Szerző Téma: SQL Probléma  (Megtekintve 578 alkalommal)

SQL Probléma
« Dátum: 2016. Július 12. - 21:56:01 »
0 Show voters
Sziasztok!
Szeretnék segítséget kérni. A problémám az, hogy az adatbázisba érdekesen illeszti be az adatot, amit be szeretnék tenni. Inkább képekkel illusztrálom.
http://imgur.com/a/7K5dn
Valaki találkozott már hasonló problémával?
Előre is köszönöm!
Szerk: Csináltam egy kis debug-ot. Szóval ha megnyitok egy másik dialog-ot akkor csinálja ezt. Vagy ha rá kattintok egy textdrawra(?!)
Szerk2: Megoldva! Nem adtam méretet a pNev-nek :/ :D
Péter
« Utoljára szerkesztve: 2016. Július 13. - 10:35:29 írta peti120 »

SQL Probléma
« Válasz #1 Dátum: 2016. Július 12. - 23:26:04 »
0 Show voters
Ahha, megtalálam a bajt csak nem idő redben volta a képek :D.
Ha bemásolnád azt amikor létrehozza a sort azzal talán egy fokkal bentebb lenénk.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Július 12. - 23:30:45 írta Zsifon »

SQL Probléma
« Válasz #2 Dátum: 2016. Július 13. - 07:59:48 »
0 Show voters
Igen, ne haragudj! :D Közben rájöttem, hogy nem az SQL-el lesz a probléma, mert valami ok folytán megváltozik a pNev-nevű változóm értéke.
Debug: http://imgur.com/a3QzRnT
Név Dialog:
 
case NevDialog:
       {
           if(response)
           {
              if(nulle(inputtext))
      {
                ServerUzenet(playerid,\"Nem lehet üres!\");
      }
      else
      {
          format(PlayerInfo[playerid][pNev], 128, inputtext);
         
          printf(\"pNev erteke(Dialogba valo beiras utan): %s\",PlayerInfo[playerid][pNev]);
                   PlayerTextDrawSetString(playerid, Textdraw6[playerid],PlayerInfo[playerid][pNev]);
                   printf(\"pNev erteke(Textdraw atiras utan): %s\",PlayerInfo[playerid][pNev]);
                   
      }
   }
}

 
Másik dialog:
 
       case KorDialog:
       {
           if(response)
           {
              if(nulle(inputtext)|| strval(inputtext) > 70 || strval(inputtext) < 18)
      {
                ServerUzenet(playerid,\"18 és 70 közötti számot adhatsz meg\");
      }
      else
      {
         PlayerInfo[playerid][pKor] = strval(inputtext);
                   PlayerTextDrawSetString(playerid, Textdraw8[playerid],inputtext);
                   
                   printf(\"pNev erteke(Másik dialog nyitasa és pKor valtoztatasa utan): %s\",PlayerInfo[playerid][pNev]);
      }
   }
}

 
Textdraw kattintás
 
    if(playertextid == Textdraw5[playerid])
    {
ShowPlayerDialog(playerid, NevDialog, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Teljes Név\", \"Név:\", \"Végrehajt\", \"Mégse\");
    }

 
Szóval itt a probléma akkor jön elő, amikor megnyitok egy újabb dialog-ot, vagy amikor textdrawra kattintok, vagy amikor másik változónak adok értéket.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Július 13. - 09:07:37 írta anGeL »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal