Esetleg addig megölöd?
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerHealth(playerid, 0);
}
Persze ide kel a timer,hogyha bennevan akkor ölje csak meg
Vagy pedig
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
ForceClassSelection(playerid);
}
Ez visz*rakja a skin választoba
Hameg nem akkor
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
TogglePlayerSpectating(playerid, true);
}
Evel pedig viszahozhatod
TogglePlayerSpectating(playerid, false);
Attól függ hogy akarod. Ha például akkor amikor csatlakozik a játékos, vagy játék közbe például ha meghal és újraspawnolásnál:
1. Csatlakozás utáni példa:
forward Timer(playerid);
public OnPlayerConnect(playerid)
{
TogglePlayerSectating(playerid,1);
SetTimerEx(\"Timer\",4000,0,\"i\",playerid);
return 1;
}
public Timer(playerid)
{
TogglePlayerSpectating(playerid,0);
}
2. Halál utáni:
forward Timer(playerid);
public OnPlayerDeath(playerid,killerid)
{
TogglePlayerSpectating(playerid,0);
SetTimerEx(\"Timer\",10000,0,\"i\",playerid);
return 1;
}
public Timer(playerid)
{
TogglePlayerSpectating(playerid,0);
}