GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: palesz_88 - 2011. augusztus 17. - 20:25:16

Cím: Spectate Halál Után
Írta: palesz_88 - 2011. augusztus 17. - 20:25:16
Sziasztok
Én még elég kezdõ vagyok a ciklusokban.. Ugye van egy ilyen kódom OnPlayerDeath alatt...
 
   new i;
for(i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
if(pParams[playerid][indd] == true && pParams[indd] == true)
{
   TogglePlayerSpectating(playerid, 1);
   PlayerSpectateVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(random(i)));
}
}

 
(tehát ha meghal, akkor azt a playert kéne spectatolnia, akire szintén igaz az indd változó)
És ezzel az a baj, hogy... Nem mûködik. Bugos az egész :( :(
Help.
Cím: Spectate Halál Után
Írta: palesz_88 - 2011. augusztus 17. - 20:31:30
Idézetet írta: Pedro date=1313605829\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10571\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
talán killerid a hiba?
 
Nem a killerid-t kell spectatolnia, hanem random valakit, akire igaz az indd állitás.
Cím: Spectate Halál Után
Írta: kadaradam - 2011. augusztus 17. - 22:02:23
Idézetet írta: Zinthos date=1313605890\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10571\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


talán killerid a hiba?
 
Nem a killerid-t kell spectatolnia, hanem random valakit, akire igaz az indd állitás.
[/quote]
[pawn]TogglePlayerSpectating(random(playerid), 1);[/pawn]
Cím: Spectate Halál Után
Írta: palesz_88 - 2011. augusztus 17. - 22:08:11
Idézetet írta: kadaradam date=1313611343\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"10571\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

talán killerid a hiba?
 
Nem a killerid-t kell spectatolnia, hanem random valakit, akire igaz az indd állitás.
[/quote]
[pawn]TogglePlayerSpectating(random(playerid), 1);[/pawn]
 
[/quote]
\"facepalm.jpg\"
Ezzel egy random playerid megy spectate-be.
Cím: Spectate Halál Után
Írta: Zsolesszka - 2011. augusztus 17. - 23:06:16
Most ha játékost akarod hogy nézze akkor miért a PlayerSpectateVehicle van ott, miért nem a PlayerSpectatePlayer?
A másik hogy ez a kód tényleg egy vicc.
[pawn] PlayerSpectateVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(random(i)));[/pawn]
Arra utasítod hogy ez a funkció válasszon egy véletlen jármû id-t a játékosok közül.
Egy kérdés nálad minden játékos jármûben tartózkodik?
És azokkal a játékosokkal mi lesz a helyzet akik már spectate módban vannak?
A for ciklusnak miért nincs vége ha talált egy indd változót ami true és nem ez  (igaz) az igaz az az hogy, ez a kód jelen állapotában igazán haszna vehetetlen.  :D
Itt egy link ami talán segíthet.
Cím: Spectate Halál Után
Írta: palesz_88 - 2011. augusztus 17. - 23:09:14
Õhm, én olyat szeretnék, mint MTA-ban van, hogy ha beleesel a vizbe/meghalsz, akkor spectatolja a DD-ben lévõ játékosokat.
De ezt úgy, hogy nincs mindenki jármûben. Ez ilyen \"minigame\" szerûség ::|
Cím: Spectate Halál Után
Írta: Kovacs_Bela - 2011. augusztus 17. - 23:28:23
a ciklusokban én is kezdõ vagyok de azt nemtom hogy lehet megcsinálni :-X amúgy
[pawn]PlayerSpectatePlayer(playerid, toplayerid);[/pawn]
Cím: Spectate Halál Után
Írta: palesz_88 - 2011. augusztus 17. - 23:32:50
obo[T]\" post=\"166670\" timestamp=\"1313616503\"]
a ciklusokban én is kezdõ vagyok de azt nemtom hogy lehet megcsinálni :-X amúgy
[pawn]PlayerSpectatePlayer(playerid, toplayerid);[/pawn]
 
[/quote]
\"facepalm.jpg\"
Ez most megint hogy a rákba jön ide???
E: Help Please.
Cím: Spectate Halál Után
Írta: palesz_88 - 2011. augusztus 20. - 11:33:45
Na, valaki???