üdv.
Van it egy scriptem:
public Spawn_Zona(playerid)
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
if(x >= 2237.617675 && x <= 622.899291 && y >= 2395.633300 && y <= 546.358825)
{
player[playerid]=1;
GameTextForPlayer(playerid,\"Spawn\",3000,1);
SetPlayerTeam(playerid,1);
Update3DTextLabelText(TLhome, COLOR_GREEN, \"Century Freeroam by: Filip\");
} else if(x < 2237.617675 && x > 622.899291 && y < 2395.633300 && y > 546.358825)
{
if(player[playerid]==1)
{
player[playerid]=0;
SetPlayerTeam(playerid,0);
} else return 0;
}
return 1;
}
ongamemode int-be ez van: SetTimer(\"Spawn_Zona\",500,true);
ezzel msot itt mi a gond? miért nem mûködik?
azt szeretném elérni ha a player belemegy a Spawn_Zonába akkor nemtudják megölni és kiírja hogy spawn