GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: BaLiboY21 - 2011. július 14. - 01:12:22

Cím: Spawonál eredeti szín lesz!!
Írta: BaLiboY21 - 2011. július 14. - 01:12:22
Hellosztok.
Tudom hogy ezügyben már sokszor kértem segítséget, de az a baj evvel most hogy pl ha elmegyek vele kocsikázni majd a játék meg újra rakja akkor nem ezt a festett színt hanem az eredeti rakja rá. Valaki tudna segíteni ??
[pawn]new auto1 = CreateVehicle(535, -1979.55871582, -2435.53540039, 30.46500015, 90.0, -1, -1, 60000);
ChangeVehiclePaintjob(auto1, 1);[/pawn]
Már mint mikor elöször le spawnolja a játék rajta van a festõi munka, viszont mikor 2x spawnolja akkor már az alap szín van rajta....  :\'( :\'(
Cím: Spawonál eredeti szín lesz!!
Írta: double out - 2011. július 14. - 02:57:36
OnVehicleSpawn alá alá a ChangeVehiclePaintjob(auto1, 1);
Cím: Spawonál eredeti szín lesz!!
Írta: Ezel - 2011. július 14. - 07:06:47
Megkaptad a választ ha sikerül megcsinálni zárd, ha nem akkor írj és segítek.
Cím: Spawonál eredeti szín lesz!!
Írta: BaLiboY21 - 2011. július 14. - 10:11:29
Kösz a segítséget, de nem jó  :\'(
OnGameModeInit:
[pawn]   new auto1 = CreateVehicle(535, -1979.55871582, -2435.53540039, 30.46500015, 90.0, -1, -1, 60000);
    ChangeVehiclePaintjob(auto1, 1);
    new auto2 = CreateVehicle(535, -1982.86181641, -2432.69311523, 30.46500015, 90.0, -1, -1, 60000);
    ChangeVehiclePaintjob(auto2, 0);
    new auto3 = CreateVehicle(559, -1985.98315430, -2428.96679688, 30.37906265, 90.0, -1, -1, 60000);
    ChangeVehiclePaintjob(auto3, 0);[/pawn]
OnVehicleSpawn:
[pawn]public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
    ChangeVehiclePaintjob(auto1, 1);
    ChangeVehiclePaintjob(auto2, 0);
    ChangeVehiclePaintjob(auto3, 0);
    return 1;
}[/pawn]
És valami miatt 3db error:
[pawn]grandlarc.pwn(2460) : error 017: undefined symbol \"auto1\"
grandlarc.pwn(2461) : error 017: undefined symbol \"auto2\"
grandlarc.pwn(2462) : error 017: undefined symbol \"auto3\"[/pawn]
Ebben meg most mi a hiba mert OnGameModeInit -nél már ,megvan hogy például new auto1
Segítséget elõre is kösz!
Cím: Spawonál eredeti szín lesz!!
Írta: Sheet - 2011. július 14. - 10:20:20
HOgyha az autót lokális változóként hozod létre, akkor annak a \'hatásköre\' csak arra a függvényre terjed ki.
Az autókat Globális változóként hozd létre, és akkor nem lesz hiba:
Vagyis:
Mód elejére
[pawn]
new auto1;
new auto2;
new auto3;
[/pawn]
OnGameModeINit alá:
[pawn]auto1 = CreateVehicle(535, -1979.55871582, -2435.53540039, 30.46500015, 90.0, -1, -1, 60000);
    ChangeVehiclePaintjob(auto1, 1);
    auto2 = CreateVehicle(535, -1982.86181641, -2432.69311523, 30.46500015, 90.0, -1, -1, 60000);
    ChangeVehiclePaintjob(auto2, 0);
    auto3 = CreateVehicle(559, -1985.98315430, -2428.96679688, 30.37906265, 90.0, -1, -1, 60000);
    ChangeVehiclePaintjob(auto3, 0);[/pawn]
És a vehicle spawnhoz
[pawn]public OnVehicleSpawn(vehicleid)
{
    ChangeVehiclePaintjob(auto1, 1);
    ChangeVehiclePaintjob(auto2, 0);
    ChangeVehiclePaintjob(auto3, 0);
    return 1;
}[/pawn]
Cím: Spawonál eredeti szín lesz!!
Írta: BaLiboY21 - 2011. július 14. - 10:27:35
Köszönöm a segítséget mûködik, és ha azt szeretném hogy hidraulika is legyen benne akkor azt hogyan tudnám megcsinálni ??
EDIT: meg még azt valaki megtudná mondani hogy hol találok például meg ilyen autó alkatrészeket már mint pl: kerekek, nitró, hdraulika stb...
Segítséget elõre is köszönöm!
Cím: Spawonál eredeti szín lesz!!
Írta: Sheet - 2011. július 14. - 10:29:58
[pawn]AddVehicleComponent[/pawn]
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Function:AddVehicleComponent
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Car_Component_ID
Cím: Spawonál eredeti szín lesz!!
Írta: BaLiboY21 - 2011. július 14. - 10:44:13
Köszönöm nagyon a segítséget, témát zárom!