Szerző Téma: SpikeStrip  (Megtekintve 1237 alkalommal)

SpikeStrip
« Dátum: 2012. Április 12. - 16:54:42 »
0 Show voters
Üdv segitséget szeretnék kérni.
Szóval beraktam a gm-be a Spike Stripet de nemjó
Amikor átrakom a modot amx-re ezt adja ki
 
D:\\Documents and Settings\\Admin\\Desktop\\asd\\pawno\\include\\SpikeStrip.inc(27) : warning 219: local variable \"doors\" shadows a variable at a preceding level
D:\\Documents and Settings\\Admin\\Desktop\\asd\\pawno\\include\\SpikeStrip.inc(27) : warning 219: local variable \"lights\" shadows a variable at a preceding level
D:\\asd\\gamemodes\\asdasd.pwn(30683) : error 021: symbol already defined: \"OnPlayerUpdate\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

Nem elérhető krisk

  • 2380
    • Profil megtekintése
SpikeStrip
« Válasz #1 Dátum: 2012. Április 12. - 17:27:53 »
0 Show voters
Már van egy door ill. light változód a kód magasabb szintjében (pl programtörzs).

SpikeStrip
« Válasz #2 Dátum: 2012. Április 12. - 18:36:26 »
0 Show voters
és hogy lehet javítani?

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
SpikeStrip
« Válasz #3 Dátum: 2012. Április 12. - 18:46:55 »
0 Show voters
Úgy, hogy átnevezed a változót.

SpikeStrip
« Válasz #4 Dátum: 2012. Április 12. - 19:12:10 »
0 Show voters
ha átnevezem
 
D:\\ASDASD\\pawno\\include\\SpikeStrip.inc(29) : error 017: undefined symbol \"asda\"
D:\\ASDASD\\pawno\\include\\SpikeStrip.inc(31) : error 017: undefined symbol \"ajto2\"
D:\\ASDASD\\pawno\\include\\SpikeStrip.inc(27) : warning 203: symbol is never used: \"ajto\"
D:\\ASDASD\\gamemodes\\asdasd.pwn(30683) : error 021: symbol already defined: \"OnPlayerUpdate\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
3 Errors.

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
SpikeStrip
« Válasz #5 Dátum: 2012. Április 12. - 19:59:08 »
0 Show voters
Ott is nevezd át, ahol létrehozod.

SpikeStrip
« Válasz #6 Dátum: 2012. Április 12. - 20:02:05 »
0 Show voters
de ez include hiba és ott nincs olyan h new door...

SpikeStrip
« Válasz #7 Dátum: 2012. Április 13. - 13:53:29 »
0 Show voters
Szedd ki azt #include <Spkiestrip>

SpikeStrip
« Válasz #8 Dátum: 2012. Április 13. - 15:00:20 »
0 Show voters
De nekem ez szöges dróthoz kell és ha kiszedem fog menni?és ha kiszedem
 
D:\\ASDASD\\gamemodes\\asd.pwn(36154) : error 017: undefined symbol \"CreateStrip\"
D:\\ASDASD\\gamemodes\\asd.pwn(36163) : error 017: undefined symbol \"DeleteClosestStrip\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

 ezjön..
« Utoljára szerkesztve: 2012. Április 13. - 16:22:36 írta attila91 »

Nem elérhető JBauer

  • 1407
    • Profil megtekintése
SpikeStrip
« Válasz #9 Dátum: 2012. Április 13. - 15:18:12 »
0 Show voters
Nincsenek definiálva.

SpikeStrip
« Válasz #10 Dátum: 2012. Április 13. - 23:32:57 »
0 Show voters
Kössz megoldottam de lenne még 1 kérdésem bele rakta a módbe még 1 útzárat is megy is minden de csak 1 -et lehet lerakni igy néz ki
 
   if(strcmp(cmd, \"/útzár\", true) == 0)
{
    if(PlayerInfo[playerid][pMember] == 1 || PlayerInfo[playerid][pLeader] == 1)
    {
if(RoadBlockDeployed[playerid] == 0)
{
    new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
new Float:angle;
GetPlayerFacingAngle(playerid, angle);
    RoadBlockDeployed[playerid] = 1;
    SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE,\"Útzár Lerakva törléshez /útzárfel!\");
    PlayerRB[playerid] = CreateObject(973, x, y, z, 0, 0, angle);
        SetPlayerPos(playerid, x, y, z+1);
    }
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE,\"Nem rakhatsz le több útzárat!\");
    }
    else SendClientMessage(playerid, COLOR_BLUE,\"Nem vagy rendõr\");
    }
    return 1;
     }

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal