#define MYSQL_HOST \"adatbázis\"
#define MYSQL_USER \"felhasználónév\"
#define MYSQL_PASS \"jelszó\"
#define MYSQL_DB \"adatbázis\"
public OnFilterScriptInit()
{
mysql_debug(1);
mysql_connect(MYSQL_HOST, MYSQL_USER, MYSQL_DB, MYSQL_PASS);
return 1;
}
[/quote]
Lehet hülyén hangzik :D De ezt hova is kéne tegyem ? :D
mysql_connect(MYSQL_HOST, MYSQL_USER, MYSQL_DB, MYSQL_PASS);
mysql_debug(1);
#define MYSQL_HOST \"adatbázis\"Lehet hülyén hangzik :D De ezt hova is kéne tegyem ? :D
#define MYSQL_USER \"felhasználónév\"
#define MYSQL_PASS \"jelszó\"
#define MYSQL_DB \"adatbázis\"
public OnFilterScriptInit()
{
mysql_debug(1);
mysql_connect(MYSQL_HOST, MYSQL_USER, MYSQL_DB, MYSQL_PASS);
return 1;
}
[/quote]
#define - Ez egy definíció, így definiáljuk pl.: a MYSQL_HOST-ot. Írd pl.: az includek alá.
mysql_debug(1);
mysql_connect(MYSQL_HOST, MYSQL_USER, MYSQL_DB, MYSQL_PASS);
[/quote]
Ezt pedig, ha játékmódról van aszó akor az OnGameModeInit alá, ha pedig FilterScript, akor pedig az OnFilterScriptInit alá.
A definíciókat a mód elejére, és ezt:
mysql_connect(MYSQL_HOST, MYSQL_USER, MYSQL_DB, MYSQL_PASS);
mysql_debug(1);
az OnGameModeInit alá
[/quote]
Pont ezt akartam írni. :laugh:
error 017: undefined symbol \"mysql_connect\"
error 017: undefined symbol \"mysql_debug\"
[/quote]
Amúgy köszönök minden segítséget :)
Ment is a + mind a kettõtöknek :)
#include \"a_mysql\"
#define MYSQL_HOST \"adatbázis\"
#define MYSQL_USER \"felhasználónév\"
#define MYSQL_PASS \"jelszó\"
#define MYSQL_DB \"adatbázis\"
#include <a_samp>
#include <dini>
#include <utils>
#include <zones>
#include <yom_buttons>
#include <streamer>
#include <cuff>
#include <foreach>
#include <SII>
#include <fixchars>
#include <YSI\\y_colours>
[/quote]
Még mindig fent áll ez a két hibaüzenet :(
Az idézetemben minden rendben van ?
Gondlom hiányzik az a_mysql include.De ha nem rakod be az a_mysql plugint, akor jó hogy.
#include \"a_mysql\"
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase[/quote]