Igen, ne haragudj! 

 Közben rájöttem, hogy nem az SQL-el lesz a probléma, mert valami ok folytán megváltozik a pNev-nevű változóm értéke. 
Debug: 
http://imgur.com/a3QzRnTNév Dialog:  
case NevDialog:
       {
           if(response)
           {
              if(nulle(inputtext))
      {
                ServerUzenet(playerid,\"Nem lehet üres!\");
      }
      else
      {
          format(PlayerInfo[playerid][pNev], 128, inputtext);
          
          printf(\"pNev erteke(Dialogba valo beiras utan): %s\",PlayerInfo[playerid][pNev]);
                   PlayerTextDrawSetString(playerid, Textdraw6[playerid],PlayerInfo[playerid][pNev]);
                   printf(\"pNev erteke(Textdraw atiras utan): %s\",PlayerInfo[playerid][pNev]);
                   
      }
   }
}
 Másik dialog: 
       case KorDialog:
       {
           if(response)
           {
              if(nulle(inputtext)|| strval(inputtext) > 70 || strval(inputtext) < 18)
      {
                ServerUzenet(playerid,\"18 és 70 közötti számot adhatsz meg\");
      }
      else
      {
         PlayerInfo[playerid][pKor] = strval(inputtext);
                   PlayerTextDrawSetString(playerid, Textdraw8[playerid],inputtext);
                   
                   printf(\"pNev erteke(Másik dialog nyitasa és pKor valtoztatasa utan): %s\",PlayerInfo[playerid][pNev]);
      }
   }
}
 Textdraw kattintás 
    if(playertextid == Textdraw5[playerid])
    {
ShowPlayerDialog(playerid, NevDialog, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Teljes Név\", \"Név:\", \"Végrehajt\", \"Mégse\");
    }
 Szóval itt a probléma akkor jön elő, amikor megnyitok egy újabb dialog-ot, vagy amikor textdrawra kattintok, vagy amikor másik változónak adok értéket.