Igen, ne haragudj!
Közben rájöttem, hogy nem az SQL-el lesz a probléma, mert valami ok folytán megváltozik a pNev-nevű változóm értéke.
Debug:
http://imgur.com/a3QzRnTNév Dialog:
case NevDialog:
{
if(response)
{
if(nulle(inputtext))
{
ServerUzenet(playerid,\"Nem lehet üres!\");
}
else
{
format(PlayerInfo[playerid][pNev], 128, inputtext);
printf(\"pNev erteke(Dialogba valo beiras utan): %s\",PlayerInfo[playerid][pNev]);
PlayerTextDrawSetString(playerid, Textdraw6[playerid],PlayerInfo[playerid][pNev]);
printf(\"pNev erteke(Textdraw atiras utan): %s\",PlayerInfo[playerid][pNev]);
}
}
}
Másik dialog:
case KorDialog:
{
if(response)
{
if(nulle(inputtext)|| strval(inputtext) > 70 || strval(inputtext) < 18)
{
ServerUzenet(playerid,\"18 és 70 közötti számot adhatsz meg\");
}
else
{
PlayerInfo[playerid][pKor] = strval(inputtext);
PlayerTextDrawSetString(playerid, Textdraw8[playerid],inputtext);
printf(\"pNev erteke(Másik dialog nyitasa és pKor valtoztatasa utan): %s\",PlayerInfo[playerid][pNev]);
}
}
}
Textdraw kattintás
if(playertextid == Textdraw5[playerid])
{
ShowPlayerDialog(playerid, NevDialog, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Teljes Név\", \"Név:\", \"Végrehajt\", \"Mégse\");
}
Szóval itt a probléma akkor jön elő, amikor megnyitok egy újabb dialog-ot, vagy amikor textdrawra kattintok, vagy amikor másik változónak adok értéket.